Ik heb met mijn server het probleem dat hij iedere week/iedere 2 weken vastloopt. De server draait op FreeBSD 9 met de ZFSguru webinterface. Om uit te sluiten of ik niet met corrupt RAM te maken heb, heb ik besloten MemTest86+ gedurende een paar dagen te draaien.
Nu deze morgen al zie ik niet meer het gebruikelijke MemTest86+ scherm, maar soort van zwart scherm met dansende pixels ( zie filmpje).
Zelf heb ik dit nog nooit gehad. Is iemand bekend met dit probleem. Ik heb alvast 2 RAM modules verwijderd en de test opnieuw gestart. Deze middag ga ik thuis gaan kijken of alles nog loopt.
Kort YouTube filmpje:
Hierbij mijn systeem specificaties:
Nu deze morgen al zie ik niet meer het gebruikelijke MemTest86+ scherm, maar soort van zwart scherm met dansende pixels ( zie filmpje).
Zelf heb ik dit nog nooit gehad. Is iemand bekend met dit probleem. Ik heb alvast 2 RAM modules verwijderd en de test opnieuw gestart. Deze middag ga ik thuis gaan kijken of alles nog loopt.
Kort YouTube filmpje:
Hierbij mijn systeem specificaties:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 9x Samsung EcoGreen F4EG HD204UI, 2TB 1x Intel 320 120GB IBM ServeRAID M1015 SAS/SATA Controller Intel Core i5 2500K Boxed Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 Corsair Vengeance CMZ32GX3M4A1600C10 ( 4x 8GB DDR3 1600Mhz ) be quiet! Dark Power Pro P9 550W |
[ Voor 7% gewijzigd door fluppie007 op 22-06-2012 09:00 ]