[Bootstrap & LESS/Node.js] Hoe Makefile in Twitter Boostrap?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan2009
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-04 00:04
Tja het is een beetje schemergebied waar deze topic hoort.

Ik heb Twitter Bootstrap (v. 2.0.4) op de CentOS-dev-server gegooid samen met Node.js met benodigde extensions. Nou heb ik geen idee hoe ik de standaard Makefile van Bootstrap kan gebruiken om in de toekomst in te zetten voor eigen projecten met LESS. ik kan commandline lessc draaien en dat werkt goed alleen ik begrijp niet hoe Make samen met de Makefile werkt.

Iemand pointers voor dit compilatie-proces?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
johan2009 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:38:
Tja het is een beetje schemergebied waar deze topic hoort.
...
ik begrijp niet hoe Make samen met de Makefile werkt.
want make werkt client-side :? ;)
WEB >> PRG

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat valt er te compilen aan Twitter Bootstrap dan? Het is een set css/js-files en wat afbeeldingen... Less is javascript en ik maak op uit je stukje dat je node.js wel al geinstalleerd hebt. Wat is precies hetgeen wat je nog niet lukt? Volgens mij gooi je wat dingen door elkaar die nu niks met elkaar te maken hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:09
Cartman! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:13:
Wat valt er te compilen aan Twitter Bootstrap dan? Het is een set css/js-files en wat afbeeldingen... Less is javascript en ik maak op uit je stukje dat je node.js wel al geinstalleerd hebt. Wat is precies hetgeen wat je nog niet lukt? Volgens mij gooi je wat dingen door elkaar die nu niks met elkaar te maken hebben namelijk.
De opmaak bij bootstrap wordt als less geleverd, wat weer 'gecompiled' wordt naar CSS. Je kunt ook direct de CSS bestanden downloaden, maar ik denk dat de TS de less bestanden wil compilen naar CSS met behulp van make.

Wat gebeurd er als je gewoon het commando make geeft? Krijg je een foutmelding?

[ Voor 7% gewijzigd door IceM op 19-06-2012 21:24 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:10
Wat wil je precies doen? Om het te gebruiken of je niet de makefile te gebruiken perse volgens mij Je hoeft toch alleen de less te compilen, zoals aangegeven staat hier: http://twitter.github.com/bootstrap/less.html#compiling

De makefile is volgens mij voor de docs en gecombineerde/minified codes, zoals hier staat https://github.com/twitte.../blob/2.1.0-wip/README.md