Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Probleem van een vriendin van me:
Mijn whatsappberichten komen niet meer aan en ik krijg ook niks meer binnen. als ik naar accountinstellingen gaan staat dat mijn accounttype niet kan worden vastgesteld. Heb al geprobeerd nieuwe te downloaden en dit account te verwijderen maar dat lukt niet. Bij facebook kan hij geen feeds meer downloaden.

Toen ik vroeg heb je hem al gereboot?
ongeveer al 3 keer gedaan, ook al gereset enzo. maar hij zegt: onverwachte fout: java.io.Interrupted IOExceptionLlocal connection timed out after ~30000. dat krijg ik dus als ik mn account wil verwijderen

Heb je de simkaart en al uit en in gedaan?
ja maar hij doet het nog steeds niet.

Ik heb gegoogled op die error maar er blijkt niemand te zijn die er een goede oplossing voor heeft, behalve de standaard dingen die hierboven staan aangegeven. Kan iemand mij misschien verder helpen?

bij deze website: http://forums.crackberry....berry-bold-9700-a-658580/ staat dat het een server fout is. Daar is toch niets aan te doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 20-06-2012 19:37 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 14:29

cdoens

Peugeot-gek

Facebook verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd?
Tussendoor de BB laten herstarten.

Heb je trouwens het toestel herstart door de batterij eruit te halen? Met de aan-uit knop zet je hem in slaapstand en herstart je hem niet.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Domme vraag, maar zit er nog wel een BB abo op de Blackberry? Staat er nog wel 3G met het BB teken?

Ik heb hetzelfde gehad, toen heeft Telfort BB internet er even uit gelegen.. Zelfde overkwam me bij een verlenging, daar deed 1 dag het internet niet & had ik dezelfde melding..

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
what's app updaten? Deze melding staat op 8520 van mij echtgenote.