Momenteel heb ik een website met een formulier. Onderaan dit formulier staan een aantal knoppen waaraan ik in php een actie wil koppelen. Toen ik de website een aantal jaar geleden gemaakt heb, heb ik de volgende code gebruikt :
In FF en IE was het makkelijk om terug te vinden op welke van de 2 buttons geklikt was.
Dit heeft altijd prima gewerkt, alleen ben ik in chrome nu tegen het probleem aangelopen dat deze de waarde van de knop waarop geklikt is niet terug stuurt. $_REQUEST['SendBack'] bestaat niet.
Wat is een mooie methode om dit voor elkaar te krijgen?
Ik wil gewoon uit kunnen lezen op welke knop geklikt is, onafhankelijk van de browser.
HTML:
1
2
| <input type="submit" name="SendBack" value="Subm1" onclick="sendBack(this)" /> <input type="submit" name="SendBack" value="Subm2" onclick="sendBack(this)" /> |
In FF en IE was het makkelijk om terug te vinden op welke van de 2 buttons geklikt was.
PHP:
1
| echo 'Waarde is :'.$_REQUEST['SendBack']; |
Dit heeft altijd prima gewerkt, alleen ben ik in chrome nu tegen het probleem aangelopen dat deze de waarde van de knop waarop geklikt is niet terug stuurt. $_REQUEST['SendBack'] bestaat niet.
Wat is een mooie methode om dit voor elkaar te krijgen?
Ik wil gewoon uit kunnen lezen op welke knop geklikt is, onafhankelijk van de browser.