Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Hé, heeft iemand enig idee hoeveel dit amulet waard zou kunnen zijn? Ik heb op de AH gezocht naar een item met soortgelijke stats, maar niet kunnen vinden. Het zal vast niet veel waard zijn omdat er geen crit. chance op zit, maar misschien wel wat vanwege de poison dart damage?

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a87/hexucrates/MaraKaleido_zps1b5c77ea.png

[ Voor 38% gewijzigd door Tonymalony op 05-01-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Na het vervangen van mijn amulet heb ik de volgende over:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fLDbsCQV7SCoXGgwj6XJDWN7/full.jpg

Staat op het moment voor €85,- op de RMAH wat inderdaad redelijk overpriced is, maar voor rond de 250m mag 'ie van nek verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

NegativeFreak schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:42:
[...]

Bedankt voor de info. Heb even gezocht op de specs die jij geeft... dan krijg je toch nog gauw bedragen over de 100mil. Ik zet hem gewoon weg voor stukken minder en zie wel of ik het verkocht krijg. Anders heeft mijn Wizard later misschien wat als ik verder ga met haar :P
Denk niet dat het echt veel waard is. Die source wordt alleen door CM wiz gebruikt, en die willen APoC. Voor een archon build, waar je geen APoC nodig hebt, gebruikt iedereen zowat triumvirate.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Flapmo schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:02:
[...]

Denk niet dat het echt veel waard is. Die source wordt alleen door CM wiz gebruikt, en die willen APoC. Voor een archon build, waar je geen APoC nodig hebt, gebruikt iedereen zowat triumvirate.
Ben um kwijt geraakt voor 12M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Iemand interesse in deze HC unity?
Mag voor 5M weg.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/mrxm3t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 23:58
zet hem op 75m dan verkoop je tenminste ;)

Omdat het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Heeft iemand ervaring met het verkopen van gold via het RMAH. Ik wil misschien wat van mijn gear omzetten naar gold en het gold verkopen in de RMAH. Of is het verstandiger om de gear op de RMAH te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Ik heb de volgende items in de aanbieding

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K2EQq.png

1: 17,5 m
2: 7,5 m
3: 1,6 m
4: 2,9m
5: 3m

Als je intresse hebt voeg mij dan toe: avalanche#2705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:27
KneoK schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 02:50:
Na het vervangen van mijn amulet heb ik de volgende over:

[afbeelding]

Staat op het moment voor €85,- op de RMAH wat inderdaad redelijk overpriced is, maar voor rond de 250m mag 'ie van nek verwisselen.
Kan je hem eens naar mij linken? Dan kan ik kijken of het een upgrade is voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
gewoon zelf zoeken op de rmah en in chat naar niemand toe sturen.
Dan kan je ingame gewoon vergelijken.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sinned123 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:14:
gewoon zelf zoeken op de rmah en in chat naar niemand toe sturen.
Dan kan je ingame gewoon vergelijken.
Kan hem niet meer vinden,misschien verkocht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Volgens mij staat ie op Gold AH..
Of die duitser van vannacht moet hem alsnog gekocht hebben nadat ik offline was gegaan.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Voor de demon hunters in ons midden:

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adr6dsCm.jpg

Nu te vinden op de AH, indien interesse PM voor Tweakers prijs :)

Grtz,
Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 06:20
Gisteren deze gevonden, iemand een idee of deze wat waard is?

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/0d02f5a6eea6591007f8a0dc31aafd1e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
vandaag nog wat leuke items gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KCWgf.jpg

Op de AH gekeken wat het waard zou kunnen zijn.
Mara's kan ik geen goede set van vinden.

en de Wailing Host lijkt een lucky drop te zijn.
Zijn er niet veel met Strength en Vatility.

Zou dit een miljoenen drop kunnen zijn, of zit er ergens iets scheef wat de waarde naar beneden trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 14:27
Wailing host ziet eruit als een erg goede roll, mara's tja ondanks hoge rolls denk ik niet dat het een 100m item is. Denk rond de 10-15m oid?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

dx5314 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Kan hem niet meer vinden,misschien verkocht ;-)
Hij staat inderdaad weer op de gold AH. Als ik je online zie komen dan link ik 'm wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Goldman schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:46:
Wailing host ziet eruit als een erg goede roll, mara's tja ondanks hoge rolls denk ik niet dat het een 100m item is. Denk rond de 10-15m oid?
Ok thanks voor de reply. Ga er even over nadenken wat hiermee te doen. Of bewaren voor de barb in wording of op de AH gooien.

