dan bied ik 200Kthriller schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:41:
[afbeelding]
Net gevonden en er was wat interesse in. Hoef er niet veel voor te hebben
Verwijderd
1-hander met zoveel DPS én +230 STR. dat ding kan voor heel, heel veel meer weg dan er hier geboden wordt.thriller schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:41:
[afbeelding]
Net gevonden en er was wat interesse in. Hoef er niet veel voor te hebben
200.002
Hmmm...
Weapon: One Hand - 1 Hand Spear
Required Level: 60
Damage Per Second: 973
Strength: 230
Dexterity: 50
Intelligence: 50
Vitality: 50
Resistance All: 80
Holy Damage(Adjusted Average): 440
Bonus Damage vs Elites %: 4
Weapon Damage %: 43
http://diablo3values.com/
suggereert 8,8M goud...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 17:02 ]
250.000
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Hmm ja shoulders kan inderdaad ook nog AR op, maar als ik niet wil inleveren op Str en Vit dan wordt dat al lastig. Zodra ik jouw chest heb overgenomen wordt het belangrijkste een belt met gelijke stats en +AR. Maar eerst maar eens zorgen dat ik 6M bij elkaar sprokkelKneoK schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:47:
[...]
Ja hoor, geen punt. Ik zal 'm cancellen en voor je bewaren. Voeg me maar toe: DeChaoOrdo#2418.
Shoulders met AR zijn ook best te betalen overigens. Heb de mijne voor 1,5m gekocht op de AH: http://eu.battle.net/d3/e...aoOrdo-2418/hero/17065514
Let niet op mijn pruts chest overigens, ik draag die op het moment puur voor de movement speed totdat ik er eentje kan betalen die 12MS en dezelfde stats als de chest die ik verkoop heeft, maar dat wordt nog even flínk sparen
Beeromaniac
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 20:27
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Net een leuke drop gehad. Bestaat niet op de ah met zulke hoge stats.

Staat voor 30m op de ah. 25m voor tweakers.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 18-09-2012 18:46 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Zojuist deze gevonden
Wat is een value calculator? Heb ik weer eens iets gemist?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
http://diablo3values.com/, kwam net voorbij
heb dit wapen in de aanbieding:

mag voor 3 mil weg, lijkt me wel een eerlijke prijs.

mag voor 3 mil weg, lijkt me wel een eerlijke prijs.
Ga ik mn prijzen toch echt niet op baseren persoonlijk. Er staat voor zover ik kan zien niet eens bij of het US/EU/ASIA is, en hoe kan je prijzen berekenen op een markt die constant en vrij onberekenbaar in beweging is?
Ik hou het wel op waarden invoeren bij de AH search.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
miauwwww de wolfman strikes again! gzWolf schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:45:
Net een leuke drop gehad. Bestaat niet op de ah met zulke hoge stats.
[afbeelding]
Schatting van Wolf komt in de buurt van wat je wapen waard is, geen 15m helaas.AlexV schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:02:
[afbeelding]
Zojuist deze gevonden. Iemand enig idee wat ie ongeveer waard is? Wolf schatte m rond de 6m, maar die value calculator zegt zo'n 15m. Hoe meer hoe beter natuurlijk
. En als je geïnteresseerd bent mag je t ook melden natuurlijk
Sold

Sold

[ Voor 26% gewijzigd door An1mA op 18-09-2012 23:34 ]
Dan ga ik hem toch maar even te koop zetten. Dacht echt dat het niets waard was.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:57:
[...]
1-hander met zoveel DPS én +230 STR. dat ding kan voor heel, heel veel meer weg dan er hier geboden wordt.
[...]
200.002
Hmmm...
Weapon: One Hand - 1 Hand Spear
Required Level: 60
Damage Per Second: 973
Strength: 230
Dexterity: 50
Intelligence: 50
Vitality: 50
Resistance All: 80
Holy Damage(Adjusted Average): 440
Bonus Damage vs Elites %: 4
Weapon Damage %: 43
http://diablo3values.com/
suggereert 8,8M goud...
Kan ik hier een pricecheck van krijgen, toen ik zocht op een soortgelijke kwam er niets naar boven.
Zelfs zoeken op legendary pants met 100 vit, 100 int + 2 sockets leverde geen duidelijk resultaat op.
Ik heb hem voorlopig met 100m bid, 1bil buyout op de AH gezet.
Zelfs zoeken op legendary pants met 100 vit, 100 int + 2 sockets leverde geen duidelijk resultaat op.

