Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP ENVY 15t-3000 serie release in nl?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop die kan functioneren als multi media systeem, in staat is games te kunnen draaien zoals DIABLO 3 en vooral ook een beetje soepeltjes programmas draait. Hij zal eens in de twee weken met de trein gaan dus heel mobiel hoeft die niet te zijn. Mijn budget zit zo tussen de 1000-1200 Euro.

Op internet viel mijn oog op de ENVY 15t-3000. Helaas is deze 15" versie van de envy serie niet verkrijgbaar in Nederland. Ik vroeg me af of er iets bekend is over of de release van deze 15" versie in Europa. Deze laptop is vrij recentelijk released dus is het dan aannemelijk dat deze laptop binnen enkele maanden ook in Europa te verkrijgen is? Ik ben nog wel bereid een maand of twee te wachten maar heb ook al de ASUS N56VZ besteld die denk ik ook wel aan mijn eisen voldoet maar mij wat betreft model denk ik iets minder aanspreekt.

Kortom in wel tijdsbestek zou ik deze release in Europa kunnen verwachten (of helemaal niet)?