iPhone 4 Batterij probleem en wordt heet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Sinds een paar weken tot 1 maand max heb ik een probleem met mijn iPhone 4. Soms loopt de telefoon erg snel leeg en als die dan snel leeg loopt, wordt die ook warm. De iPhone wordt dan alleen rechtsboven warm. Waar de camera zit zeg maar. Ik weet niet waar het probleem aan ligt. Vaak zet ik de telefoon dan even uit, maar daarna gaat de weer snel leeg.

Eerst ging ik slapen en was er nog 50% over. In die nacht, van 6uur, liep die leeg. De wekker ging dus ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen? Het gebeurt dus niet altijd en ik heb deze iPhone al 1.5jaar. Ik heb ook niks exta's aangezet. Heb dat die altijd mailtjes pusht al aanstaan sinds het begin bijvoorbeeld.

Hopelijk weet iemand hoe het komt :D Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:03

Wish

ingwell

Ben geen Apple nerd, maar heb dit probleem ook eens gehad. Het probleem heb ik toen verholpen door de laatste iOS er opnieuw op te zetten. (Eerst backupje maken natuurlijk :) )

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik ben niet bekend met de software op de iPhone, maar wellicht dat er iets actief blijft staan waardoor hij leeg loopt. Bij mijn telefoon (Android) kan dit wel eens gebeuren, maar dat zou na een herstart verholpen moeten zijn. Behalve als het iets is wat dan opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Wish schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:50:
Ben geen Apple nerd, maar heb dit probleem ook eens gehad. Het probleem heb ik toen verholpen door de laatste iOS er opnieuw op te zetten. (Eerst backupje maken natuurlijk :) )
Dit ga ik wel proberen :) Of wachten op nieuwe update van iOS xD

Thx!