Iemand toevallig nog Vile Wards te koop met Int? Liefst voor onder de huidige AH prijzen van 9 mil.
No offense, maar dat zwaard is desondanks zijn vele verschillende stats echt niet zoveel waard hoor, DPS is gewoon niet meetbaar met een willekeurig zwaard, 900+ dps, 1.4 speed, vitality+stat naar keuze en een socket. Just my opinion thoughAn1mA schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:28:
[...]
Kijk eens op de ah voor vergelijkbare en daar mag je 50-75% van de prijs afhalen en dat vind ik een prikkieMaar ik doe ze beide niet weg voor 1m ^^
Iemand nog een bow nodig voor zijn alt?
Geen idee wat het waard is, hij dropte toevallig.

[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 12-09-2012 19:07 ]
Ik wil em wel overnemen voor 350000!R-utger schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:33:
Waar schatten jullie de waarde op van dit zwaard?
[afbeelding]
Battletag Mavado#2807
[ Voor 4% gewijzigd door M617573 op 12-09-2012 19:14 ]
Dat zwaard is een leuke offhand, moet je natuurlijk niet als main gebruiken. Maar zoals ik zeg, hoef er niet de volle prijs voor, maar wel een redelijk bedrag.kevz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:59:
[...]
No offense, maar dat zwaard is desondanks zijn vele verschillende stats echt niet zoveel waard hoor, DPS is gewoon niet meetbaar met een willekeurig zwaard, 900+ dps, 1.4 speed, vitality+stat naar keuze en een socket. Just my opinion though
@mierenfokker, niet alles natuurlijk oude gear verkopen nieuwe gear kopen etc... gewoon goed handelen
[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 12-09-2012 19:17 ]
Helaas te laat - toch nog verkocht uiteindelijk voor 10milSfinx- schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:33:
[...]
Als je ze nog wilt hebben, voor 5mil mag je 'm hebben! Voeg me maar toe: Sfinx#2884

jeeh hoop uren en tot level 10 paragon niks, denk loop maar es door tot azmodan als da lukt dropt er voor zijn deur
lijkt me goeie rol en aardig wat waard maar em eerst eens passen op DH morgen

