Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanne118
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-08 18:02
Hey allemaal,

Omdat de laptop die ik nu heb problemen heeft met de koeling en de CPU niet voldoende is voor de meeste games, wil ik een nieuwe laptop hebben.
Na wat research op internet kwam ik uit bij de Alienware M18Xr2, die in Nederland helaas nog niet verkrijgbaar is.

De reden dat ik deze laptop mij leuk lijkt is dat een kennis van mij de M11 heeft en hier erg tevreden over is, maar ook omdat de laptop de HDMI- & audiopoorten ook voor ingaand verkeer heeft (je kan er dus een PS3 of een XBOX op aansluiten).

Nu heb ik nog wel een paar vragen over wat nu verstandig is. De Alienware is bijvoorbeeld niet bepaald aan de goedkope kant, met een minimumprijs van toch zeker zo'n €2000,- voor een beetje laptop, dus misschien is er een wat goedkoper alternatief. Vrijwel de enige eis die ik heb is dat je er goed op moet kunnen gamen, dus spellen als Battlefield & Call Of Duty moet -ie minimaal wel kunnen draaien.

Ook zou ik graag willen weten of iemand al informatie heeft over wanneer de M18Xr2 eindelijk in Nederland verschijnt, want Alienware wil hierover (naar mij toe) geen informatie verstrekken terwijl de laptop in het buitenland toch al geruime tijd te verkrijgen is.

Als laatste moet ik nog wat steekhoudende argumenten hebben tegenover mijn ouders, want die zijn het er nog niet zo eens mee dat ik zoveel geld besteed aan een laptop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Waarom zo veel geld aan een laptop? 8)7
Ik zou beter 1000 investeren voor een desktop, en de rest lekker sparen.
Want gezien de laptop, zal hij flink zwaar zijn en dus niet te vervoeren (ja wel een auto) 8)7

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Welke laptop heb je huidig?
-Waarom moet je perse een laptop en niet een desktop systeem?
-BF en COD 'minimaal' draaien kan ook op een laptop van €400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanne118
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-08 18:02
Op het moment heb ik een Samsung NP-R720 met OS Windows 7, maar de CPU bevalt mij totaal niet.
De reden dat ik een laptop wil is dat ik eens in de zoveel tijd een familiebezoek heb, waar ik dan ook graag mijn laptop mee naar toe wil hebben. Ook voor school is het handiger om een laptop te hebben met het oog op presentaties en wat allemaal al niet. En volgens mij valt dat met gewicht best wel mee, aangezien de M18 rond de 5 kilo zit.

[ Voor 69% gewijzigd door Nanne118 op 20-06-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dan is zo'n laptop zeker niet handig 8)7 Te zwaar te groot. Beter gewoon een goed laptop te kopen van rond de 1000 euro. Vaak zijn dat all rounders, en kunnen zware taken makkelijk verwerken.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goeie game-laptop die minimaal 3 jaar mee kan en mogelijk nog alles op high kan draaien (kan natuurlijk niet in de toekomst kijken) zit je op zo'n €1300 euro.

-BTO Laptop
-Alienware Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Tenzij je een veeleisende studie gaat doen, kan ik je beter aanraden een 'draagbare' desktop te nemen en daarnaast een simpel laptopje voor school. Heb je meer kracht voor het gamen en je rug zal je ook dankbaar zijn tijdens het dragen van je rugzak (5 kilo aan laptop = veel).

Met 'draagbaar' bedoel ik gewoon een mid-tower of kleiner met een flink handvat erboven op ;)

Grillmeister

Pagina: 1