Ik ben mijn zakelijke Iphone 4S zoekgeraakt. Dit toestel gebruik ik alleen doordeweeks, afgelopen vrijdag nog opgeladen, volgens mij daarna mee naar huis genomen. Maandag toen ik op kantoor kwam wilde ik de Iphone uit mijn tas pakken maar daar zat hij niet in, ik dacht hem thuis te hebben laten liggen en heb niet goed gezocht op kantoor. Maandag einde van de dag thuis nog eens gezocht, zag hem zosnel niet en wederom maar geconcludeerd dat hij toch echt wel op kantoor zou zijn. Dinsdag op kantoor geen Iphone, toen pas gestart met de functie "zoek mijn Iphone", netjes liet de app zien dat hij op mijn thuisadres lag. Eenmaal thuis aangekomen de app opgestart en een bericht verstuurd met geluidsnotificatie, helaas niks te horen in mijn huis. Dezelfde test op de Ipad ging wel goed, duidelijk hoorbaar signaal die zelfs over de geluidsonderdrukker heen ging. Nu weet ik dat ik van mijn Iphone de trilstand heb uitgezet plus het geluid. Vandaag nogmaals de app gestart, ik denk dat de batterij nu leeg is, apparaat is gister avond voor het laatst gezien. Ik heb door bovenstaande twee vragen:
- Gaat het geluid toch aan ondanks de "mute" functie?
- Hoe wordt de locatie bepaald op een Iphone in rust (dus geen Wlan actief)?
- Gaat het geluid toch aan ondanks de "mute" functie?
- Hoe wordt de locatie bepaald op een Iphone in rust (dus geen Wlan actief)?