Kan een computer in elkaar zetten =3
Wat is het prijsverschil met een iPhone 4? Vooral op de tweedehands markt?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waarom zou een telefoon van 2 generaties terug meer gebruikersgemak bieden dan eentje van deze generatie?
The devil is in the details.
Ze kosten meer geld. Dat is de voornaamste reden om een 3gs te kopen.
Kan een computer in elkaar zetten =3
Je bent nog wel zeker van een update naar het nieuwe IOS6, dus ondersteuning is er nog even.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar het gebruik. Ben je een poweruser? (veel apps, mail, sms, internet, spelletjes) Dan is een 3GS wat aan de trage kant. Wacht dan nog twee maandjes op een mogelijke prijsverlaging van de 4/4s i.v.m. een mogelijke iPhone 5.
Gebruik je `m echter met wat geduld voor wat internet, wat berichtjes, incidenteel een leuk spelletje (geen zware games) en gaat je voorkeur uit naar een OS zoals dat van Apple; gewoon doen.
Ik raad je wel aan om wat meer motivaties te geven; onderbouw waarom je wel/geen 3GS wil hebben. Wat voor een gebruiker ben je? Wat verwacht je (nog) van het toestel? Op die manier is het voor ons veel makkelijker om je te wijzen op mogelijke tekortkomingen.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar het gebruik. Ben je een poweruser? (veel apps, mail, sms, internet, spelletjes) Dan is een 3GS wat aan de trage kant. Wacht dan nog twee maandjes op een mogelijke prijsverlaging van de 4/4s i.v.m. een mogelijke iPhone 5.
Gebruik je `m echter met wat geduld voor wat internet, wat berichtjes, incidenteel een leuk spelletje (geen zware games) en gaat je voorkeur uit naar een OS zoals dat van Apple; gewoon doen.
Ik raad je wel aan om wat meer motivaties te geven; onderbouw waarom je wel/geen 3GS wil hebben. Wat voor een gebruiker ben je? Wat verwacht je (nog) van het toestel? Op die manier is het voor ons veel makkelijker om je te wijzen op mogelijke tekortkomingen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
3GS kan echt nog goed mee als je geen 10-tallen apps laat openstaan, maar ikzelf heb al een beetje spijt dat ik niet even heb gewacht tot de 4 32gb op de 2ehandsmarkt wat goedkoper werd en heb ondertussen al bijna een jaar een 3GS 32gb.
Voor te sms-en, FB, whatsapp, Foursquare, muziek etc, is en blijft het nog altijd een goede telefoon.
Voor te sms-en, FB, whatsapp, Foursquare, muziek etc, is en blijft het nog altijd een goede telefoon.
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
Het is inderdaad een goede telefoon, maar als ik jou was zou ik dan toch kijken of je ergens tweedehans een iPhone 4 kan scoren. Die kan je mogelijk al krijgen voor dezelfde prijs als een gloednieuwe iPhone 3GS. De iPhone 4 zal waarschijnlijk nog wat langer meegaan, heeft een flink betere camera, een flink beter scherm en een betere batterij (in vergelijking met 3GS).
Ik zou nu echt geen 3GS meer kopen, behalve als je persé een iPhone wilt, geen budget hebt voor een 4 of 4S en er een heel voordelig aan kan schaffen.
Pagina: 1