Nee hoor, dit zijn items die er vaak al een paar uur opstaan. Het gebeurt mij maar heel zelden dat ik iets zie met 1d12h. Ik check aan het eind van m'n laatste run of er nog items zijn die een upgrade voor mij vormen en dan zie ik er geregeld eentje staan die tegen een te lage prijs is neergezet.Bosmonster schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:00:
[...]
Ik heb dat nooit echt van de grond gekregen. De koopjes zijn binnen 5 minuten verkocht, dus dan zou je ergens continu op moeten refreshen ofzo?
Maar ik ben er niet heel erg mee bezig, dus als er een of twee weken voorbij gaan zonder dat ik iets zie dan zit ik me niet te verbijten of zo. Meestal snipe ik wel wat later op de avond (01:00) dus dan is het minder druk en kan je er ook nog even rustig over na denken voor je op de bid/buy knop drukt.
Het helpt om meerdere characters te spelen omdat je dan meer kennis van builds en items opdoet, maar dat is jouw kopje thee weer niet, geloof ik.
Het hangt ook af van de prijzen, hoeveel gold je hebt en wat het niveau is van de gear die je zelf aanhebt. Het is het makkelijkst/snelst om items door te verkopen aan iemand uit de grootste groep spelers. Die hebben nu 1m - 40m gold of zo. Dus als jij een armor aanhebt van 50m en je zoekt naar upgrades voor jezelf van 100m dan kom je items tegen die door minder mensen betaald kunnen worden. Dan is flippen/snipen dus wat lastiger, tenzij je precies weet wat je doet en (veel) geduld hebt.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)