Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Server- & netwerkstatusmeldingen

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Sinds de laatste melding in plan: Server- & netwerkstatusmeldingen XII is het al weer een aantal keren (kort) misgegaan, hierbij doel ik niet alleen op gisteren ;). Waarom worden daar geen meldingen meer van gemaakt en waarom is reageren in plan: Server- & netwerkstatusmeldingen XII niet meer mogelijk?

En schop die k*tkabouters het serverhok eens uit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 20-06-2012 08:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Dat is eerder iets voor LD :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja ik zou ook graag weer willen lezen als er iets gebeurt wat het wat was :) Altijd interessant ook!
PS : Wat was er gisteren ? :P

[ Voor 13% gewijzigd door DennusB op 20-06-2012 10:00 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Reageren is niet meer mogelijk omdat de laatste update te lang geleden was. En de reden dat ik hem niet geupdateted heb is omdat ik daar gewoon niet aan heb gedacht gisteren terwijl ik twitter updates deed, incident reports schreef, tickets aanmaakte om bugs te fixen, overleg voerde op irc en msn en tussendoor ook afentoe weer een aanval stopzetten, en dat terwijl er ook nog eens voetballen op tv was ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik doelde niet alleen op gisteren he ;)

Aanval? Werden jullie geDDoS'ed?

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 20-06-2012 10:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ook niet, eergisteren was er ook voetbal op tv :+

Maar all in all, het schiet er gewoon bij in soms, helemaal als eoa loser een DoS doet (zoals gisteravond dus inderdaad het geval was)

[ Voor 28% gewijzigd door Kees op 20-06-2012 10:25 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DennusB
  • Niet online
Kees schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:24:
Maar all in all, het schiet er gewoon bij in soms, helemaal als eoa loser een DoS doet (zoals gisteravond dus inderdaad het geval was)
'Vroeger' was dat niet zo. Als er dan 2 seconden downtime was geweest stond het al in de .plan! :>

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
With ^, al is 2sec weliswaar ietsje overdreven maar daar komt het wel op neer. Tot maart werd zo'n beetje alles dat door veel users opgemerkt werd gemeld. Sinds maart helemaal niets meer.

Oscar Wilde

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Aan de andere kant wil je niet dat zo'n loser aandacht krijgt voor zijn DoS, want dat is wat ze willen vaak...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:45

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En hoe meer DoSsen worden afgeslagen, hoe uitdagender het wordt om toch die loser te worden die het misschien wel lukt. Dus op zich kan ik die redenering wel begrijpen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• DennusB
  • Niet online
Erkens schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:42:
Aan de andere kant wil je niet dat zo'n loser aandacht krijgt voor zijn DoS, want dat is wat ze willen vaak...
Het is geen aandacht, het is gewoon je trouwe bezoekers even netjes informeren!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan altijd hier of op IRC vragen stellen hoor ;)

Intentionally left blank

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
offtopic:
@Kees: ik ben al een tijdje nieuwsgierig wat 'DoC' in je ondertitel betekent.

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• DennusB
  • Niet online
Was zo fijn geweest voor iedereen als dit even in de .plan was gezet :
tweaker2010 in "WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 5"

(dat baseer ik mede op Raven in "WTF (!?) - Deel je ervaringen bij WTF situaties - Deel 5")

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 22:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

screenshotje voor non-HK tweakers? :>

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Weet niet of ik uit de HK mag quoten, maar vooruit dan maar ;)
Error
Onbekende fout opgetreden tijdens de pageview

Apache at tweakers.net (Phobos)
Erg interessant, maar niet heus :P
Crisp zei vandaag dat het een MongoDB update was.

En ik kan me voorstellen dat ze dit niet in de .plan gooien. Als je elke serverupdate (Apache, LVM, MySQL, PHP) zou vermelden, dan zouden ze elke dag wel een .plan kunnen plaatsen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 16-07-2012 21:54 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We gaan inderdaad niet iedere minor update aankondigen of bij elke hickup van een minuut een uitleg posten. In dit geval was het ook niet de bedoeling dat mensen hun sessie kwijtraakten; hoe dat kon gebeuren wordt nog onderzocht. Feit is dat het slechts van zeer korte duur was.

Intentionally left blank

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 13:35

Geckoo

Good news, everyone!

0xDEADBEEF schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:23:
offtopic:
@Kees: ik ben al een tijdje nieuwsgierig wat 'DoC' in je ondertitel betekent.
print deze lijst uit en gooi een dart pijltje :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik gok op: Daily Operations Coordinators :P

[ Voor 44% gewijzigd door AW_Bos op 17-07-2012 13:31 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1