Zag er overigens per toeval net een voorbij komen op de AH voor 44 miljoen, met soortgelijke stats, dus mogelijk binnenkort voor 40 miljoen ofzo een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
iemand interesse in deze HC vile ward met dex?
prijs overeen te komen.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/mhcdar.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Dolblij een chantodo te zien en toen zag ik de average dmg..Prijzen varieren zo erg dat ik geen idee heb wat ik er voor kan vragen.
crappy average dmg, hoge int bijna max aspd/critchance maar geen APoC.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/e9f6sp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:50

Thompson

Beeromaniac

MannyMo schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:19:
Dolblij een chantodo te zien en toen zag ik de average dmg..Prijzen varieren zo erg dat ik geen idee heb wat ik er voor kan vragen.
crappy average dmg, hoge int bijna max aspd/critchance maar geen APoC.

[afbeelding]
Wat is de brimstone prijs tegenwoordig?
Meeste rolls zijn redelijk standaard, enige wat er toe doet is hoge avg dmg. Helaas...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Thompson schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:23:
[...]

Wat is de brimstone prijs tegenwoordig?
Meeste rolls zijn redelijk standaard, enige wat er toe doet is hoge avg dmg. Helaas...
Hoge damage en APoC combo, tbh (als je >>10M wilt).

[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 07-01-2013 08:29 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Wauw ja belabberde average damage. *mompelt iets met blij maken met dooie mus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Amuletje gevonden.
Iemand interesse?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/w88idj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 23:58
enige prijs-indicatie?

hoor net 300-400m

[ Voor 38% gewijzigd door Somoghi op 07-01-2013 22:32 ]

Omdat het kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zei er nou iemand give-away?

Ik kom graag een keer dikke Tal Rasha amuletjes rapen hoor :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
hehe, nee, hoop hier toch wel graag 200m+ voor te vangen.
Maar als er een tweaker is die interesse heeft is er wat ruimte voor onderhandeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
HC mighty weapon te koop. Is qua stats een van de beste die op het AH staat. Prijs overeen te komen.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1zpmqki.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Ik post het maar in de trade topic aangezien ik een dienst "trade" voor gold;

Sinds enkele weken help ik mensen aan mp10 keys en uberruns.

Uberruns gaan hard qua verzoeken maar dat zal vast komen door mijn vraagprijs , als het goed is vraag ik het minst op het internet, 3m zonder machines en 1,5m met machines met als resultaat een gegarandeerde ring (dus niet betalen voor een kans op een orgaan maar 100% orgaan, dus MP10 en niet lager).
Hiermee is de telleurstelling ook lager als het niet de SUPER ring is want het is niet veel gold en je hebt er niet echt veel moeite voor gedaan, max 20 min en soms sneller als ik ongeluk heb.

Keyruns zijn 150K op MP10, dus weer gegarandeerde key op het einde, hier zijn nog zat plekken voor itt uberruns. (er zijn plekken voor uberruns maar ik geef dan een tijd door of je hoort het via teamspeak wanneer de huidige ronde is afgelopen).

Als je het een en ander uitrekent kom je er achter waarom ik 150K voor een key vraagt, het is dusdanig laag dat je aan het einde voor maar een paar duizend gold een key hebt gekocht (alle drops van de elites en overige vijanden zijn gewoon op te pakken) en soms zelfs een gratis key want je hebt geen tot amper repair costs en er dropt van alles, het is MP10 dus MF en GF zat.

Het gaat zo in zijn werk, ik neem 1, 2 of 3 mensen in mijn game, start de game, de mensen drukken op leave game en ik ren meteen naar eerste elite, die doe ik schade tot hij of ze nog 5% leven overhouden en dan roep ik JOIN en iedereen joint de game en teleporteert op mij en slaan op z'n minst 1x de elite.
Zodra de elite dood is krijgt iedereen de NV en dan teleporteren ze weer naar town en drukken weer op leave game totdat ik weer JOIN roep, dit gaat zo verder tot aan de keywarden en dan ligt er uiteindelijk een key op de grond.