There's no place like 127.0.0.1
Werkt nog niet bepaald. Een witching hour met uber rolls - 100 int en vit - 70 all res - Max op as en chd, zou 11,9m zijn. Doe mij er maar 4 dan
Uhm rare pants met vergelijkbare mainstats, int en vit en 2 sockets voor zon 2 mil op AH... hoe jij het verschil tussen 1 bil en die 2 mil kunt goedpraten weet ik niet.MatHack schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:45:
Kan ik hier een pricecheck van krijgen, toen ik zocht op een soortgelijke kwam er niets naar boven.
[afbeelding]
De gekte is echt toegeslagen in deze game.. 50 mil ok.. 1 bil... ik heb hard gelachen. Laat t 80 mil zijn.. dan nog.. Naar rmah begrippen. iemand gaat daar 700 euro voor betalen? Als dat zo is mag iedereen hiero mijn gear gratis hebben, dan is t echt finito.
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 18-09-2012 23:20 ]
mocht het niet doorgaan met thompson heb ik hier ook zeker interesse in.KneoK schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:37:
[...]
[afbeelding]
180 str dus je kunt er twee dikke vit gems in stoppen en nog meer str overhouden. Vergelijkbare stats met minder armor doen 10m+ dus ik denk dat 6m wel redelijk is?
Mag weg voor 25mil DM of Add me even DarkAngelnl#2829
Verkocht
Verkocht

[ Voor 15% gewijzigd door Dark Angel op 19-09-2012 18:32 ]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Prima. Ik geef 'm uiteraard nog even de tijd maar mocht hij er toch van afzien dan laat ik het je even weten.YbonG schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:33:
[...]
mocht het niet doorgaan met thompson heb ik hier ook zeker interesse in.
geef je die weg?An1mA schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:44:
Een gratis mace en axe die 20m moet opleveren.
[afbeelding]
anders dibs
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Goed plan.thriller schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:36:
[...]
Dan ga ik hem toch maar even te koop zetten. Dacht echt dat het niets waard was.
- Blaat
Hardware Fanaat
Eensch dat 1bil belachelijk is. Er is niemand op deze planeet die dat ervoor gaat geven, hoe goed die ook is. Het hoogste bedrag waarvoor ik ooit een item heb zien gaan bij iemand was 800m. Laat dat nou een item zijn dat ik veel hoger inschat dan dit broekje. Dat waren gloves met 260 dex, 99 vit, 67 all res, 10% chc, 46% chd en 9% ias. Kortom max roll op alle nuttige stats voor een DH.Darth Malak schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:17:
[...]
Uhm rare pants met vergelijkbare mainstats, int en vit en 2 sockets voor zon 2 mil op AH... hoe jij het verschil tussen 1 bil en die 2 mil kunt goedpraten weet ik niet.
De gekte is echt toegeslagen in deze game.. 50 mil ok.. 1 bil... ik heb hard gelachen. Laat t 80 mil zijn.. dan nog.. Naar rmah begrippen. iemand gaat daar 700 euro voor betalen? Als dat zo is mag iedereen hiero mijn gear gratis hebben, dan is t echt finito.
Het is echter wel zo dat de prijzen voor alle goede items flink gestegen zijn. Je moet gewoon wat vaker spelen Darth ipv kwijlen over de items die anderen vinden. Als je niet speelt vindt je ook niets.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Die 1bil was ook meer als grap, had net zo goed geen buyout kunnen instellen (wat ik in eerste instantie van plan was). Ik heb meer ingezet op iemand die een bod gaat doen.Wolf schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:40:
[...]
Eensch dat 1bil belachelijk is. Er is niemand op deze planeet die dat ervoor gaat geven, hoe goed die ook is. Het hoogste bedrag waarvoor ik ooit een item heb zien gaan bij iemand was 800m. Laat dat nou een item zijn dat ik veel hoger inschat dan dit broekje. Dat waren gloves met 260 dex, 99 vit, 67 all res, 10% chc, 46% chd en 9% ias. Kortom max roll op alle nuttige stats voor een DH.
Het is echter wel zo dat de prijzen voor alle goede items flink gestegen zijn. Je moet gewoon wat vaker spelen Darth ipv kwijlen over de items die anderen vinden. Als je niet speelt vindt je ook niets.
Overigens had ik inderdaad verzaakt om de rare pants hiervan op te zoeken, maar dan had ik zeker op 5 stats (160 int, 130 vit, 10% life, 20 mf, 2 sockets) gezocht.
[ Voor 11% gewijzigd door MatHack op 19-09-2012 09:52 ]
Ik vind er hier maar een vergelijkbare van op de AH:

