Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review: Xperia P - Geen foto's, enkel van iFoon en Xperia S

Pagina: 1
Acties:

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Waar zijn de foto's, en video's, die met de Xperia P zijn gemaakt? Er staat momenteel enkel een crop van nog geen 500px breed. (tenzij er iets aan de hand is aan mijn kant 8)7 )

Prima dat er 11 foto's in de review staan die met een iFoon 4S / Xperia S zijn gemaakt, maar dat is een beetje nutteloos als er geen vergelijkbare foto's van het gereviewde toestel bij staan.

Pentaxiaan

Verwijderd

ook ik heb een opmerking: waarom staat de galaxy s3 niet in de gvergelijkende tabellen? Maar de GS2 wel? en de HTC one X ook dus zou imo de gs3 daar ook horen

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor de opmerkingen :)
Waar zijn de foto's, en video's, die met de Xperia P zijn gemaakt? Er staat momenteel enkel een crop van nog geen 500px breed. (tenzij er iets aan de hand is aan mijn kant )
Verrek, je hebt gelijk! In allerijl toegevoegd :)
ook ik heb een opmerking: waarom staat de galaxy s3 niet in de gvergelijkende tabellen? Maar de GS2 wel? en de HTC one X ook dus zou imo de gs3 daar ook horen
Die zou er inderdaad tussenhoren en bij de grafische benchmarks staat hij er wel 'gewoon' tussen. Ga er even naar kijken of er aan deze kant iets is misgegaan :)