Toon posts:

KNP Motorola VIP 1963, usb gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

wij hebben thuis interactieve televisie van kpn en hebben daarvoor een Motorola vip 1963 recorder gekregen.
ik zag op de achterkant 2 usb poorten zitten.
nou is mijn vraag: Kan ik die usb poort gebruiken om via een usb stick films te kijken die ik erop heb gezet?

alvast bedankt,

marijn.

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

http://lmgtfy.com/?q=Motorola+vip+1963+playback+video+usb ;-)

Blijkbaar dien je de USB-ingang wel eerst te activeren, daarna kan de vip 1963 een diverse videobestanden afspelen. Als je 'alles' wilt kunnen afspelen kan je beter hier op het forum rondbladeren en opzoek gaan naar een échte mediaspeler.

Verwijderd

Topicstarter
WBT schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:46:
http://lmgtfy.com/?q=Motorola+vip+1963+playback+video+usb ;-)

Blijkbaar dien je de USB-ingang wel eerst te activeren, daarna kan de vip 1963 een diverse videobestanden afspelen. Als je 'alles' wilt kunnen afspelen kan je beter hier op het forum rondbladeren en opzoek gaan naar een échte mediaspeler.
dit is alles wat wij thuis hebben, en me ouders gaan toch geen nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet ik de poorten unlocken? zelf in de gebruiks aanweizing staat niks

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
KPN geeft zelf aan dat dat niet mogelijk is, en dat ze ook niet van plan zijn om het te unlocken. Zelf unlocken gaat niet zo 1-2-3 en heeft ook totaal geen zin, omdat de firmware van de ontvanger geen netwerk ondersteuning heeft (samba, afp, ftp etc), en geen traditionele video bestanden (avi, mkv, mp4 etc) kan weergeven. De opgenomen videos worden gecodeerd opgenomen in een speciaal bestandsformaat die alleen de ontvanger weer kan ontcijferen. Dus al zou het mogelijk zijn om de usb poorten te activeren, je hebt er helemaal niks aan.

Misschien wordt het tijd om zelf dan 100 euro te sparen en een media player te kopen, gezien je weet dat je ouders het toch niet gaan kopen en jij graag die functionaliteiten gebruikt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Topicstarter
ASNNetworks schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:53:
KPN geeft zelf aan dat dat niet mogelijk is, en dat ze ook niet van plan zijn om het te unlocken. Zelf unlocken gaat niet zo 1-2-3 en heeft ook totaal geen zin, omdat de firmware van de ontvanger geen netwerk ondersteuning heeft (samba, afp, ftp etc), en geen traditionele video bestanden (avi, mkv, mp4 etc) kan weergeven. De opgenomen videos worden gecodeerd opgenomen in een speciaal bestandsformaat die alleen de ontvanger weer kan ontcijferen. Dus al zou het mogelijk zijn om de usb poorten te activeren, je hebt er helemaal niks aan.

Misschien wordt het tijd om zelf dan 100 euro te sparen en een media player te kopen, gezien je weet dat je ouders het toch niet gaan kopen en jij graag die functionaliteiten gebruikt.
nja best wel dom van KPN, maar ja
toch bedankt nu is mijn vraag wel beantwoord.
Pagina: 1