Toon posts:

Windows 7 online transacties verbieden*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik voorkomen dat mijn windows 7 client machines
gebruikt worden voor aankopen te verrichten?

Bijvoorbeeld transacties Ideal of marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niet. Met deze info kunnen we niks. Je mag best zelf wat meer onderzoek doen :)
We zijn geen helpdesk.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:29
Door de default gateway bij de netwerksettings te verwijderen.

Dit heeft tevens tot gevolg dat Windows en de Antivirus niet meer kunnen updaten, maar alle toegang tot het internet verbieden is zo ongeveer de enige manier. Er zijn zo ontzettend veel sites waar je aankopen kunt doen dat het gewoon geen doen is om ze allemaal te blokkeren.

Je zou met een whitelist kunnen werken (dus door middel van een proxy alleen verkeer van bepaalde websites toestaan) maar ook via een forum of via e-mail kun je aankopen doen.

Beter maak je dus een bedrijfsbeleid en spreek je je werknemers er op aan als ze het beleid overtreden.

Nog betere is misschien echter vraag waarom je het zou willen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Meer info zou wel handig zijn ja... misschien een whitelist gebruiken? Is maar een idee, maar of je er wat aan hebt kan ik met deze info niet veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoals je ziet mist er nogal wat aan context aan je vraag waardoor het voor ons erg lastig is om een passend antwoord te geven :)

Dus buiten de al gegeven antwoorden valt er weinig anders van te maken, tenzij je met een uitgebreider verhaal kan komen want zo is het een beetje gokken naar je intenties :o

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Idd, een beetje research had geen kwaad gekund. Maar misschien een tip: Ogone wordt vaak gebruikt voor Ideal, nu nog uitzoeken welke websites worden gebruikt voor CC-betalingen en je hebt je blacklist klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Heb je iets van isa of tmg draaien? Dan kan je de sites van ideal, paypal etc blokkeren :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Pagina: 1