Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Citrix: baas toegang tot je harde schijf?

Pagina: 1
Acties:

• MrOrang3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11 08:13
Hallo allemaal,

Ik zag dat ik toegang had tot mijn lokale stations als ik thuis ingelogd ben op het citrix netwerk (via XenApp) van mijn werkgever. Heeft mijn werkgever dan ook hiermee toegang tot mijn privé bestanden?

Alvast bedankt voor de reacties.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je deze vraag niet met Google vinden?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Hero Of Time schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:46:
Kan je deze vraag niet met Google vinden?
Misschien wel, maar hij heeft denk meer eraan om het antwoord te vinden via Google.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Of... Je geeft gewoon antwoord...

Nee, je werkgever heeft geen toegnag tot je prive bestanden als je bent ingelogd op / via Citrix. Mocht je het toch niet zo een fijn idee vinden kun je dit ook weer uitzetten, heb je alleen zelf ook geen toegang meer tot je lokale schijven in je Citrix sessie.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

PL3X4N schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:54:
Of... Je geeft gewoon antwoord...
Mjah, of hij typt de steekwoorden in Google en krijgt zo het antwoord zonder hier een topic voor te moeten openen en daarbij moeite doet om zelf wat te doen dan alleen een vraag dumpen? We verwachten tenslotte wat inzet van onze gebruikers.
Gamebuster schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:48:
[...]

Misschien wel, maar hij heeft denk meer eraan om het antwoord te vinden via Google.
Ja, true there. Het was (en is) laat en dan kan ik wel eens wat vaag zijn met m'n woorden :P. Zeker als het even snel tussen wat werk door is. Zat half met "vraag kan je aan Google stellen" en "antwoord kan je met Google vinden" ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als je het niet vertrouwd kan je ook een lege partitie maken en alleen deze schijf meenemen je citrix sessie in, aangezien je per drive kan aangeven of je hem wil koppelen in je sessie. ook al kunnen ze erbij dan valt er nog niks te zien. Maar je kan wel documenten opslaan/uitwisselen.

• MrOrang3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11 08:13
Bedankt voor de antwoorden!

@ Hero of Time: bij verschillende zoekopdrachten kreeg ik alleen resultaten hoe de ICT-ers de lokale HD's van de werknemers op de werkplek konden blokkeren. Niet werknemers die thuis op hun privé pc zitten.
Pagina: 1