Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo heb net een tablet gekocht en ben er een leek in
krijg de google app er niet op sluit steeds af weet iemand hoe ik deze erop kan krijgen
heb iets gelezen over speciale software maar kan het niet vinden
ook of er nog meer software voor nodig is om deze tablet beetje gangbaar te maken
mvg Terry

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden om het op te lossen? Beetje gebrek aan eigen inzet zo...

Zoek eens naar het archos forum op google.

Verwijderd

Topicstarter
ook voor google play werkt niet
heb van alles geprobeert zelfs slam fm doet het er nog niet eens op
moet een software op die er niet meer op zit in internet is ook niet te vinden meer
Archos gApps4Archos
ook een codec voor films te kijken van pc

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 18:10 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)
.
Allereerst zal ik je topic verplaatsen naar het Android Tablet gedeelte, hij staat nu bij de smartphones.

Zou je in je topicstart willen aangeven wat je zelf allemaal al hebt gedaan om je probleem op te lossen? "Heb van alles geprobeerd" valt daar niet onder ;) Tevens ook het verzoek om je posts volgens de normale schrijfwijze te maken dus met hoofdletters, komma's en punten, nu lijkt het op een beginnend lezen kinderboek.

Lees voor je een nieuw topic opent eerst eens Het algemeen beleid, daarin staat waaraan een topic moet voldoen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:57

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb zelf een Archos 70 IT,
Ik heb er de market heel makkelijk op kunnen zetten en draai nu de custom rom Urukdroid.
Kijk even rond op XDA daar vind je het als het goed is, ik zal ook nog wel zoeken maar het weinig tijd.
Er is al een 70 IT forum als je daar je vraag post krijg je waarschijnlijk eerder antwoord.

(Achos Gen 8 ) Archos Gen8 tablets: Archos 70 / 101

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 20-06-2012 08:37 ]