Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] V&A Feedback

Pagina: 1
Acties:

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Hierbij het verzoek om een vrij invoerveld te zetten bij het beoordelen van een tweaker via de Gallary nl "Anders"

Ik heb zaken gedaan met een tweaker zonder dat er een advertentie aanwezig was. Bij het beoordelen ben ik verplicht een advertentie te kiezen. Misschien een extra regel aan de lijst toevoegen : Anders nl: / N.V.T.?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ScDFa6w1qPQ8Po2MLFdaz0Vk/full.jpg

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 20:16

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik ben geen devver, maar de feedback is voor transacties die via V&A tot stand zijn gekomen en niet op een andere wijze. Dat zou het anders wel heel erg eenvoudig maken om een vriend/kennis/familielid te helpen met positieve feedback te krijgen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Tja als ze misbruik willen maken dan kunnen ze dat toch wel doen. Vroeg of laat kom je daar achter en neem je de nodige maatregelen. Ik heb nu de beoordeling gezet (hij ook) onder een andere advertentie van hem of zou ik dan perse nog een advertentie aan moeten maken hiervoor ?

Ik vind het zelf meer een beoordeling van twee tweakers die onderling zaken doen wat zich niet beperkt tot aleen het V&A gedeelte.

Daarbij komt ook dat ik de score gebruik om te zien hoe betrouwbaar iemand is hier en daarin ben ik niet de enige.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

V&A Feedback is bedoeld voor gebruikers die via Vraag & Aanbod producten verhandelen en niet via allerlei andere wegen. De verplichting om feedback aan een bestaande advertentie van de gebruiker te koppelen is een goede manier om de feedback beter te structuren en helpt ook een beetje tegen het bestrijden van misbruik. Ik vind het niet zinvol om er uitzonderingen op te maken. Volgens mij zijn er niet zoveel gebruikers die buiten V&A om handelen.