Ik post het maar in de trade topic aangezien ik een dienst "trade" voor gold;
Sinds enkele weken help ik mensen aan mp10 keys en uberruns.
Uberruns gaan hard qua verzoeken maar dat zal vast komen door mijn vraagprijs , als het goed is vraag ik het minst op het internet, 3m zonder machines en 1,5m met machines met als resultaat een gegarandeerde ring (dus niet betalen voor een kans op een orgaan maar 100% orgaan, dus MP10 en niet lager).
Hiermee is de telleurstelling ook lager als het niet de SUPER ring is want het is niet veel gold en je hebt er niet echt veel moeite voor gedaan, max 20 min en soms sneller als ik ongeluk heb.
Keyruns zijn 150K op MP10, dus weer gegarandeerde key op het einde, hier zijn nog zat plekken voor itt uberruns. (er zijn plekken voor uberruns maar ik geef dan een tijd door of je hoort het via teamspeak wanneer de huidige ronde is afgelopen).
Als je het een en ander uitrekent kom je er achter waarom ik 150K voor een key vraagt, het is dusdanig laag dat je aan het einde voor maar een paar duizend gold een key hebt gekocht (alle drops van de elites en overige vijanden zijn gewoon op te pakken) en soms zelfs een gratis key want je hebt geen tot amper repair costs en er dropt van alles, het is MP10 dus MF en GF zat.
Het gaat zo in zijn werk, ik neem 1, 2 of 3 mensen in mijn game, start de game, de mensen drukken op leave game en ik ren meteen naar eerste elite, die doe ik schade tot hij of ze nog 5% leven overhouden en dan roep ik JOIN en iedereen joint de game en teleporteert op mij en slaan op z'n minst 1x de elite.
Zodra de elite dood is krijgt iedereen de NV en dan teleporteren ze weer naar town en drukken weer op leave game totdat ik weer JOIN roep, dit gaat zo verder tot aan de keywarden en dan ligt er uiteindelijk een key op de grond.
De uberrun gaat precies ook zo in zijn werk, ik sla de uberboss tot hij 5% of minder overheeft en roept join en sla dan de boss neer, iedereen loopt portal in en orgaan ligt op de grond.
off-topic: ik ben geen voorstander van het gebruik van engelse woorden in een nederlandse tekst, maar dit keer gooi ik het onder jargon
Oh en hier een luie copy-paste van de details:
Price for 1 key on MP10 is 150.000 gold (payment after getting NV5), ofcourse customer decides which key he or she wants 
Bossruns
Price without machines 3.000.000 gold*
Price with 1 machine 2.500.000 gold* (so i have to add 2 machines to get to 3 machines)
Price with 2 machines 2.000.000 gold* (so i have to add 1 machine to get to 3 machines)
Price with 3 machines 1.500.000 gold*
*payment after getting NV5 and price is per person.
Indien je interesse hebt kan je mij een PM sturen en dan zal ik jou voorzien van de teamspeakserver adres indien je teamspeak hebt en wilt gebruiken en natuurlijk alle overige details.
edit: er zijn gasten die het gratis doen maar die streamen en verdienen er geld mee, das beetje appels met peren...
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."