De uberrun gaat precies ook zo in zijn werk, ik sla de uberboss tot hij 5% of minder overheeft en roept join en sla dan de boss neer, iedereen loopt portal in en orgaan ligt op de grond.

off-topic: ik ben geen voorstander van het gebruik van engelse woorden in een nederlandse tekst, maar dit keer gooi ik het onder jargon ;)

Oh en hier een luie copy-paste van de details:

Price for 1 key on MP10 is 150.000 gold (payment after getting NV5), ofcourse customer decides which key he or she wants ;)

Bossruns
Price without machines 3.000.000 gold*

Price with 1 machine 2.500.000 gold* (so i have to add 2 machines to get to 3 machines)

Price with 2 machines 2.000.000 gold* (so i have to add 1 machine to get to 3 machines)

Price with 3 machines 1.500.000 gold*

*payment after getting NV5 and price is per person.

Indien je interesse hebt kan je mij een PM sturen en dan zal ik jou voorzien van de teamspeakserver adres indien je teamspeak hebt en wilt gebruiken en natuurlijk alle overige details.

edit: er zijn gasten die het gratis doen maar die streamen en verdienen er geld mee, das beetje appels met peren...

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:22:
De uberrun gaat precies ook zo in zijn werk, ik sla de uberboss tot hij 5% of minder overheeft en roept join en sla dan de boss neer, iedereen loopt portal in en orgaan ligt op de grond.
Werkt dat? Krijg je echt loot als je niet bij de bossfight aanwezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:42:
[...]

Werkt dat? Krijg je echt loot als je niet bij de bossfight aanwezig bent?
Ja natuurlijk werkt het, maar als ik roep JOIN moet je wel meteen joinen want je moet in town zijn voordat hij neergaat, je kan pas het portaal in als hij op de grond ligt en er ligt dan een orgaan en overige meuk op de grond voor jou ;)

Met de sleutels precies hetzelfde, je moet ingame zijn en op z'n minst 1x de elite hebben geslagen, anders krijg je geen NV en exact hetzelfde met de keywarden, 1x slaan is voldoende, ben je te laat ligt er geen key maar ik roep altijd al JOIN als de vijand 10m aan leven heeft.

Zodoende heb ik een teamspeak server geinstalleerd voor de communicatie, draait 24/7 op profi lijn dus kwaliteit instellingen staan op max want er is zat bandbreedte (ik hou van overkill).

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Dat lijkt me dat iets wat Blizzard niet bedoeld heeft. Zoals je zelf al zegt, moet je bij NV stacks en Key Wardens minimaal 1 keer hitten. Dat hoeft dus bij een Uberboss niet.
Een exploit dus.

Bij normale bosses (bijv Azmodan) werkt het ook niet volgens mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Klitse op 08-01-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:34:
3M is een hele nette prijs. Misschien neem ik binnenkort wel wat runs van je af. :)
Als je eerst de keys afneemt ben je goedkoper uit:

9x 150K is 1.350.000.000

+

1.500.000.000

=

2.850.000.000

Zie je, over de prijs is nagedacht hehehehehehe

Ik doe dit ook voor de lol hoor, als ik zie dat er iemand echt onder mijn prijs bezig is dan ga ik weer daaronder zitten >:)

Met echt bedoel ik dat het niet zomaar een post is van iemand die zegt dat hij voor 100 gold MP10 run wilt doen, zoals ik al zei; gratis is meestal streamer zodat hij meer viewers krijgt en resulteert weer in euris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:36:
Dat lijkt me dat iets wat Blizzard niet bedoeld heeft. Zoals je zelf al zegt, moet je bij NV stacks en Key Wardens minimaal 1 keer hitten. Dat hoeft dus bij een Uberboss niet.
Een exploit dus.

Bij normale bosses (bijv Azmodan) werkt het ook niet volgens mij.
Een exploit is niet meteen slecht, dit is mogelijk gemaakt omdat mensen klaagden dat hun NV stack verdwijnt na een crash of internet drop, als je snel weer connect behou je je stack.

En volgens mij (is maar een theorie) hebben ze dit er bewust ingelaten want je schaadt er niks mee, je fuckt hier niet de economie mee en zorgt er juist voor dat gold heen en weer gaat, en mensen worden gestimuleerd om andere mensen opeens een dienst te bewijzen. Dit kan een bot niet doen dus echte "arbeid" want de persoon die aan het vechten is moet de rest seinen en is dus intensief bezig.

Van Dale:

ar·beid (de; m) 1moeite, inspanning van geestelijke of lichamelijke aard; beroepsbezigheid: aan de arbeid gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 08-01-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:42:
[...]

Een exploit is niet meteen slecht, dit is mogelijk gemaakt omdat mensen klaagden dat hun NV stack verdwijnt na een crash of internet drop, als je snel weer connect behou je je stack.

