Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

RDS WebAccess probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Momenteel ben ik een rds proof of concept aan het inrichten voor een schoolproject. De omgeving draait inmiddels maar als ik de web access benader met een pc die niet in het domein hangt krijg ik geen remote apps te zien (zowel van intern als exter) hangt de pc in het domein dan krijg ik de remote apps wel gewoon te zien. Ik gok dat het ergens een instelling is maar ik kan deze echter niet vinden kan iemand mij hier bij helpen?

Omgeving:

vm1 = session host
vm2 = session host
vm3 = session host, web access, connection broker, gateway, license

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben achter de oplossing gekomen

Het blijkt dat met firefox wel mogelijk is in te loggen maar het is niet mogelijk de apps te zien of een connectie met een ts te maken.

Chrome geeft naar het inloggen meteen een foutmelding en vraagt of je IE wil downloaden

met IE werkt het prima

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Goedzo, je hebt het zelf opgelost d:)b
Daarvan leer je veel meer dan het je vor laten kauwen op een forum. PNS is niet bedoeld als vraagbaak voor huiswerk of schoolopdrachten.
Dat is dan ook de reden dat ik het topic sluit. Bovendien missen we veel te veel informatie om je daadwerkelijk verder te kunnen helpen. Maar dat is dan ook niet meer nodig :)

Dit topic is gesloten.