Monitor wordt niet herkend aangesloten op 680

Pagina: 1
Acties:

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-02 14:17
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met mijn pc, deze keer gisteren ineens allemaal bluescreens en errors. Na veel troubleshooten bleek 1 ram strip kapot te zijn en deze heb ik dan nu ook verwijderd. In afwachting van retourneering werk ik nu op de pc met nog maar 1 4gb ram strip. Eerst wist ik niet waar ik de bluescreens van had gekregen dus had ik van alles aangepast, en ook de videokaart (asus 680) drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dit was volgens mij niet goed gegaan (ik kreeg toen volgens mij weer een bluescreen) maar nu hij het dus wel weer doet heb ik gelijk de nieuwste drivers geinstalleerd. Maar nu herkend windows dus niet mijn scherm meer (Samsung S27A750D), wat hij eerst wel deed, en heb ik nu zwarte balken rond mij scherm. Ook als ik nvidia control panel wil openen zegt hij dat er geen scherm zit aangesloten terwijl ik wel degelijk via Display Port als HDMI beeld krijg via de videokaart. Eerst stond er als ik rechtermuisknop deed op bureaublad en dan naar schermresolutie ging bij scherm S27A750D maar nu dus default monitor. Ik heb al geprobeerd via de samsung site de laatste drivers te installeren maar dan krijg ik fout meldingen dat de parameters niet kloppen als ik wil selecteren dat ik hem via HDMI of Displayport heb aangesloten. Ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen?

E:
Ok ik ben nu al iets verder met mijn probleem, het ligt dus aan de videokaart. In windows devices manager staat er een geel uitroepteken bij de videokaart en staat er dit bij resources: this device is not using any resources because it has a problem. Hij wordt dus wel herkend daar windows, maar op de 1 of andere manier doet hij het toch niet goed?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

[ Voor 11% gewijzigd door Flokman op 19-06-2012 18:34 ]