Zeer nice item! je zult niet snel een mooiere vinden!
Verwijderd
Hoeveel wil je daarvoor hebben?souldemon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:40:
jeeh hoop uren en tot level 10 paragon niks, denk loop maar es door tot azmodan als da lukt dropt er voor zijn deur
[afbeelding]
![]()
Netjes man, Act 3 ?souldemon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 00:40:
[afbeelding]
![]()
Azmodan is act3 ja
Beeromaniac
Zijn er ook mensen hier die op de NA server spelen? Voordat ik m'n items aanbied
Nog iemand opgevallen dat de gold prijzen op de RMAH hard omlaag vliegen?
Vorige week had ik na een paar weken sparen twee dikke items gekocht (oa Witching Hour). Vervolgens aan de slag gegaan in ACT III inferno. Maar als casual speler (5 tot 10 uur per week werkelijke speeltijd), zijn de drops gewoon niet om aan te zien. Ik heb de afgelopen maand iets van 7 legendaries opgeraapt, waarvan de beste iets meer dan een miljoen opbracht. Mijn beste rare bracht iets van 2 miljoen op. Als je dit gaat afzetten tegen 2 items van samen 100m, dan is het voor een casual speler gewoon niet te doen. De 100m heb ik voor 95% bij elkaar gespaard met flink de AH te gebruiken.
De discussie is misschien een beetje verstomd van de slechte loot. Maar voor mij is het nu echt de reden geweest om te stoppen met spelen. De gedachte dat ik een sessie van 2 of 3 uur ga maken waarin HOOGSTWAARSCHIJNLIJK niets valt wat meer als een miljoen oplevert terwijl ik wil uitbreiden met items die bij 40m beginnen, nee dat is niet te verdragen als tijd je kostbaar is na een drukke werkweek.
Vervolgens kom ik erachter dat items waar ik pre 1.04 nog 5-25m voor betaald heb, gezakt zijn tot ongeveer 1m. Dus al die items die me een rib uit me lijf kosten zijn over een paar weken ook nog eens niets meer waard? Het wordt steeds beter
Conclusie: Alles verkopen wat ik heb op de RMAH en alle AH gold wat ik verdien met handelen ook op de RMAH verkopen. Vorige weekend ving ik nog 1.20 euro per miljoen. Alle items en gold samen hebben me zon 200 euro netto opgeleverd, en bijna elke dag verdien ik met een half uurtje AH nog zon 10-15m wat dagelijks bijna een tientje oplevert. Tikt toch aan uiteindelijk.
Alleen nu zijn de goldprijzen gezakt tot onder euro. Ik krijg het vermoeden dat er na elke patch een bel ontstaat. Eigenlijk kan je dus beter wachten tot een nieuwe patch en dan massaal shit verkopen. Maar als je wacht wordt het zoiezo minder waard..
Ach. Het is goed zo, als ik het nog opstart dan maar Hardcore
Vorige week had ik na een paar weken sparen twee dikke items gekocht (oa Witching Hour). Vervolgens aan de slag gegaan in ACT III inferno. Maar als casual speler (5 tot 10 uur per week werkelijke speeltijd), zijn de drops gewoon niet om aan te zien. Ik heb de afgelopen maand iets van 7 legendaries opgeraapt, waarvan de beste iets meer dan een miljoen opbracht. Mijn beste rare bracht iets van 2 miljoen op. Als je dit gaat afzetten tegen 2 items van samen 100m, dan is het voor een casual speler gewoon niet te doen. De 100m heb ik voor 95% bij elkaar gespaard met flink de AH te gebruiken.
De discussie is misschien een beetje verstomd van de slechte loot. Maar voor mij is het nu echt de reden geweest om te stoppen met spelen. De gedachte dat ik een sessie van 2 of 3 uur ga maken waarin HOOGSTWAARSCHIJNLIJK niets valt wat meer als een miljoen oplevert terwijl ik wil uitbreiden met items die bij 40m beginnen, nee dat is niet te verdragen als tijd je kostbaar is na een drukke werkweek.
Vervolgens kom ik erachter dat items waar ik pre 1.04 nog 5-25m voor betaald heb, gezakt zijn tot ongeveer 1m. Dus al die items die me een rib uit me lijf kosten zijn over een paar weken ook nog eens niets meer waard? Het wordt steeds beter
Conclusie: Alles verkopen wat ik heb op de RMAH en alle AH gold wat ik verdien met handelen ook op de RMAH verkopen. Vorige weekend ving ik nog 1.20 euro per miljoen. Alle items en gold samen hebben me zon 200 euro netto opgeleverd, en bijna elke dag verdien ik met een half uurtje AH nog zon 10-15m wat dagelijks bijna een tientje oplevert. Tikt toch aan uiteindelijk.
Alleen nu zijn de goldprijzen gezakt tot onder euro. Ik krijg het vermoeden dat er na elke patch een bel ontstaat. Eigenlijk kan je dus beter wachten tot een nieuwe patch en dan massaal shit verkopen. Maar als je wacht wordt het zoiezo minder waard..
Ach. Het is goed zo, als ik het nog opstart dan maar Hardcore
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 14-10 20:27
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door Blaat op 13-09-2012 11:09 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:36
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Je hebt wel gezien dat hij 350.000 zegt en niet 35.000.000?Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:08:
[...]
Ik hoop dat je weet dat dat geval AB-SO-LUUT geen 35m waard is. Deel dat getal door 100 en je hebt wat dat kreng waard is. Je hebt wel gezien dat het een 2h is he?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Blaat
Hardware Fanaat
Niet zo snel replyen. Dan heb ik niet eens de kans mijn eigen fout in te zien en te corrigeren.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Wolf schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:09:
Niet zo snel replyen. Dan heb ik niet eens de kans mijn eigen fout in te zien en te corrigeren.

