Graag jullie hulp met het volgende probleem.
Allereerst mijn systeem met alle onderdelen.
Moederbord: Asus rampage 4 extreme
Geheugen: DDR 3 G.Skill 1866 mhz modules van 4 x 8 gig in totaal 32 gig
SSD: Intel 520 180 gig
HD: Western Digital Caviar Black 2TB
Processor: Intel 3960X Extreme Edition Socket 2011
CPU Koeler: Zalman CNPS 12X
Grafische kaart: Asus GTX 690
Voeding: Coolermaster Hybrid 1300 watt
Kast: Coolermaster Cosmos 2
Scherm: 30 inch tft van DELL, native resolutie 2560 x 1600.
Wanneer ik grafische intensieve spellen speel zoals Crysis 2, Maxpayne 3, Metro 2033 en Bulletstorm met de hoogste grafische instellingen, resoultie 2560 x 1600, dan crashen de spellen na een aantal minuten naar mijn Windows 7 64 bits desktop, elke keer.
Systeem zelf crasht niet en ook niet als ik spellen speel zoals starcraft 2 speel en diablo 3, met de hoogste grafische instellingen.
Heb de meest recente reference drivers van nvidia geinstalleerd maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Er is niks overgeklokt alles draait op stock heb dit probleem al sinds dag 1. Is het mogelijk dat mijn grafische kaart defect is.
Heb contact gehad met de technische dienst van de zaak waar ik de kaart heb gekocht en die kwam tot de bovenstaande conclusie.
Hoe denken jullie hierover graag jullie mening en hulp.
Alvast Bedankt
Allereerst mijn systeem met alle onderdelen.
Moederbord: Asus rampage 4 extreme
Geheugen: DDR 3 G.Skill 1866 mhz modules van 4 x 8 gig in totaal 32 gig
SSD: Intel 520 180 gig
HD: Western Digital Caviar Black 2TB
Processor: Intel 3960X Extreme Edition Socket 2011
CPU Koeler: Zalman CNPS 12X
Grafische kaart: Asus GTX 690
Voeding: Coolermaster Hybrid 1300 watt
Kast: Coolermaster Cosmos 2
Scherm: 30 inch tft van DELL, native resolutie 2560 x 1600.
Wanneer ik grafische intensieve spellen speel zoals Crysis 2, Maxpayne 3, Metro 2033 en Bulletstorm met de hoogste grafische instellingen, resoultie 2560 x 1600, dan crashen de spellen na een aantal minuten naar mijn Windows 7 64 bits desktop, elke keer.
Systeem zelf crasht niet en ook niet als ik spellen speel zoals starcraft 2 speel en diablo 3, met de hoogste grafische instellingen.
Heb de meest recente reference drivers van nvidia geinstalleerd maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Er is niks overgeklokt alles draait op stock heb dit probleem al sinds dag 1. Is het mogelijk dat mijn grafische kaart defect is.
Heb contact gehad met de technische dienst van de zaak waar ik de kaart heb gekocht en die kwam tot de bovenstaande conclusie.
Hoe denken jullie hierover graag jullie mening en hulp.
Alvast Bedankt