Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberHotel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-03 12:27
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 17 inch laptop voor de studie en waar zo nu en dan een speletje gespeeld zou kunnen worden. Ik kwam na even zoeken uit op de MSI CX 70 (MSI CX70 0ND-014NL). De specificaties voldoen volledig aan mijn eisen ( i5, GT640m, 17.3 inch). Maar ik koop meestal niet zonder wat research te hebben gedaan over gebruikers ervaringen van anderen van het desbetreffende product. Tot mijn verbazing kon ik geen enkele recensie vinden (ook op YouTube niks behalve een video van MSI zelf over hoe deze laptop uit elkaar gehaald moet worden). Heeft iemand hier ervaring met de desbetreffende laptop of negatieve ervaring(en) met de computerfabrikant MSI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met specifiek deze CX70 heb ik zelf geen ervaring, wel met andere MSI notebooks uit de CX serie, en ik kan niet anders zeggen dan dat het meer dan prima apparaten zijn. De bouwkwaliteit van MSI notebooks is meestal meer dan prima te noemen, en de service vind ik ook prima (de keren dat ik ze nodig heb gehad was het altijd snel gefixed).
Ik heb nu zelf een stuk of 5 MSI notebooks gehad (een paar enkel ter review) en mijn volgende notebook gaat zeer zeker weer een MSI worden, puur omdat de prijs/kwaliteitverhouding gewoon goed in elkaar steekt, en het fijne apparaten zijn.

Je zou eens kunnen kijken of er wel reviews van andere CX70s te vinden zijn, de rest van het typenummer slaat meestal alleen op de landen waar dit ding uitgegevenwordt, en de verdere opties (grootte van de hdd bijv).

• Neomaster84
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07-2024
Ts, ben benieuwd of je de laptop hebt gekocht. Zo ja, wat zijn je ervaringen? Is het ook mogelijk een tweede hard disk te plaatsen, bijv. een SSD. Is hier ruimte voor? Alvast bedankt.

• vinnie1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2020
Is er een mogelijkheid tot een 2e hardeschijf?