Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley-hofma
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-09-2020
Hallo,

Ik heb al een paar maanden android op mijn htc hd2 en hij liep regelmatig vast en ik dacht ik restock hem naar normale rom. Ik volgde een vid tutorial en alles werkte en opeens gaf hij een error. en toen kon ik niks meer met me htc hd2 kan iemand me helpen!

groeten wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je kunt het het beste bij de experts in Android op de HTC HD2 - Deel 3 vragen, vermoed ik. Zorg dan wel even dat je duidelijk uitlegt wat je hebt gedaan en welke error(s) je krijgt, want 'een error' daar kunnen we niet zo veel mee :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
misschien helpt het een klein beetje als je ook laat weten wat de error precies is.... en wat is "en toen kon ik niks meer met me hd2"? betekend dat, dat ie op een bepaald (logo) scherm blijft hangen, blijft het scherm zwart, laad ie nog op, zie je de led nog branden? etc etc

En voor de volledigheid is het ook handig om de stappen die je hebt gedaan te melden (uit de tutorial), misschien kunnen we daar nog wat mee.

Ten slotte, als je tri color scherm het nog doet (aanzetten met volume down ingedrukt), dan komt het ongetwijfeld nog goed. Als je daar ook niet inkomt... is ie wellicht gebricked

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley-hofma
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-09-2020
prulleman,

Ik kom alleen op het tricolor scherm en krijg dan de error. en kan niks inladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Nogmaals... Welke error???? :/

Download stock rom van HTC.com, let op Vodafone branding of niet.
Pak de .exe uit en rename de nbh file naar leoimg.nbh. Zet deze in de root van je sd en boot naar tri color scherm. Volgens mij start de update procedure dan na akkoord

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 20-06-2012 13:20 ]

Strava