Sorry
yep hij viel voor deur van azmodan van elite af zat er nog zo op te schelden met zijn wall trucjes was er net voor dood gegaan.
vandaag hou ik em iig nog even ah kijken voor wat ze gaan zojuist toch wel een gebodden bod van 50mln+ gezien
dus ik gokte en hoopte dat deze tussen 60 en 100mln waard was maar eerst zelf ff gebruiken
vandaag hou ik em iig nog even ah kijken voor wat ze gaan zojuist toch wel een gebodden bod van 50mln+ gezien
dus ik gokte en hoopte dat deze tussen 60 en 100mln waard was maar eerst zelf ff gebruiken
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
50 mil vind ik wel heel erg veel, ze hebben niet eens vit.. Dex is wel hoog, maar that's it eigenlijk.. Die 50+ mil items hebben niet stiekem vit er op?souldemon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:11:
yep hij viel voor deur van azmodan van elite af zat er nog zo op te schelden met zijn wall trucjes was er net voor dood gegaan.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dan zijn die de laatste tijd dus echt geskyrocket
Dat is ook de reden waarom ik er geen wilAngeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:24:
Dan zijn die de laatste tijd dus echt geskyrocket
Geen vit en je zit al aan 50 mil ...
Verwijderd
Ach, vit kan je wel van andere items halensleepwalkerbe schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:25:
[...]
Dat is ook de reden waarom ik er geen wil![]()
Geen vit en je zit al aan 50 mil ...
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik geef ook wel graag gold uit aan dikke upgrades, maar een upgrade met alleen 40 meer dex dan een random rare voor 50 mil is wel heel bizar. 
Dan heb ik liever een rare met 140+ vit (of vit + life%) en 180 dex oid. Die 40 dex scheelt je misschien wel wat damage, maar 140 vit is zonder % bonussen al 4900 life.
Shoulders zijn eigenlijk de items met de minst goede stats uit de game. Main stat, all res en vit zijn eigenlijk de enige dingen die je er op kunt krijgen, en dan is de range ook nog eens redelijk beperkt.
Dan heb ik liever een rare met 140+ vit (of vit + life%) en 180 dex oid. Die 40 dex scheelt je misschien wel wat damage, maar 140 vit is zonder % bonussen al 4900 life.
Shoulders zijn eigenlijk de items met de minst goede stats uit de game. Main stat, all res en vit zijn eigenlijk de enige dingen die je er op kunt krijgen, en dan is de range ook nog eens redelijk beperkt.
- Blaat
Hardware Fanaat
Pickup range plox!Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:39:
Ik geef ook wel graag gold uit aan dikke upgrades, maar een upgrade met alleen 40 meer dex dan een random rare voor 50 mil is wel heel bizar.
Ja, nog zo een ondergewaardeerde affix op gear. Zit alleen te dubben of ik extra life from healthglobes wil gaan of life after kill op mn Monk.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Check. Net shoulders gekocht met pickup radius. Iets minder damage, maar wel weer 7 yards erbij. Super fijn als WW barb, zodat je lekker die health globes en money kan pakken
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Voor veel WD's bijna essentieel, voor WW Barbs ook wel belangrijk, maar voor alle andere classes totaal niet interessant om er op te letten.
Maar goed, life regen, magicfind/goldfind zijn ook allemaal stats die leuk zijn, maar écht belangrijke stats heb je niet op shoulders (crit%/crit dmg/bonus dmg/attackspeed/+ele dmg etc.)
Totaal niet interessant? Is mijn monk het niet mee eens... en met mij wel meer monks.Angeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
[...]
Voor veel WD's bijna essentieel, voor WW Barbs ook wel belangrijk, maar voor alle andere classes totaal niet interessant om er op te letten.
Maar goed, life regen, magicfind/goldfind zijn ook allemaal stats die leuk zijn, maar écht belangrijke stats heb je niet op shoulders (crit%/crit dmg/bonus dmg/attackspeed/+ele dmg etc.)
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ok "totaal niet interessant" was misschien overdreven, maar het is voor veel builds/classes een vele malen minder belangrijke stat dan damage gerelateerde stats.Neelon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:10:
[...]
Totaal niet interessant? Is mijn monk het niet mee eens... en met mij wel meer monks.
Maar het ging mij er meer om dat er op shoulders dus voor verhoogde damage alleen main stats kan zitten, en geen enkele andere dmg modifier
Zolang het niet nul is, is het niet interessant. mijn DH heeft 0 extra pickup range. zo fucking annoying echt!!! hopelijk kom ik ergens een upgrade tegen waar wel paar yards op zit, want 0 is echt te veel omlopen!
Battle.net Spud#2543
haha, heb al bat companion, om elemental arrow langer te kunnen spammenVerwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:41:
Daar heb je als DH toch je ferret companion voor?
heb trouwens nog steeds wat dingen te koop

schild mag weg voor 4.5M (staat op de ah voor 7.5)