Die heeft echter net wat meer van alles (vooral de all res is 45 ipv mijn 20). Al met al toch een leuk amu voor een Monk. Toevallig stacked mijn eigen Monk ook poison, maar gok ik er op dat ik van de opbrengst van dit amulet flink wat nieuwe gear kan kopen.
De andere op de AH staat voor 200m+, maar dat lijkt me wat overdreven ...... toch?

Die heeft echter net wat meer van alles (vooral de all res is 45 ipv mijn 20). Al met al toch een leuk amu voor een Monk. Toevallig stacked mijn eigen Monk ook poison, maar gok ik er op dat ik van de opbrengst van dit amulet flink wat nieuwe gear kan kopen.
De andere op de AH staat voor 200m+, maar dat lijkt me wat overdreven ...... toch?
200m is overdreven ja. Ik gok dat je er makkelijk een 0 van mag halen , 10 mil bid , 20 bo lijkt me ok prijs om te starten. Niet?De_Bastaard schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:09:
[afbeelding]
Verwijderd
130 dex, 142 int, 43 pois res, 56 CHD en 7 CHC = 15 mil...dus 20 mil lijkt me best netjes voor dat amulet al zou ik hem er zelf voor 10-13 mil opzetten zodat hij ook daadwerkelijk verkooptDe_Bastaard schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:09:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 11:29 ]
Ik heb nog wat wapens liggen met LOH/LS/CRIT en/of socket.
Hoef er niet de hoofdprijs voor.
Butcher sickle en Magister's Reaper verwacht ik toch wel een bedrag richting de 1.5-2mil voor.
Volcanic Breaker minimaal 4mil.
De andere 3 mogen voor elk bod boven de 100k weg.
Butcher sickle en Magister's Reaper verwacht ik toch wel een bedrag richting de 1.5-2mil voor.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Heeft iemand nog el cheapo items liggen die voor mijn WW barb een substantiële upgrade zouden zijn?
Max wat ik kwijt wil per item: ongeveer ~1 mil
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Moos-2298/hero/13099026
ik heb denk ik nog wel legs voor je liggen, str, vit, allres 2soc .MicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:38:
Heeft iemand nog el cheapo items liggen die voor mijn WW barb een substantiële upgrade zouden zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door wroekel op 19-09-2012 16:12 ]
Ik heb wel belang bij de 2 daggersMarcvz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:01:
Ik heb nog wat wapens liggen met LOH/LS/CRIT en/of socket.
[afbeelding]
Meulski#2704
Haha, 300 voor beide dan natuurlijk ^^
Als je me een friend request stuurt neem ik vanavond (of wanneer je ook online bent) wel even contact op. (battle tag is aangegeven in m'n profiel in m'n sig.)wroekel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:09:
[...]
ik heb denk ik nog wel legs voor je liggen, str, vit, allres 2soc .
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:37
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Iemand geïnteresseerd in mijn Tal Rasha belt?

Zet hem straks weer voor 10 mil op de AH, maar mag hier voor minder weg.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
heb je al toegevoegd haha ik ben nu ondenrweg naar huis dus ben straks online.MicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:37:
[...]
Als je me een friend request stuurt neem ik vanavond (of wanneer je ook online bent) wel even contact op. (battle tag is aangegeven in m'n profiel in m'n sig.)
Wat maakt dat ding 10m waard? ik had ook zon belt maar raakte die voor nog geen 1m aan de straatstenen kwijt en mijne had betere (hogere intel) stats.Angeloonie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:41:
Iemand geïnteresseerd in mijn Tal Rasha belt?
[afbeelding]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik heb waarschijnlijk nog wel wat dingen liggen voor jeMicScott schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:38:
Verwijderd
Vitality en res-all random rolls.SMD007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:49:
[...]
Wat maakt dat ding 10m waard? ik had ook zon belt maar raakte die voor nog geen 1m aan de straatstenen kwijt en mijne had betere (hogere intel) stats.
Te koop:

Doe maar een bod.

