• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:28

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Topicstarter
Voor mij eerste échte casemod/build wil ik 2 Gigabyte GTX 670 OC kaarten in SLI gaan zetten. Aangezien dit wat hardware betreft het enige kleur-accent is dat aanwezig zal zijn (de rest is zwart met zwart en zwart) wil ik mijn thema op deze kleur baseren. Nu vraag ik me dus af welke kleur van MDPC-X sleeve het beste aansluit op deze blauwe PCB's. Naar mijn idee zijn de 3(4) opties "Royal Bleu", "B-Magic" en "Aquamarin (MKII).

Wat is jullie idee/mening hierover? Of is er misschien iemand die toevallig deze 3 kleuren ooit gebruikt heeft en mij kleine stukjes in een enveloppe kan sturen zodat ik ze naast de grafische kaarten kan leggen?

• tommes112
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:09
Ik zou zeggen aquamarin MKII. Overigens denk ik niet dat het heel storend is als je er een paar tinten naast zit.

• DominoNL

DominoNL

Topicstarter
Nee, een paar tinten er naast is inderdaad geen probleem! Maar als het nét niet de juiste kleur is en bíjna de juiste tint kan dit naar mijn idee erg lelijk staan. Nou is MDPC-X niet goedkoop, maar wat extra kleurtjes bijbestellen is nou ook weer niet direct een enorme aanslag op de beurs.

[Voor 4% gewijzigd door DominoNL op 19-06-2012 10:26]

• snelleeddie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-05 09:09
Je kan ook bv blauw en zwart nemen. Bv B-Magic met Zwart of Titanium Grey dit kan zeker niet mis staan.
Zelf ik heb de B-Magic gebruikt voor een oude Case mod.

[Voor 23% gewijzigd door snelleeddie op 19-06-2012 10:29]

• DominoNL

DominoNL

Topicstarter
Klopt Eddie, dit was ik inderdaad van plan! Alsnog bedankt voor de tip! ;)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee