Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc upgrade geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb vandaag een nieuw moederbord + cpu geinstalleerd en heatsink.
Het probleem is alleen dat bij het opstarten ik niet verder kom dan het boot scherm.
Ook lukt het niet om de bios in te komen aangezien het toetsenbord niet reageerd.

Kan dit misschien aan de cpu liggen?

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Kan nog aan veel dingen liggen.

Probeer je bv op te starten met een HDD met windows geïnstalleerd?

Past je CPU bij je moederbord, of is een bios update nodig?

Welk moederbord en CPU gaat het om?

Draadloze usb toetsenborden willen wel eens problemen geven bij installatie

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Nieuwe installatie of bestaande? Indien bestaand dan heeft het OS de drivers van het moederbord waarschijnlijk niet en zal in veel gevallen inderdaad niet ver komen in het boot proces.

• Daisai
Zoals ik al eerder aan gaf kom ik niet voorbij het bootscherm.....

Om drivers te installeren en om windows te installeren zal toch echt eerst voorbij dit bootscherm moeten komen.
Tenminste in de bios moeten komen.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Daisai schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:30:
Zoals ik al eerder aan gaf kom ik niet voorbij het bootscherm.....
Wat bedoel je met bootscherm?
Bios of Windows?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:55
Misschien wel erg handig om te vermelden welke onderdelen. Als je een USB3 moederbord heb, kan het gebeuren dat je niet met een USB3 poort in de bios kan komen. Probeer een gewone usb poort of de ouderwetse PS2 poort.

• Daisai
Ik heb een asrock z77 extreme 4 moederbord met een i5 3570k.
Met een bootscherm bedoel ik het scherm van de bios ( wanneer je dus door middel van "del` in de bios kan komen.
Bij dat scherm blijft het opstarten steken en werkt ook het toetsenbord niet meer.
Ik heb het al geprobeerd om het toetsenbord op een usb 2.0 aansluiting te zetten maar dat werkte niet.

Ik heb de pc weer omgebouwd naar mijn vorig systeem en ga morgen wel naar een winkel om het in elkaar te laten zetten.
Pagina: 1