Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kijkafstand en schermgrootte 3D tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga één deze dagen een nieuwe tv kopen, en natuurlijk komt daar de vraag naar voren of deze 3D moet ondersteunen of niet. Nu weet ik dat er adviezen zijn over het te kiezen formaat van de tv en de kijkafstand. Gaat dit ook op bij het bekijken van 3D content? Hierover kan ik weinig tot geen informatie vinden.

De kosten van een 3D tv liggen een stuk hoger dan een tv zonder 3D. Het zou voor mij een kleinere tv met 3D ondersteuning worden of een grotere zonder. Als het dus onmogelijk/niet prettig is om 3D content te kijken met een kleinere tv, is het onzinnig om één met 3D ondersteuning te kopen en kan ik beter gaan voor een grotere zonder 3D.

Ter referentie:
  • Ik zit 5.5 meter van de tv.
  • Ik zit wel recht voor de tv, de kijkhoek zou dus geen probleem moeten zijn?
  • Ik kom van een el-cheapo 32" LCD tv
Mijn oog is nu gevallen op twee 3D tv's van Panasonic, waarvan ik dus eventueel een alternatief voor de 47" zoek zonder 3D.
  • Panasonic Viera TX-L47ET5 á 939 euro
  • Panasonic Viera TX-L42ET5 á 768 euro
Alternatief voor de 47" versie zou de Philips 47PFL4007H kunnen zijn voor 725 euro.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je even in het juiste subforum, zodat je de meeste respons krijgt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A