Doe maar een bod.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
SMD007 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:49:
[...]
Wat maakt dat ding 10m waard? ik had ook zon belt maar raakte die voor nog geen 1m aan de straatstenen kwijt en mijne had betere (hogere intel) stats.
Dat dus.
Staan met minder res all op de AH voor 6 mil, 10,5 mil. 10 mil is voor AH mooi, hier mag hij voor 8 oid wel weg.
he Dark... Gefeliciteerd met de verkoopDark Angel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:09:
Mag weg voor 25mil DM of Add me even DarkAngelnl#2829
Verkocht
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 19-09-2012 18:47 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
vanmiddag deze gevonden:

Heb hem nu met een BO van 35 mil op de AH staan, wat voor deze attack speed één van de goedkoopste is. Mochten mensen hier nog intresse hebben kunnen we misschien mooie deal maken.

Heb hem nu met een BO van 35 mil op de AH staan, wat voor deze attack speed één van de goedkoopste is. Mochten mensen hier nog intresse hebben kunnen we misschien mooie deal maken.
Waar vindt je zoiets als een deadmans legacy'?
Ik vond deze volgens mij in arreat crater level 2 in act 3 infernoDarker schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:21:
Waar vindt je zoiets als een deadmans legacy'?
Daar heb ik de mijne ook gevondennyX1989 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:27:
[...]
Ik vond deze volgens mij in arreat crater level 2 in act 3 inferno
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Zie onderstaande thread: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5349616733#1

[ Voor 41% gewijzigd door stok op 19-09-2012 21:00 ]

Dit is denk ik wel wat waard? Natuurlijk lang niet zoveel als bovenstaand maar die is dan ook wel erg uber.
Beeromaniac
Weer een set item gevonden
Mag weg voor 25m.
Al weer verkocht.
Al weer verkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 20-09-2012 01:11 ]
Ik ben al dagen aan t kijken naar een Temperance maar durf er geen te kopen.
Ik ben bang dat ik t verlies in res/vit nog niet kan hebben op t moment.. En als ik dat eerst moet compenseren met andere items is mn gold weer op ^^
Maar, zou ik hem anders even mogen proberen?
Ik ben bang dat ik t verlies in res/vit nog niet kan hebben op t moment.. En als ik dat eerst moet compenseren met andere items is mn gold weer op ^^
Maar, zou ik hem anders even mogen proberen?
Iemand een idee wat dit op zou moeten leveren?

Hmm, misschien zeg ik iets raars.. maar ik zou hem vendorren..
Ik zou die gloves met een bid van 2-3m (geen buyout) op de AH zetten en zien wat je er voor kunt vangen.
Als je zoekt op 5 as/5 chc/160 dex/50 vit/ar vind je een aantal soortgelijke gloves.
Het is zeker geen vendor meuk.
Als je zoekt op 5 as/5 chc/160 dex/50 vit/ar vind je een aantal soortgelijke gloves.
Het is zeker geen vendor meuk.
[ Voor 7% gewijzigd door MatHack op 20-09-2012 07:23 ]
Dan kom ik een keer bij jouw vendor shoppen.Marcvz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:32:
Hmm, misschien zeg ik iets raars.. maar ik zou hem vendorren..
Dat gevoel heb ik nou ook...Timeless schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:42:
[...]
Dan kom ik een keer bij jouw vendor shoppen.
Als je weet hoeveel je er voor wilt dan wil ik hem wel! Ik heb geen idee wat het waard is, ik handel niet zo veelThompson schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:01:
[afbeelding]
Dit is denk ik wel wat waard? Natuurlijk lang niet zoveel als bovenstaand maar die is dan ook wel erg uber.
Geen idee, heb nog niet op AH gekeken wat zoiets ongeveer waard moet zijn want heb hem gevonden net voor ik naar bed gingSonataArctica schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:50:
[...]
Als je weet hoeveel je er voor wilt dan wil ik hem wel! Ik heb geen idee wat het waard is, ik handel niet zo veel
Heb zelf ook bijna een wizard op 60 (nu 53 oid) dus twijfel tussen zelf houden en verkopen. Als ie nou echt veel geld waard is dan is verkopen denk ik nuttiger zodat ik m'n barb weer kan upgraden.
Beeromaniac
Ik heb een tijd geleden deze shoulders gevonden, heb er zelf niks aan, voor 5m zijn ze voor jou
:

