[Advies] Keuze van een filehosting CMS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-07 21:41
Hallo medetweakers.

Ik run al een jaar een website waar ik voor de PS3 homebrew community alles host wat met homebrew heeft te maken. Elke homebrew file die uit komt probeer ik aan mijn archief toe te voegen maar ik begin volgensmij tegen de limieten van mijn CMS aan te lopen en mij steeds meer te ergeren aan ontbrekende basis functies binnen mijn cms.

Ik ben begonnen met vbulletin en daarin de downloads II plugin, maar dit was door het grote aantal gebruikers onnodig zwaar, dus ik ben naar een paar maanden naar PHCDownload. Dit pakket bleek in eerste instantie alles te hebben wat ik nodig heb, maar nu met 21.000 geregistreerde gebruikers en ongeveer 3TB aan dataverkeer elke maand gaat het af en toe toch mis.

Wat er mis is:
  • Geen password reset optie voor de gebruikers
  • SQL Injection mogelijkheden
  • Slecht user beheer
  • Slechte aanpassingsopties voor nieuwe functionaliteit
Dus ik ben nu op zoek naar naar een nieuw bestands hosting systeem. Welke eisen moet het hebben?
  • Geen poespas, een directory + file index is genoeg, users hoeven allen te kunnen downloaden.
  • User management systeem
  • Leech protection
  • Liefst nog onderhouden door community, maar mag ook een commercieel pakket zijn.
  • Optie om een bestand toe te voegen vanaf lokaal die geupload zijn via ftp, of via een upload optie
Welke heb ik zelf al bekeken?
  • Opnieuw naar vbulletin 4 (heb nog steeds mijn licentie) + Downloads II, maar deze is niet meer onderhouden en is dusdanig zwaar dat het (nog) geen optie is.
  • Dragonfly CMS (PHPNuke fork) + DownloadsPRO plugin, dit werkt redelijk maar is te beperkt als een filehosting site.
  • PHP Programmeur inhuren om functionaliteit te laten toevoegen en site te optimaliseren.
Nu is mijn vraag: Kunnen jullie mij ook een bestands archief cms aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

SQL Injection mogelijkheden
Zo snel mogelijk weghalen dus!

NKCSS - Projects - YouTube