Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Laptop vraag

Pagina: 1
Acties:

• Kwesiq
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 10:34
Een tijdje alweer op zoek naar een nieuwe laptop. Op zich niet zulke hele hoge eisen, mijn vorige laptop (MSi X400, SU3500 erin) voldeed op zich wel al was die niet echt snel en soms ook niet vooruit te branden. Maar met 1.5kg wel erg fijn mobiel. Helaas is die gestolen, dus nu maar meteen ook wat meer toekomst gericht shoppen.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik maak gebruik van Office, Adobe CS 5 (Photoshop, Dreamweaver en beetje Flash), beetje internetten, muziek luisteren, filmpje kijken op z'n tijd en af en toe een eenvoudige game.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal €600,-
Waarschijnlijk wil ik nog een SSD erbij kopen ter vervanging van de HDD, maar hoeft niet binnen het budget te passen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben wel van plan met de laptop veel pad te zijn, ivm studie bijvoorbeeld. Dus lange accutijd en laag gewicht zijn wel belangrijke punten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Eerder heb ik dus een MSi gehad, die beviel wel goed, al was die wel erg plastic. Mijn voorkeur gaat uit naar 14", maar ik denk dat 13.3" ook wel zou voldoen.

Mijn afweging: Keuzemogelijkheden op dit moment
De Dell Vostro V131, met shopkorting kom je dan uit op €553,- (ook i5 erin)

Nu heb ik zelf niet zulke goede ervaringen met Sony en accu's, maar qua gewicht komt het dichter in de buurt van mijn wensen. En waarschijnlijk voldoet een i3 misschien ook wel.

Dacht misschien heeft iemand nog wat wijze raad? (ik zag ook al meerdere mensen die een laptopadvies vroegen zo rond deze prijsklasse.... En misschien is het ook wel zo dat iets dieper in de buidel tasten ook niet zo slecht is? Met een kortingsbon van 5%, epp korting 5%, shopkorting 7%, kom ik met de Dell XPS 14z (basis)op ca. €670,- (misschien ook wel een optie...)

Alvast erg bedankt!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Kwesiq op 20-06-2012 16:24 ]