En volgens mij (is maar een theorie) hebben ze dit er bewust ingelaten want je schaadt er niks mee, je fuckt hier niet de economie mee en zorgt er juist voor dat gold heen en weer gaat, en mensen worden gestimuleerd om andere mensen opeens een dienst te bewijzen. Dit kan een bot niet doen dus echte "arbeid" hehehehehe

Van Dale:

ar·beid (de; m) 1moeite, inspanning van geestelijke of lichamelijke aard; beroepsbezigheid: aan de arbeid gaan
Ik heb er verder ook geen moeite mee hoor. Is handig voor jouw voor het aanbieden van je diensten. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit bewust zo hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:44:
[...]

Ik heb er verder ook geen moeite mee hoor. Is handig voor jouw voor het aanbieden van je diensten. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit bewust zo hebben gedaan.
Handig voor mij als in? Dat ik beetje lol heb in het spelen van het spel, of de 150K gold of 3M gold die ik eraan "verdien"?

Als je MP10 solo doet is 3M gold niet echt een bedrag die je aan een upgrade kan helpen, zelfs duizend van deze runs helpen mij niet aan een upgrade en zoals ik boven al aangaf, als ik zie dat er iemand echt goedkoper is ga ik ook weer omlaag.

Ik heb zelfs mensen uiteindelijk gratis aan sleutels geholpen omdat ze geen gold meer hadden voor overige sleutels, ik heb gear gegeven aan maten die geen trash zijn en per stuk meer dan 75M of 100M waard zijn dus gold is het niet hoor, maar ik ben geen samaritaan, dat zijn vrienden van me die iets duurs krijgen maar verder ben ik wel heel goedkoop als ik iets verkoop of iets aanbied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:39:
[...]

Ik doe dit ook voor de lol hoor, als ik zie dat er iemand echt onder mijn prijs bezig is dan ga ik weer daaronder zitten >:)
Ik doe het ook maar voor de lol, dus dat komt mooi uit :)

Heb een hekel aan uber runs, maar rings maken wil ik af en toe wel, dus komt mooi uit. Farm ik mn geld wel bij elkaar en koop de runs bij jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:48:
[...]

Handig voor mij als in? Dat ik beetje lol heb in het spelen van het spel, of de 150K gold of 3M gold die ik eraan "verdien"?
Beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik voel me niet aangevallen maar dat laatste had ik al beargumenteerd.

En ja ik zie de knipoog.

Ook tijdens de keyruns hoor, als ik wat vind en normaal is geef ik het weg, ik geef het niet weg als het iets is wat 100den miljoenen waard is, maar tot aan 50M ofzo en hangt van mijn bui af geef ik het ook weg als je het echt nodig hebt en gaat gebruiken, dus niet opeens zelf op de AH gooien want dat kan ik zelf ook...duhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

huh?

edit: direct message, never mind. Waarom kan je nooit een post verwijderen? PHPBB heeft kruisje als optie op sommige fora.

[ Voor 30% gewijzigd door Sm0k3r op 08-01-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Ik doe het ook maar voor de lol, dus dat komt mooi uit :)

Heb een hekel aan uber runs, maar rings maken wil ik af en toe wel, dus komt mooi uit. Farm ik mn geld wel bij elkaar en koop de runs bij jou :P
Ik vind ze ook saai, alleen Kulle en Breaker geeft mij het echte spel gevoel, moet rondjes rennen, health oppakken, hartslag gaat omhoog, breaker pakt me vast, ik schelden, hij laat los, ik kulle weer beuken, kulle dood, ik breaker beuken, af en toe enraged timer aan van breaker, ik schijt hebben en doorbeuken hehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Kan het vast ergens opzoeken maar ben lui nu ben ik wel benieuwd naar je char/gear aangezien je MP10 elites en ubers schijnbaar redelijk makkelijk aan kan :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Weet even niet zo zijn profile maar speel regelmatig samen met hem..en hij heeft de ziekste en meest robuuste monk die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

djerror schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:42:
Weet even niet zo zijn profile maar speel regelmatig samen met hem..en hij heeft de ziekste en meest robuuste monk die ik ken.
Jij hebt gewoon een kleine "friendlist" hehehehe

http://www.diabloprogress...r0-2475/Qikjoresz/2707243

Off-topic:

Ja naam komt van Quake 3, dat is het enige spel waar ik meer uren in heb zitten dan Diablo 3, ging zelfs zo ver dat toen ik voor Demon Internet werkte ik ervoor zorgde dat ik een BabyXL DSL lijn kreeg ipv versatel of BBNED, BabyXL had een veel lagere ping en heb zelf naar Allied Data gebeld voor 1 specifieke modem, resultaat ping van +/- 15ms met DSL, snachts zelf lager. Speelde Quake 3 van 2001 tot 2008 fulltime als in 8 uur per dag en hele weekenden door, voor mij nog steeds beste FPS ooit.