DM of Tornado10#2396

DM of Tornado10#2396
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Ik raap net een amu op en volgens de AH zou de prijs ergens tussen de 50 en 120 mil moeten liggen...
Ik twijfel nog of ik hem zelf ga gebruiken.. kost me wel attack speed en 2+ attacks per sec is toch wel lekker als monk.
Maar is dit amu echt zoveel waard? Of worden die aantal vergelijkbare op de AH nooit verkocht?
Ik twijfel nog of ik hem zelf ga gebruiken.. kost me wel attack speed en 2+ attacks per sec is toch wel lekker als monk.
Maar is dit amu echt zoveel waard? Of worden die aantal vergelijkbare op de AH nooit verkocht?

Dit ammu is gewoon veel waard ja. 50 mil lijkt me zeker doenbaar om ervoor te krijgen.Marcvz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:51:
Ik raap net een amu op en volgens de AH zou de prijs ergens tussen de 50 en 120 mil moeten liggen...
[afbeelding]
Je hebt main stat + vit rolls van 100+ , LOH , CHC en CHD
das beetje de jackpot
Verwijderd
Te koop voor 14.5, Zuni boots met pickup.
Ik houd ze, m'n dps gaat unbuffed naar 70.000. Te fijn.
Nu alleen de onmogelijke opgave om 40 mil bij elkaar te harken voor een Zuni chest.
Nu alleen de onmogelijke opgave om 40 mil bij elkaar te harken voor een Zuni chest.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 14:18 ]
Zelf geloot? of door je partnerVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:09:
Te koop voor 14.5, Zuni boots met pickup.
volgende nog in de aanbieding, bij intresse: goldman#2525, zoek zelf even prijzen op AH op en bied daaronder 

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Gister 6 runs gedaan en werkelijk alles bij de vendor gebracht.
Nu 2 snelle runs en 2 (crappy <200k) legendary's, eerder genoemd amu en nu deze gloves weer.
Iemand hier interesse?
Nu 2 snelle runs en 2 (crappy <200k) legendary's, eerder genoemd amu en nu deze gloves weer.
Iemand hier interesse?

- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 13-10 11:32
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
1%, lekkere rollAn1mA schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:02:
Weer een set item gevondenMag weg voor 25m.
Al weer verkocht.
[afbeelding]
1% crit op Inna's Pants zit er altijd op, wordt niet hoger of lager.
Wil hem wel kopen You take paypal !nyX1989 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:08:
vanmiddag deze gevonden:
[afbeelding]
Kan ik hier nog een mede tweaker wizzard blij mee maken?
http://i45.tinypic.com/30nf2hh.jpg
vergelijkbare staat voor 17m buyout die van mij mag naar tweaker voor 15m
vergelijkbare staat voor 17m buyout die van mij mag naar tweaker voor 15m
Dat is wel een zuinige korting.. Als je de 15% ah fee van die 17mil afhaalt zit je al onder de 15mil ^^
Verwijderd
Daar zal je wel bijzonder veel voor vragen, dus heb zeker interesse alleen meer dan 2.5mil heb ik helaas nietMarcvz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:25:
Iemand hier interesse?
[afbeelding]
Citadel Bounders pants vind ik wel erg interessant. Kan op m'n werk niet kijken hoeveel je ervoor vraagt, weet je dat toevallig? Ik ben vanavond online...Goldman schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:12:
volgende nog in de aanbieding, bij intresse: goldman#2525, zoek zelf even prijzen op AH op en bied daaronder
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond zelf al aardig netjes er 2m korting op AH te geven. Niet genoeg en geïnteresseerd voeg me toe ingame en we praten over de prijs.Marcvz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:29:
Dat is wel een zuinige korting.. Als je de 15% ah fee van die 17mil afhaalt zit je al onder de 15mil ^^
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Het idee van een "tweakerprijs" is dat je na de 15% AH-fee netto ongeveer het zelfde krijgt hierSMD007 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:37:
[...]
Ik vond zelf al aardig netjes er 2m korting op AH te geven. Niet genoeg en geïnteresseerd voeg me toe ingame en we praten over de prijs.
Nu maak je zelfs winst op een tweakerprijs
Kijk je hoeft natuurlijk niet onder de 15% fee te zitten, maar het helpt natuurlijk wel
Nou herkansing dan maar
14m voor onderstaande wand Tweaker vriendelijke prijs
14m voor onderstaande wand Tweaker vriendelijke prijs
- Blaat
Hardware Fanaat
Voor items onder de 10m houdt ik 50% marktwaarde voor tweakers aan. Wel zo lief.Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:43:
[...]
Het idee van een "tweakerprijs" is dat je na de 15% AH-fee netto ongeveer het zelfde krijgt hierDus bij een buyout van 17 mil zou je hier bijv. 14,5 kunnen vragen. Netto levert het jou dan evenveel op (in dit geval zelfs 50K meer
), en scheelt het een tweaker wat meer gold
Nu maak je zelfs winst op een tweakerprijs
Kijk je hoeft natuurlijk niet onder de 15% fee te zitten, maar het helpt natuurlijk wel
Dat is wat karig inderdaad.. Zit toch wel aan 7-8mil te denken.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:33:
[...]
Daar zal je wel bijzonder veel voor vragen, dus heb zeker interesse alleen meer dan 2.5mil heb ik helaas niet
[...]
IK heb nog steeds onderstaande items in de verkoop als iemand interesse heeft.

voor 35 mag je hem hebben.mierenfokker schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:37:
Hoeveel voor dat schild?
35goud verkochtMistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:41:
voor 35 mag je hem hebben.
Ik vind het niet gek dat je de items nog te koop aangeboden hebt. Jij vraagt 35m voor de stormshield aan een tweaker? Hij heeft volgens mij wel een erge hoge block, maar 35m? Nee, dat is ie verre van waard, wellicht de helft. Ik probeer btw je shield niet te lowballen, maar beetje realistisch blijven
Sorry te duur, heb er liever eentje met CHC dan voor die prijs (of iets duurder)
ALs ik soms zie wat jij vraagt voor dingen en dan bedenk hoe kan je het ervoor vragen en het er blijkbaar toch voor krijgt, dan vindt ik 35mio echt niet teveel. Ga maar eens kijken wat een 34% (perfecte roll), 80 all res (perfecte roll) en hoge str in combinatie met hoge vit kost en kom dan nog maar eens terug. Wil niet zeggen dat 450mio buy out realistisch is, maar volgens mij is er geen enkel goedkopere op de AH met die stats. Met 50 mio zit je denk ik aan de onderkant van de AH prijs met die stats (althans toen ik voor het laatst keek( dan is 35 toch een mooie tweaker prijs lijkt mij.An1mA schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:49:
[...]
Ik vind het niet gek dat je de items nog te koop aangeboden hebt. Jij vraagt 35m voor de stormshield aan een tweaker? Hij heeft volgens mij wel een erge hoge block, maar 35m? Nee, dat is ie verre van waard, wellicht de helft. Ik probeer btw je shield niet te lowballen, maar beetje realistisch blijven
Nogmaals niemand hoeft hem te kopen van mij, dan wacht ik wel.
Voor mn reactie even snel op ah gekeken en je concurrent verkoopt er 1 voor 23.5m, wel 32 block chance. Soms moet je ook even kijken met wat voor item je te maken hebt, de shild markt is totaal ingestort sinds iedereen nu met 2 1h speeld. Daarom is de vraag naar shilden ook weinig en moet je ook niet de hoofd prijs vragen ook als ie knetter goed. Omdat zoals ik eerder zei iedereen geswitched is naar 2 1h. Maar succes met de verkoop 
*EDIT*
Heb een ring voor 4m in de aanbieding en een dure belt waar je mee kunt dingen, startbod 50m. Ja het is geen goedkope belt, maar wel een leuke vondst voor mij ^^
*EDIT*
Heb een ring voor 4m in de aanbieding en een dure belt waar je mee kunt dingen, startbod 50m. Ja het is geen goedkope belt, maar wel een leuke vondst voor mij ^^

