Welke AOpen kast moet kopen? HX of HQ?

Pagina: 1
Acties:

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 14:34
Ik weet niet of ik nou de HX08 of de HQ08
moet kopen....
Ik vind de HQ er beter uit zien.
Van welke kast is de air-flow beter?
Of is het enige verschil tussen die kasten
het uiterlijk??

greetz,
Scidd0w

err. sorry voor de brakke titel. :(

Verwijderd

Volgens mij is alleen de buitenkant anders... zorg er wel voor dat je er eentje besteld met 300W voeding! (is niet altijd standaard!)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Die HQ is mooier, het interieur is volgens mij hetzelfde

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:06
pcies hetzelfde,
alleen andere kappen

Volgens site aopen is de big altijd uitgevoerd met 300watt

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Steakth, ik heb wel eens een Hx08 met 200W voeding gehad! Was ik niet zo blij mee terwijl ik wel voor een 300W betaald had!

Je moet dus (jammer genoeg) wel opletten!

Ik ga tegenwoordig nergens meer vanuit!

Bij die PC boer koop ik dus ook niks meer!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Ik zelf vind he HQ-08 er het mooist uitzien.. :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:59
Ik heb zelf voor de HX-08 gekozen. Was 50 piek goedkoper en de buitenkant interesseert me niet :) Van binnen zijn ze toch hetzelfde.

Net als met vrouwen. Vooral het innerlijk telt :)

Verwijderd

nou, die 50,- extra. is het wel waard hoor. Vriend heeft HX08. [oei dan koop je echt die kast alleen voor de 300W en de size] HQ08 is een van de mooiste kasten tot nu toe. voor de rest IDENTIEK. nee, als je voor die HQ08 staat. dan is de prijs wel ff slikken, maar achteraf heb je geen spijt. trouwens, mooie vriendin is echt niet vervelend :)

Banshax (edited 09-05-2000).]

Verwijderd

me 2 have HX08..... You gotta love it!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb zelf een HX08 (intern gelijk aan de HQ08, maar HQ08 is echt een BABE in vgl. met HX08) en ik vind de airflow ronduit vaginaal! Het bovenste deel van de kast is helemaal afgesloten van het onderste deel door de grote voeding en de kabels die er doorheen lopen. Dus het plaatsen van ventillatoren boven heeft geen zin voor de airflow. Bovendien heeft de kast aan de achterkant, vlak onder de voeding GEEN ruimte voor een ventillator, dus effectief kan je alleen voor in de kast een ventillator bouwen. Leuk voor je airflow!

Mijn advies: koop een inwin ofzo. Zelfs een Inwin-miditower heeft een 100x betere airflow dan de HX/HQ08. Van de bigtower weet ik niet. MAar ja, met inwin heb je weer 230W itt. 300W van Aopen
Pagina: 1