Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een applicatie die het toelaat uw voicemail beter te controlleren, tot nu heb ik geen ideale oplossing kunnen vinden.

Oorzaak:
Ik gebruik op het werk mijn gsm in plaats van een draagbaar toestel.
Op de telefooncentrale is mijn intern nummer gelinkt met mijn gsm nummer.
Het probleem is dat wanneer mensen mij nu bellen, ze wel doorverbonden worden naar mijn gsm nummer maar als deze bezet is dan komen zij op mijn eigen voicemail terecht.

Doel:
Wanneer ik in gesprek ben op mijn mobiele telefoon moeten de mensen terugvallen op de receptie en niet op mijn voicemail. Ideaal zou zijn een soort van switch op mijn telefoon die dit gemakkelijk aan en uit kan zetten.

Tijdelijke oplossing:
Via Oproep instellingen heb ik mijn voicemail manueel kunnen aanpassen maar 's avonds of in het weekend moet ik dit telkens opnieuw aanpassen

Thanks! 8)7 .

Verwijderd

Tenzij je wisselgesprek oid hebt ingeschakeld, forward de GSM aanbieder het inkomende gesprek naar voicemail nog voordat het jouw toestel bereikt.

Wellicht is e.e.a. te wijzigen op de telefooncentrale.

Verwijderd

Topicstarter
Wel het lijkt toch te lukken als ik dit manueel aanpas op mijn android
(Instellingen > Oproepen > Oproepen doorschakelen > Spraakoproep)

Mijn testen waren wel met receptioniste die ter vervanging daar zat, ze moet alles nog een beetje leren kennen...

Maar zou er geen app bestaat die het aantal keer rinkelen telt en daarop reageert?
Dat je dan in de app kan instellen wat er moet gebeuren?