Op nummer 3 staat BF2 met net iets meer dan 1000 uur, om precies te zijn 1000 uur en 46 minuten:

http://bf2s.com/player/3642300/

Ik heb nu 1300 uur zitten op Diablo en probeer met key runs en boss runs het leuk te houden, als in een doel creeeren voor jezelf, want hersenloos gear farmen is geen moer aan.

Weet nu ook niet wat ik met mijn gold ga doen, zit nu op bijna 1,5b, denk doorsparen tot er iets is wat mij robuuster kan maken, hopelijk wanneer ze nieuwe plans ofzo gaan uitbrengen, hoop houdt de mens in leven ;)

Oh en "Qikjoresz" is geen vreemde monk naam, gewoon uitspreken en dan hoor je het :P

@djerror

Ben jij vanavond ook weer een keer online of wat?

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 08-01-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:06:
[...]

Ik vind ze ook saai, alleen Kulle en Breaker geeft mij het echte spel gevoel, moet rondjes rennen, health oppakken, hartslag gaat omhoog, breaker pakt me vast, ik schelden, hij laat los, ik kulle weer beuken, kulle dood, ik breaker beuken, af en toe enraged timer aan van breaker, ik schijt hebben en doorbeuken hehehehehe
Breaker kan ik op MP5 niet eens solo als WD dankzij die brakke reflect :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:41

ChUcKiE

Dus........

Sm0k3r schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:22:
Ik post het maar in de trade topic aangezien ik een dienst "trade" voor gold;

Sinds enkele weken help ik mensen aan mp10 keys en uberruns.
Als ik vanavond online kom, meld ik me wel! En ook ik kan beamen, dat het principe goed werkt, ondertussen beetje snipen op AH en als je Join hoort, snel AH afsluiten, Resume Game, Teleport en meppen. Daarna weer logout en begint het weer opnieuw :)

Het mooiste blijft de gegarandeerde drop, want zelfs op MP7 heb je die gewoon niet en dat is dan wel heel zuur!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:00:
[...]

Als ik vanavond online kom, meld ik me wel! En ook ik kan beamen, dat het principe goed werkt, ondertussen beetje snipen op AH en als je Join hoort, snel AH afsluiten, Resume Game, Teleport en meppen. Daarna weer logout en begint het weer opnieuw :)

Het mooiste blijft de gegarandeerde drop, want zelfs op MP7 heb je die gewoon niet en dat is dan wel heel zuur!
Daarom ben je zo traag met joinen, je zit te lang te kloten in de AH, zeker weer Stars en Buriza's snipen he??? ;)

Naast die 2 items nog andere dingen gevonden die je sinds kort aan het snipen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:41

ChUcKiE

Dus........

Haha, nee Leoriçs gaan niet voor weinig weg (ondertussen een 20% exp voor 14M gekocht voor het levellen van mijn Monk) en Stone of Jordan's is me te lastig, omdat ik de skills van de andere characters niet ken :(

En om nu te gaan snipen op een Mempo inclusief CHC pfff de kans dat die voor een betaalbare prijs erop komt lijkt me heel laag. Hetzelfde voor items als dikke IK-chests of EF's.

Maar nog elke keer netjes op tijd gejoined :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

ChUcKiE schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:07:
Haha, nee Leoriçs gaan niet voor weinig weg (ondertussen een 20% exp voor 14M gekocht voor het levellen van mijn Monk) en Stone of Jordan's is me te lastig, omdat ik de skills van de andere characters niet ken :(

En om nu te gaan snipen op een Mempo inclusief CHC pfff de kans dat die voor een betaalbare prijs erop komt lijkt me heel laag. Hetzelfde voor items als dikke IK-chests of EF's.

Klopt klopt, snipen ben ik mee gestopt, zonde van de tijd, speel dan liever en hopen op een drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
HC poison monk ring, iemand interesse?