[ Voor 20% gewijzigd door An1mA op 20-09-2012 20:53 ]
Volgens mij verschillen wij gewoon van inzicht, jij hebt het over "Hoofdprijs"echter als je op de AH kijkt dan is mijn vraag zeker geen "Hoofdprijs". Dat er 1tje opstaat met mindere stats die goedkoper is en 20 die vele malen duurder zijn (ook met mindere stats) ga je mij aanspreken over dat ik "tweakers" een oor probeer aan te naaien. Dat schilden minder in trek zijn daar kan ik inkomen aangezien de beste barbs ww gaan.An1mA schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:09:
Voor mn reactie even snel op ah gekeken en je concurrent verkoopt er 1 voor 23.5m, wel 32 block chance. Soms moet je ook even kijken met wat voor item je te maken hebt, de shild markt is totaal ingestort sinds iedereen nu met 2 1h speeld. Daarom is de vraag naar shilden ook weinig en moet je ook niet de hoofd prijs vragen ook als ie knetter goed. Omdat zoals ik eerder zei iedereen geswitched is naar 2 1h. Maar succes met de verkoop
*EDIT*
[afbeelding]
Ik heb al in eerdere posts aangegeven dat een max roll op een item soms zomaar de prijs belachelijk kan laten stijgen en of iemand dat waard vindt moet ie zelf weten.
Trouwens die belt die jij nu verkoopt voor 50miljoen, dat is pas de hoofdprijs vragen aan tweakers (heb er een aan een tweaker verkocht voor 8 m, 252str/165vit/fire res en 76 res), of ga je nu de vraagprijs verdedigen door te zeggen dat de jouwe iets meer str/vit/res heeft? terwijl jij mij afkat op ëen vergelijkbare schild die 2% minder block heeft?
Die belt omgAn1mA schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:09:
*EDIT*
[afbeelding]
Heb alleen sinds ik speel nog nooit dat geld gehad

Beeromaniac
- Blaat
Hardware Fanaat
Als je zo'n lekker shield hebt en hem niet gemakkelijk verkocht krijgt, misschien verstandig om hem in je stash te bewaren. Blizz zal ongetwijfeld wel weer een hutspot patch gaan maken na 1.05 die alles weer omgooit.Mistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:00:
[...]
ALs ik soms zie wat jij vraagt voor dingen en dan bedenk hoe kan je het ervoor vragen en het er blijkbaar toch voor krijgt, dan vindt ik 35mio echt niet teveel. Ga maar eens kijken wat een 34% (perfecte roll), 80 all res (perfecte roll) en hoge str in combinatie met hoge vit kost en kom dan nog maar eens terug. Wil niet zeggen dat 450mio buy out realistisch is, maar volgens mij is er geen enkel goedkopere op de AH met die stats. Met 50 mio zit je denk ik aan de onderkant van de AH prijs met die stats (althans toen ik voor het laatst keek( dan is 35 toch een mooie tweaker prijs lijkt mij.
Nogmaals niemand hoeft hem te kopen van mij, dan wacht ik wel.
Op je teentjes getrapt? Ik had de volgende zin niet moeten plaatsen "Ik vind het niet gek dat je de items nog te koop aangeboden hebt.", excuses daarvoor. Maar ik onderbouw toch waarom de schild niet zo veel waard is? Ik zeg ook niet dat het een slecht schild is, integendeel het is een topper.Mistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:41:
[...]
Volgens mij verschillen wij gewoon van inzicht, jij hebt het over "Hoofdprijs"echter als je op de AH kijkt dan is mijn vraag zeker geen "Hoofdprijs". Dat er 1tje opstaat met mindere stats die goedkoper is en 20 die vele malen duurder zijn (ook met mindere stats) ga je mij aanspreken over dat ik "tweakers" een oor probeer aan te naaien. Dat schilden minder in trek zijn daar kan ik inkomen aangezien de beste barbs ww gaan.
Ik heb al in eerdere posts aangegeven dat een max roll op een item soms zomaar de prijs belachelijk kan laten stijgen en of iemand dat waard vindt moet ie zelf weten.
Trouwens die belt die jij nu verkoopt voor 50miljoen, dat is pas de hoofdprijs vragen aan tweakers (heb er een aan een tweaker verkocht voor 8 m, 252str/165vit/fire res en 76 res), of ga je nu de vraagprijs verdedigen door te zeggen dat de jouwe iets meer str/vit/res heeft? terwijl jij mij afkat op ëen vergelijkbare schild die 2% minder block heeft?
Nu over mijn belt
[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 21-09-2012 10:13 ]
DM gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:33:
[...]
Citadel Bounders pants vind ik wel erg interessant. Kan op m'n werk niet kijken hoeveel je ervoor vraagt, weet je dat toevallig? Ik ben vanavond online...
kunnen we de discussie wel of niet waar even achter wegen laten, vervuild het topic. Je kan altijd via DM advies geven of hij te hoog (of te laag) zit.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Kan iemand mij een richtprijs geven voor deze amulet:

