Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik wil een tabblet kopen. Alleen. Geen idee welke. Er zijn er zoveel.

De eisen zijn:
- minimaal 8,5 inch
- Leverbaar binnen 2 weken
- Android (Liefst ICS)
- Prijs: < 200 euro

Tabblet is bedoeld voor muziek, uitzendinggemist, youtube, gmail, gtalk en skype.

Als ik van tabblets van kruidvat/intertoys lees op forum, komen er zoveel dingen langs als scherm reageert niet etc. Tabblet moet wel gewoon werken.

Mij lijkt de Yarvik TAB465 GoTab Exxa 9.7" erg goed bij mij passen. Zijn er betere alternatieven?

[ Voor 12% gewijzigd door francoski op 19-06-2012 12:41 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html
Deze Honeycomb tablet van een echt merk lijkt me beter, sorry maar dit is bouwkwaliteit, prima scherm, 1,5 ghz (vrij oude processor, maar hoort alles te halen)
Het is wel 7" inch en Honeycomb, maar de filmpjes op internet zijn pretty amazing. De tablet was eerst pittig duur, maar voor 200 euro is het een topdeal.

Yarvik en die laatste Cherry Proline van de Kruidvat komen behoorlijk overeen.

Archos kan een optie zijn? Filter maar eens op archos in de Pricewatch, de G9's zijn mooi. De 8's ook maar al wat ouder.

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik heb in de pricewatch wat filters opgezet. De enige filter die ik niet kon opzetten was de levertijd, die moet je maar eens bekijken. De Yarvik 465 is volgens mij ook het beste alternatief. Mooie specs dus zeker waar voor je geld! Let wel op: Hij wordt niet standaard uitgerust met de Play Store dus je zal je apps moeten downloaden in de market die er op staat maar ik denk dat er zeker en vast wel een custom rom bestaat om dit te fixen :).

P.s. Ik heb de Qware Pro 3 7" van Intertoys en hij werkt meestal wel goed hoor (zeker na update naar ICS) ;).

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• francoski
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:38:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Flyer/QHTFLYsi.html
Deze Honeycomb tablet van een echt merk lijkt me beter, sorry maar dit is bouwkwaliteit, prima scherm, 1,5 ghz (vrij oude processor, maar hoort alles te halen)
Ja op 7 inch is er veel meer te krijgen. Maar ik vind dat gewoon echt te klein. Anders was dat 'm zeker geworden.

electrom, had inderdaad in pricewatch gezocht en kwam dus uit op die Yarvik.
Als ik de Yarvik neem, ga ik 'm inderdaad zo snel mogelijk uitrusten met custom rom.

• francoski
  • Niet online
Tabblet is besteld!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20

StrongArmLance

Endless flow

1 dingetje: Tablet.
Pagina: 1