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/axbn7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel buiten mijn budget zijn, maar wat vraag je ervoor strekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:15:
Zal wel buiten mijn budget zijn, maar wat vraag je ervoor strekie?
Is al weg voor 15M, ik dacht dat ik hem hoog geprijsd had maar blijkbaar niet hoog genoeg of net ok :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:19

Rem

ChUcKiE schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:07:

Welke andariel's zijn dat die veel waard zijn? Ik dacht dat ze standaard 4.5% critical hit chance hadden.
Ik heb echt 5+ van die dingen getrasht laatst, zo balen als ze wat waard blijken te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
Voor zover ik weet zijn ze niet zoveel waard tenzij ze rond de 5% fire damage taken en een socket hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik dacht te lezen andariel's visage, maar je had mempo's getypt. Nu snap ik er al een stuk meer van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Zoloft schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:36:
Voor zover ik weet zijn ze niet zoveel waard tenzij ze rond de 5% fire damage taken en een socket hebben!
Ze zijn met 5% extra fire en dan 9ias + 1 van de volgende stats: sock/all res/hoge mainstat iets waard en dus te snipen

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 11:24
Eindelijk een keer een leuk item gevonden, op de AH staat niets met vergelijkbare stats, enkel als ik de vitality flink omlaag gooi :)

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/2403/neckc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Er staat er 1 op met 9% crit voor 75mil.
Dus dat lijkt me je minimum prijs. Verder staan er nog wat duurdere op (300mil plsu) maar daar zit dan allres ofzo bij.

Dus 75/175 zou mijn eerste poging zijn als ik zoiets te verkopen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

_Johannn_ schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:43:
Eindelijk een keer een leuk item gevonden, op de AH staat niets met vergelijkbare stats, enkel als ik de vitality flink omlaag gooi :)

[afbeelding]
Leuk item ... die wil ik wel even gelinked krijgen om te zien of het een upgrade is :)

Tevens heb ik ook geluk gehad met een paar drops, iemand interesse in:

Ice Climbers volgens de AH gaan deze een beetje weg rond de 200m - voor tweakers mag het natuurlijk minder
Intelligence 200
Vitality 86
Life 12% (max)
79 res all
27 poison res
37 dex
Movement speed 12% (max)
Socket (standaard)

Inna's Temperance Doe een bod zou ik zeggen
Dexterity 99
Physical Resistance 51
IAS 9% (max)
Movement speed 12% (standaard)
CHC 1% (standaard)
Sockets 2 (standaard)

[ Voor 36% gewijzigd door Vidra op 21-01-2013 19:03 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een manticore verkopen.

dps 1018
184 dex
as 11
cd 84
2 socket
life steal 2.80%

weet niet precies wat het waard is. Zijn niet heel erg vergelijkbare modellen beschikbaar namelijk.

Ik weet niet hoe je een foto upload, vandaar maar even een link naar mijn char, die draagt hem op het moment (verkoop is zonder gems).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/hero/13042382

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

wrong spot

[ Voor 91% gewijzigd door markklok op 10-01-2013 20:27 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Heb een Witching Hour in de aanbieding;

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/8962/d3twh130111.png

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Heb barb bracers gevonden:

173 str
99 vit
72 resis all
41 phys resis
4.5 chc
en nog een random stat

Wordt zoiets wel gebruikt door barbs, of gaan ze allemaal massaal voor de lacuni's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

ejtnaj schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:16:
Heb barb bracers gevonden:

173 str
99 vit
72 resis all
41 phys resis
4.5 chc
en nog een random stat

Wordt zoiets wel gebruikt door barbs, of gaan ze allemaal massaal voor de lacuni's?
Lacuni's zijn schrikbarend duur ... dus hier is ook gewoon markt voor ... zeker met die res all plus physical res :) Gewoon stats invoeren bij "all" en dan iets lager dan de goedkoopste lacuni gaan zitten... is bijna een gegarandeerde sale ... ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ik heb een beetje een raar gevoel bij deze 1H. Godlike stats + socket, alleen die DPS is zoo laag! :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ApFwS.png

Als hij boven de 1000 dps had gerolld had ik hem voor 250eu op RMAH kunnen knallen volgens mij. Krijg ik er zo nog iets voor?

Edit: deze kan ik niet echt inschatten, iemand?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V2DdV.png

[ Voor 21% gewijzigd door Rem op 11-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

remsporus schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:17:
Ik heb een beetje een raar gevoel bij deze 1H. Godlike stats + socket, alleen die DPS is zoo laag! :(

[afbeelding]

Als hij boven de 1000 dps had gerolld had ik hem voor 250eu op RMAH kunnen knallen volgens mij. Krijg ik er zo nog iets voor?

