Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Intentionally left blank
Ik vermoed inderdaad dat dat een buffer overflow heeft veroorzaakt waardoor per ongeluk (of met opzet) de oscillator module in de java engine getriggerd is en deze een verbinding heeft gemaakt met de lichtreclame server...Hahn schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:37:
Zou het te maken hebben met de crashes van eerder vandaag?
Intentionally left blank

Ey!! Macarena \o/
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
En terecht! Tweakers7 kan wel even wachten*, want als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb, dan is het wel een verlicht naambord wat niet (goed) werkt
/je zou denken dat dit een sarcastische post is, maar dat is het niet
* dit deel is natuurlijk een grapje omdat je het in LD post
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intentionally left blank
Het lijkt me een kwestie van 1 inverter/starter vervangen, maar ik ben geen lichtreclame-expert.
Kijk je met je kantoor uit op dat lichtbord?Gizz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 06:38:
De betreffende letter begint met de dag chaotischer te knipperen![]()
Het lijkt me een kwestie van 1 inverter/starter vervangen, maar ik ben geen lichtreclame-expert.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Je weet het niet he
Kun je een screenshot posten?Gizz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 06:38:
De betreffende letter begint met de dag chaotischer te knipperen![]()
[/helpdesk]
Wil je serieus dat ik op de ramen van T.net HQ ga schieten
/domme gebruiker
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
"Politie zoekt blanke Nederlandse man van middelbare leeftijd met zonnebril in verband met schietincident Tweakers.net" midden in Juli. Dat gaat een succes worden, die zoektocht...The Eagle schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:53:
[...]
Wil je serieus dat ik op de ramen van T.net HQ ga schieten
/domme gebruiker
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)