Ik heb nu al ongeveer 2 jaar een pc waar ik erg tevreden mee ben. Aangezien ik een nieuw scherm heb gekocht (Yamakasi Catleap Q270) is mijn videokaart aan vervanging toe.
Mijn huidige videokaart, Sapphire HD5450 (ATI Radeon HD5450 ?) ondersteunt echter geen DVI-D dual link.
Ik ben opzoek naar een kaart die dit wel ondersteunt en een resolutie van 2560 x 1440 aan kan.
De kaart moet geen achteruitgang zijn qua prestaties t.o.v. mijn oude kaart.
Ik gebruik af en toe Inventor en 3DS max. Verder speel ik geen games op mijn pc.
Het mooiste zou zijn als de nieuwe kaart naast het nieuwe scherm ook nog een of twee van mijn oude schermen kan aansturen (resolutie van 1280 x 1024). Ik weet niet of het eventueel mogelijk is om mijn oude videokaart te gebruiken voor het aansturen van een of 2 van deze schermen?
Mijn systeem bestaat uit:
Mijn budget is ongeveer 50-100 euro.
Mijn huidige videokaart, Sapphire HD5450 (ATI Radeon HD5450 ?) ondersteunt echter geen DVI-D dual link.
Ik ben opzoek naar een kaart die dit wel ondersteunt en een resolutie van 2560 x 1440 aan kan.
De kaart moet geen achteruitgang zijn qua prestaties t.o.v. mijn oude kaart.
Ik gebruik af en toe Inventor en 3DS max. Verder speel ik geen games op mijn pc.
Het mooiste zou zijn als de nieuwe kaart naast het nieuwe scherm ook nog een of twee van mijn oude schermen kan aansturen (resolutie van 1280 x 1024). Ik weet niet of het eventueel mogelijk is om mijn oude videokaart te gebruiken voor het aansturen van een of 2 van deze schermen?
Mijn systeem bestaat uit:
oude videokaart | HD5450 (ATI Radeon HD5450) |
Processor | Phenom II X4 955 |
Moederbord | GA-MA770T-UD3 (AMD 770) |
Harde schijf | WD10EARS (1.000 GB) |
Geheugen | 4 GB DDR3-1333 Kit (4096 MB) |
Voeding | ExtremePower 460W |
Kast | Three Hundred (3x 5,25" extern, 6x 3,5" intern) |
Mijn budget is ongeveer 50-100 euro.