Edit: deze kan ik niet echt inschatten, iemand?
[afbeelding]
Beide helaas helemaal niks waard. De 1e mist lifesteal, en dat is met zo'n lage DPS essentieel. De 2e mist hoge CHD én socket, en dat is voor 2H essentieel.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb DH gloves in de aanbieding

dex 141
all res 71
fire res 47
cc 9.5
cd 50%
life regen 106 ps

Ik weet niet hoe je een foto upload, vandaar maar even een link naar mijn char, die draagt de gloves op het moment.
manticore (die ik nu draag) is ook te koop (zonder gems)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/lexk-2348/hero/13042382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Afbeeldingslocatie: http://files.zzattack.org/img/items12012013.png
Bovenstaande is te koop, wel aan de prijs; geïnteresseerden mogen een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Laatst online: 16:22
iemand interesse in deze gloves?
voor 40m of een leuk bid mogen ze weg
ze staan ook op Ah dus kunnen al eerder weg zijn

verkocht

[ Voor 20% gewijzigd door nubys op 14-01-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
een erg mooie Chantodo's source te koop, bij interesse DM. Het is niet goedkoop...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7RkL3.png

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb nieuwe Lacuni's gekocht, dus de oude mogen weg. 120m Lijkt me een hele redelijke prijs:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OcwYRCocB56eH0JmU1kfwL13/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Afbeeldingslocatie: http://files.zzattack.org/img/d3/sixsickitems.png
1. Ice Climbers - 225m
2. Andariels - 13m
3. Witching Hour - 125m
4. Sword - start 60m, ft 90m
5. Amulet (oude van protax) 120m
6. Shoulders - goed bod

Iemand interesse in bovenstaande? Zo ja, graag reactie hier of in DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackHat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 12:31
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/awx57a.jpg

Op dit moment draag ik het zelf. Even checken of er interesse is.

Wat is het waard?

Je kan me toevoegen via: http://eu.battle.net/d3/e...ackHat-2353/hero/18836680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Iemand interesse in deze shenlong fist? Is de beste met socket op het HC AH.
Staat er op voor 50M maar een serieus bod wil ik overwegen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1176anc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:57

Infinchible

Woef!

Ik heb deze gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2jflumv.png

Op zich kan ik ze zelf wel goed gebruiken, doet +8k dmg, maar mijn andere gloves hebben iets hogere CHC, 9.5, ook 44 CHD geloof ik, maar geen IAS en maar 80 STR ofzo. Wel hebben die ook nog 80Vit en 64 AR. Wat is wijsheid en wat zouden deze leuke gloves opleveren op het AH?

Dit is op het moment mijn Barb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Iemand nog interesse in deze:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2m5xu2o.jpg

Lacuni's mogen hier weg voor 20M
Sloraks voor 25M

zijn weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Klitse op 18-01-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strekie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:19:
Iemand interesse in deze shenlong fist? Is de beste met socket op het HC AH.
Staat er op voor 50M maar een serieus bod wil ik overwegen.

[afbeelding]
Kijk hier eens:
http://d3up.com/
kan je zien hoeveel DPS increases je krijgt, je hebt kans dat met die tristat gloves bv STR meer gaat aantikken, wat natuurlijk wel interesant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
Zojuist Ice Climbers gevonden met een Barb roll, maar ik heb geen flauw idee hoeveel die precies waard is. Als ik de AH check zou ik zeggen tussen de 150 en 200 mil, maar misschien dat jullie mij beter kunnen vertellen hoeveel het waard is? Het gaat om deze:

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a87/hexucrates/iceclimbers_zps641d8add.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ok een paar dure goeie en een paar goedkope goeie :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vl9Eu.jpg
500k

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qwWBr.jpg
500k

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D0WIt.jpg
1M

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/smZsn.jpg
1M

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3cUP.jpg
15M

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Vy1H.jpg
25M

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CiLYh.jpg
10M

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mg0b8.jpg
41M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik heb om 19:30 nog 1 plek vrij voor een bossrun op MP10, PM mij maar als iemand interesse heeft in een ring.

Dit zijn de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Kan de bovenstaande runs aanraden. Heb ondertussen drie ringen waarvan eentje 'goed'.

