Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik had zojuist een klant in de winkel die een tablet wou met goede ondersteuning voor Hindi. Nou kun je vaak wel Hindi fonts installeren, maar da's geen echte ondersteuning natuurlijk. Weet iemand of er überhaupt tablets zijn die echte ondersteuning voor Hindi hebben? Bestaan die wellicht alleen in de regionen waar Hindi gangbaar is?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

iChaos

It's Lupus.

Je kan eens kijken naar internationale tablets. Apparaten die voor een regio uitkomen missen vaak talen (zoals mijn Flyer uit Engeland geen Nederlands had), maar WorldWide Editions beschikken wel over alle talen. Een uitzondering hierop is dan weer het Arabisch, want die hebben altijd weer een eigen systeem waar een RTL engine in zit voor Arabisch/Hebreeuws.

Een Hindi systeem zal er dus vast wel zijn. Hieronder een foto van de talen in andere karakters die ik niet ken (dit komt uit een build van source, gelijk aan WWE dus, dus dit zijn de talen die standaard in Android zitten), je zou even kunnen kijken of een van deze tekens Hindi is.

http://imageshack.us/phot...69/img20120621185537.jpg/

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik heb het even opgezocht voor jou en ik heb er geen kunnen vinden. Ik veronderstel dat je ondertussen zelf ook al wat zoekwerk verricht hebt?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb het er voorlopig maar even bij gelaten aangezien ik niet van plan ben om een grondige speurtocht op te gaan zetten op basis van één vraag van een potentiële klant die ik wellicht nooit meer terugzie.

De vraag was dan ook meer gewoon bedoeld of toevallig iemand al bekend was met een echte Hindi tablet, niet of iemand een speurtocht voor me wou gaan houden :)

Als de klant nog mocht terugkomen, zal ik op dat moment serieus verder ingaan op zijn vraag en kijken wat er evt. mogelijk is.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

iChaos

It's Lupus.

Ik kijk net naar Google I/O, en daar vermelden ze net dat Jelly Bean Thai. Persian en Hindi krijgt als nieuwe talen. Daarmee is het dus 100% dat de apparaten die momenteel in de markt zijn geen Hindi krijgen. Jelly Bean tablets zouden hem dus wel moeten hebben.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik hou het in m'n achterhoofd voor als die klant terug mocht komen, thanx voor de info. :)

Pagina: 1