Beste Tweakers,
Ik heb twee samenstellingen gemaakt , dit voor een foto panorama productie.
Inkort , 1 panorama heeft een gemiddelde van 250beelden (1 beeld 12 miljoenpixels).
Het is een productie die ongeveer in 7 stappen is.
converteren, sorteren,stichen, tunen, renderen, photoshop, virtual tour.
Dit voor 1 Panorama. (1 Panorama kan gaan tot 7 meter, het zijn extreem zware bestanden)
Nu het handige zou zijn om een systeem te hebben die eigenlijk meer pano's aankan ipv stap per stap en pano per pano.
Werk nu op een IMAC anno 2011. Die kan het niet aan, tenzij ik ga voor de extreem dure versies van mac. Maar dat is niet mijn budget.
Maxium budget is 1500 (all in desktop-monitor).
Nu mijn vraag, wat vinden jullie van deze twee configuraties en is het een goede config of kan het nog beter.
Of welke is de beste config?
De keuze voor een touchscreen monitor is vanwege het handig zou zijn voor het tunen van de panorama.(verplaatsen, van de beelden) maar twijfel toch aan de kleur correctie.
wenslijst: PC FOTO/PANORAMA II
wenslijst: PC FOTO/PANORAMA I
bij deze merci voor de input en extra adviezen.
groetjes
Ik heb twee samenstellingen gemaakt , dit voor een foto panorama productie.
Inkort , 1 panorama heeft een gemiddelde van 250beelden (1 beeld 12 miljoenpixels).
Het is een productie die ongeveer in 7 stappen is.
converteren, sorteren,stichen, tunen, renderen, photoshop, virtual tour.
Dit voor 1 Panorama. (1 Panorama kan gaan tot 7 meter, het zijn extreem zware bestanden)
Nu het handige zou zijn om een systeem te hebben die eigenlijk meer pano's aankan ipv stap per stap en pano per pano.
Werk nu op een IMAC anno 2011. Die kan het niet aan, tenzij ik ga voor de extreem dure versies van mac. Maar dat is niet mijn budget.
Maxium budget is 1500 (all in desktop-monitor).
Nu mijn vraag, wat vinden jullie van deze twee configuraties en is het een goede config of kan het nog beter.
Of welke is de beste config?
De keuze voor een touchscreen monitor is vanwege het handig zou zijn voor het tunen van de panorama.(verplaatsen, van de beelden) maar twijfel toch aan de kleur correctie.
wenslijst: PC FOTO/PANORAMA II
wenslijst: PC FOTO/PANORAMA I
bij deze merci voor de input en extra adviezen.
groetjes