Laptops filteren op Ivy Bridge

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentomas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 12:23
Zou het mogelijk gemaakt kunnen worden om in de pricewatch eenvoudiger te filteren op processor types?
Ik zou nu namelijk alleen nog Ivy Bridge processors willen vergelijken en moet daarvoor handmatig op zoek naar alle Intel Core ix 3xxx processors.

Voor het filteren op grafische kaarten kost mij nog veel meer moeite.
Daarbij heb ik slechts één eis en dat is dat de benchmarks goed genoeg moeten zijn.
Daarvoor ben ik een poosje bezig om http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html over te nemen 8)7

Overigens, als waar ict-er, heb ik hier inmiddels een javascriptje voor geschreven zodat alle ivy bridge processoren en redelijk goede grafische kaarten worden geselecteerd.
Het zou alleen relaxt zijn als ik deze moeite niet hoef te doen in het vervolg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hmm, nee niet echt eigenlijk. Of we moeten een aparte specificatie aanmaken, die weer kijkt naar de CPU specificatie (if CPU == "3xxx" then "Ivy Bridge" ofzo). Handmatig de laptops nalopen zie ik niet zitten, daar is simpelweg de tijd niet voor. Ik moet dus even kijken hoe en wat ik het implementeer, indien mogelijk, ik kom er dus nog op terug.

Jouw opmerking over videokaarten snap ik niet, wil je nu benchmarkresultaten hebben bij de videokaartselecties?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Done, zie Glaanie in "[PW] Laptops: filteren op Intel Haswell". Hier zet ik een slotje op om de discussie centraal te houden :)

Dit topic is gesloten.