Er zit helaas geen primary stat op, maar met de 66 AR (met 37 extra poison resist), 8% CHC, socket en 30% GF moet deze toch wel wat op gaan leveren, dacht ik. Een echt vergelijkbaar amulet staat er alleen niet op de AH (paar met aanzienlijk lagere stats), dus ben benieuwd naar jullie meningen.

Er zit helaas geen primary stat op, maar met de 66 AR (met 37 extra poison resist), 8% CHC, socket en 30% GF moet deze toch wel wat op gaan leveren, dacht ik. Een echt vergelijkbaar amulet staat er alleen niet op de AH (paar met aanzienlijk lagere stats), dus ben benieuwd naar jullie meningen.
[ Voor 5% gewijzigd door HetBiggie op 21-09-2012 01:56 ]
Ik heb onderstaande setje in de aanbieding
http://i47.tinypic.com/a48rhi.jpg Chantodo's force
http://i49.tinypic.com/dzxa3r.jpg Chantodo's Will
Samen mogen ze weg voor 55m
http://i47.tinypic.com/a48rhi.jpg Chantodo's force
http://i49.tinypic.com/dzxa3r.jpg Chantodo's Will
Samen mogen ze weg voor 55m
fapfapfapMarcvz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:25:
Iemand hier interesse?
[afbeelding]
Ik kan nu even niet met een plaatje komen en moet de stats even uit mijn hoofd doen, maar ik heb een one hand-crossbow in de aanbieding:
950 dps
120 dex
40 crit damage
1 socket
DM
950 dps
120 dex
40 crit damage
1 socket
DM
An1m1 hoe bepaal jij je prijzen voor items ? Laatste tijd vraag ik me toch af of je die dingen wel verkocht krijgt aan deze prijzen. Meeste dingen die ik zie komen zijn veel te duur voor wat ze waard zijn.An1mA schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:24:
Deze axe kunnen snipen, startbod 30m via dm graag.
[afbeelding]
Mijn 1H is iets minder van alle stats en ik vond 1.5M toen al veel
Er even van uitgaand dat je de Slayer bedoeld die je barb op het moment in z'n mainhand heeft:CBA schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:07:
[...]
An1m1 hoe bepaal jij je prijzen voor items ? Laatste tijd vraag ik me toch af of je die dingen wel verkocht krijgt aan deze prijzen. Meeste dingen die ik zie komen zijn veel te duur voor wat ze waard zijn.
Mijn 1H is iets minder van alle stats en ik vond 1.5M toen al veel
- De axe van An1mA heeft zo goed als max LoH, die van jou heeft 300 minder (959 is max LoH).
- De axe van An1mA heeft een socket, waardoor deze de potentie heeft om 100% CHD te krijgen, dat is 38 procentpunten verschil met die van jou.
- Mensen zien 1k+ dps en worden wild...
Of dat 30m waard is moet je echter zelf bepalen, en hangt waarschijnlijk ook zeer af van je budget.
[ Voor 7% gewijzigd door MatHack op 21-09-2012 13:16 ]
Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.