Wijziging User Review [BPP] - [Nozem1959]

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:25
Zo'n anderhalve week geleden heb ik een HTC Incredible S aangeboden via tweakers voor de prijs van 145 euro. Deze prijs vond ik gerechtvaardigd omdat ik op meerdere telefoonverkoopsites er nog zo'n 150 euro voor kon krijgen. Dit was voor mij dan ook de bodemprijs en heb dan ook in de advertentie gezet dat lager bieden totaal geen zin heeft .

Vervolgens krijg ik op 11 juni een mail van tweaker Nozem1959 met een paar vragen en een bod van 125 euro. De vragen heb ik beantwoord. Deze 11 Juni was ook de eerste dag dat ik een weekje naar centerparcs ging en dus niet veel met de computer in de weer was, maar wou genieten van een korte vakantie. Bij thuiskomst (Vrijdag de 15e) zag ik dat Nozem de 12e weer een mail had gestuurd met wat vragen en of we de deal konden sluiten voor 125 euro en dat die wel even langs wou komen.

Bij thuiskomst ging ik weer ff tweakers op om een paar PM's te beantwoorden, zie ik dat hij de 14e (dus 2 dagen na zijn laatste mail) mij een negatieve feedback geeft. Dit vind ik dus totaal niet terecht en daarnaast ben ik duidelijk geweest omtrent mijn vraagprijs. Ik zou dus graag zien dat deze feedback word verwijderd.

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 19-06-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Afgehandeld. :)

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.