Hoihoi
Ik ben atm voor een projectje bezig waar ik snel wat USB-disk met daarop backtrack wil kunnen vervaardigen.
Omdat eea dynamisch gerelged moet worden is clonezilla niet heel handig, en zat ik te denken aan:
- PXEboot
- backtrack
- automated install met alleen puppet erin geslipstreamed
- na reboot in OS gaat puppet even updaten , en klaar...
De reden waarom ik backtrack wil is dat hier standaard al heel veel tooltjes in zitten die voor mijn werkterrein handig zijn
. Als alternatief is een debian automated install mogelijk, waarna puppet er een berg tools op knalt.
Debian kan iig automated installs doen via PXE, en dat is echt fijn.
Nu heb ik al bij baktrack gekeken maar vind ik nergens iets terug over automated installs. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben atm voor een projectje bezig waar ik snel wat USB-disk met daarop backtrack wil kunnen vervaardigen.
Omdat eea dynamisch gerelged moet worden is clonezilla niet heel handig, en zat ik te denken aan:
- PXEboot
- backtrack
- automated install met alleen puppet erin geslipstreamed
- na reboot in OS gaat puppet even updaten , en klaar...
De reden waarom ik backtrack wil is dat hier standaard al heel veel tooltjes in zitten die voor mijn werkterrein handig zijn
Debian kan iig automated installs doen via PXE, en dat is echt fijn.
Nu heb ik al bij baktrack gekeken maar vind ik nergens iets terug over automated installs. Heeft iemand hier ervaring mee?