In ander nieuws;

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/8691/snipek.jpg

Kennelijk weten er veel mensen nog steeds niet wat items waard zijn. Voor iedereen die nog steeds moeizaam gold bij elkaar aan het harken is en maar niet boven de 1-10 miljoen uitkomt; als je je een beetje in de builds verdiept kan je nog lol beleven op het AH. Vooral in de categorie 1-20 miljoen valt er veel winst te behalen. Ik raad wel aan om alleen items te scoren die je zelf ook goed kan gebruiken voor als het een keer misgaat. Dat maakt het trouwens wel weer moeilijker om afstand te doen van je aanwinsten, want als je ze zelf houdt wordt je character vaak flink sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Ik heb de volgende items in de aanbieding.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img855/6529/500k.png
500.000

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img585/6418/20m.png
20.000.000

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img401/9193/10mx.png
10.000.000

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img7/7731/75444798.png
1.000.000

Over de prijs kan onderhandeld worden.

Battletag: Griefmaker#2862

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 21-01-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:50:
Kan de bovenstaande runs aanraden. Heb ondertussen drie ringen waarvan eentje 'goed'.

In ander nieuws;

[afbeelding]

Kennelijk weten er veel mensen nog steeds niet wat items waard zijn. Voor iedereen die nog steeds moeizaam gold bij elkaar aan het harken is en maar niet boven de 1-10 miljoen uitkomt; als je je een beetje in de builds verdiept kan je nog lol beleven op het AH. Vooral in de categorie 1-20 miljoen valt er veel winst te behalen. Ik raad wel aan om alleen items te scoren die je zelf ook goed kan gebruiken voor als het een keer misgaat. Dat maakt het trouwens wel weer moeilijker om afstand te doen van je aanwinsten, want als je ze zelf houdt wordt je character vaak flink sterker.
Ik heb dat nooit echt van de grond gekregen. De koopjes zijn binnen 5 minuten verkocht, dus dan zou je ergens continu op moeten refreshen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 17:47
net gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yDaRE.png

iemand enig idee of (en zoja wat) dit wat waard is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
elnaeth schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:32:
net gevonden:

[afbeelding]

iemand enig idee of (en zoja wat) dit wat waard is??
wat is nou zo moeilijk om

dex 150+
soc
LOH

in search box te tikken voor "echoing fury"? en dan sorteren op DPS?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lombardije1960
  • Registratie: Mei 2007
Hallo, ik heb iets moois gevonden, maar het is zo duur dat ik niet eens meer een prijs kan bedenken.

Afbeeldingslocatie: http://updo.nl/file/5a7b4a9a.png

Zonder de strength kom ik al op enkele honderden miljoenen uit, en dan met die 180 strength er nog bij wordt het wel erg duur allemaal, ik heb geen idee wat redelijk is. :P

Iemand enig idee, een richtlijn, wat iemand hiervoor wil uitgeven?

[ Voor 8% gewijzigd door lombardije1960 op 17-01-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
Woah wat een roll! Die gaat je heel veel opleveren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
jammer dat er geen dex op zit joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ie met Str meer oplevert dan met Dex, zoveel barbs :+ Fury's met Dex zijn ook goedkoper dan met Str.

Is wel ontzettend goed....
Zou hier bv eens kijken: http://tinyurl.com/akoyur3
Jammer dat er geen dmg modifier bij zit, dan was die goddelijk....

NIET enkel op bid zetten, max bid is 2b :+ daarboven kan je alleen buyout doen.

@wes: maar had je er ook de poen voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 17-01-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
met dex had ik wel interesse gehad vandaar :P
@ vandread, ja hoor als ie beetje redelijk is

[ Voor 34% gewijzigd door nubys op 17-01-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lombardije1960
Als er dex op zat, had ik hem zelf voor mijn DH gehouden haha :) maar ik ging met deze zelfs nog vooruit (1500) maar het geld dat ik kan verdienen komt me iets beter uit denk ik. Maar ik zal eens bij Diablo-Progress kijken, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Die 9 van 91% lijkt wel geshopped.. Niet alleen de 9 overigens, ook het driehoekje van critical lijkt dubbel:p

[ Voor 51% gewijzigd door Xenomorphh op 17-01-2013 18:43 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lombardije1960
Afbeeldingslocatie: http://updo.nl/file/6c4fd9a3.png
Maar je hoeft het niet te geloven. ;) Staat overigens niet meer op de AH op dit moment.

Hier nog een direct link: Diablo Progress

[ Voor 36% gewijzigd door lombardije1960 op 17-01-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

He ik kijk naar dat plaatje en zie vage dingen:p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Voor 40m en deze nat ring is van jou ;)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/21e0lyx.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uIe3Z.png
heb deze 2 te koop
30m voor dml en offer maar voor de soj

[ Voor 8% gewijzigd door nubys op 17-01-2013 20:06 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 63 Laatste

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.