Toon posts:

netwerkprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal, ik zit met een probleempje, heb namelijk een panasonic vt 50 gekocht, wil deze koppelen aan de mijn modem,test op de t.v is positief zie mijn computer staan maar elke keer als ik wat wil openen krijg ik de melding connectie met de server niet in orde dit zelfde geval met mijn ps 3 en popcourn.
nu kwam ik erachter als ik dit heb uitgevoerd mijn panda antivirus het ouderlijk toezicht en antivirus heeft uitgeschakeld op de computer.
wie heeft hier een oplossing voor zonder panda eraf te halen.
alvast bedankt.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-02 09:05
Ik volg niet helemaal wat je bedoelt geloof ik. De TV heeft je panda antivirus en ouderlijk toezicht op je pc uitgezet? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat een TV daar toe in staat is.

Connecten naar PS3 en popcorn werkt ook niet dus? Hoe is je tv aangesloten op het netwerk? Draadloos?

Desktop | Server | Laptop

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 11:39
Probeer de firewall op je pc eens uit te zetten. Misschien zit er ook een firewall in panda, maar dat weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:08:
Ik volg niet helemaal wat je bedoelt geloof ik. De TV heeft je panda antivirus en ouderlijk toezicht op je pc uitgezet? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat een TV daar toe in staat is.

Connecten naar PS3 en popcorn werkt ook niet dus? Hoe is je tv aangesloten op het netwerk? Draadloos?
Ik denk niet dat de t.v dat heeft gedaan maar mijn computer omdat de tv aangesloten zit op het netwerk, alles is bekabeld, heb ook panda uitgezet maar nog steeds dezelfde melding.