Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Handheld scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik heb een vraagje. Een kennis van mij wil graag oude boeken inscannen. Dit wil hij doen d.m.v. een soort handheld scanner. De prijs maakt hem niet heel veel uit dus of het nou 50 euro of 150 euro kost is niet heel belangrijk maar hij moet wel goed functioneren. (dus goede kwaliteit scans)

Heeft iemand van jullie ervaring met dit type scanners / kan iemand een goeie aanbevelen? :P

Alvast bedankt.

Gr,

Wouter

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 21:32
in de C'T van laatst stonden goede boekenscanners. Een handheld is toch een stuk minder

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

We hebben in het verleden hier een vertical scanner gehad van HP. Kon je ook los zaken mee inscannen.
Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/2/0,1462,sz=1&i=29833,00.jpg

Scanjet 4670

De lijst kun je dan op de pagina leggen om te scannen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:34
Heb een tijd geleden een groot aantal oude documenten 'mogen' scannen.

Vanwege het formaat was alleen een handscanner een optie, (€50,= bij conrad).
Boven genoemde scanner lijkt me veel voor jouw toepassing een stuk gemakkelijker (als die de kantlijn haalt met scannen).
Gebruik wel een glasplaat bij het scannen met een handscanner om een gelijkmatige scan te maken.

(wens je kennis succes toe; het is een teringklus)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
ok erg bedankt voor de reacties. Ik zal hem de keuzes voorleggen :)

• Hell-Slave
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 17:00
Ik heb ooit (10jaar geleden) een handheld scanner gehad, het was de meest waardeloze aankoop geweest tot nu toe.
Altijd scheef en als je je snelheid niet constant houdt krijg je een waardeloze scan.
Investeer in een goede flatbed scanner.
Pagina: 1