Battle.net Spud#2543
Life regen is als monk echt heerlijk. Serenity poppen en je hebt 5 seconden geen damage en alleen maar life regen/LoH. Ook voor tijdens kiten is life regen echt fijn. Denk dat regen in verhouding tot loh ook wel wat ondergewaardeerd wordt.
Beeromaniac
- Blaat
Hardware Fanaat
Wat mag die Vile Necklace kosten?TepelStreeltje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:48:
[...]
haha, heb al bat companion, om elemental arrow langer te kunnen spammen
heb trouwens nog steeds wat dingen te koop
[afbeelding]
schild mag weg voor 4.5M (staat op de ah voor 7.5)
[afbeelding]
vergelijkbaar spul staat voor rond de 5M op de ah, 4M tweakers prijs?
Battle.net Spud#2543
Dit! Mijn WD heeft nu 35yd pickup range ongeveer, en ik wil er nog 5-7 bij. Niet omdat ik het wil maar meer omdat de WD Talents heeft die er omheen gebouwd zijnAngeloonie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
[...]
Ik zal mijn gaming characters ff in mijn signature stoppen, misschien wel zo handig :x
Verwijderd
iemand hier misschien een stone of jordan te koop voor mijn demon hunter,
req.
10 max. discipline
4+ crit chance voor multi shot + 20+ elite damage
of
4- crit chance voor multi shot met 24+ elite damage
mocht iemand er een hebben, ik wil 'm graag kopen voor up to 20m (mocht hele goede zijn meer), of voor degene die ik nu al heb + xx coins (ligt aan de ring)
(6% lightning damage, 10 max. discipline, 24% vs elites, 7% cc strafe).
graag pm'tje als je er 1 hebt sinds ik niet het hele topic volg ^^
req.
10 max. discipline
4+ crit chance voor multi shot + 20+ elite damage
of
4- crit chance voor multi shot met 24+ elite damage
mocht iemand er een hebben, ik wil 'm graag kopen voor up to 20m (mocht hele goede zijn meer), of voor degene die ik nu al heb + xx coins (ligt aan de ring)
(6% lightning damage, 10 max. discipline, 24% vs elites, 7% cc strafe).
graag pm'tje als je er 1 hebt sinds ik niet het hele topic volg ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 15:00 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Helaas dat gaat boven mijn budget van 2,5m. Bah. Niet genoeg goede drops de laatste tijd.TepelStreeltje schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:26:
[...]
vergelijkbaar spul staat voor rond de 5M op de ah, 4M tweakers prijs?
In 2 dagen tijd 2 Immortal King's items..
Helaas zijn de gloves niet zoveel waard. Maar toch vrij snel verkocht op de AH.
Nu heb ik de chest te pakken. Wilde even kijken of hier iemand interesse heeft voor ik hem op AH gooi.
Nu heb ik de chest te pakken. Wilde even kijken of hier iemand interesse heeft voor ik hem op AH gooi.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik heb wel interesse maar waarschijnlijk nooit genoeg gold. Dus meer voor de rest dan voor mij wat kost da?
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
60M lijkt me een nette tweakers prijs..?
MicScott in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"pstalman schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:30:
2 ringetjes rijker sinds gister
En net helaas een legendary lvl 5x staff by Cydaea.
Vanochtend nog even mijn WD door a4 heen gebracht (pet build) en dat ging redelijk. Tot Diablo gekomen, maar dat lukt mij niet echt
Misschien kan dat je wat op weg helpen.
Toch geinig, de eerste elitepack die ik vandaag kill dropt dit:

Iemand interesse?

Iemand interesse?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Heb deze nog is stash en de ah, heb de meest recente prijzen nie gecheckt dus mocht ik er enorm naastzitten laat maar weten 
braces: 2M
boots: 7M
shoulders: 6M

braces: 2M
boots: 7M
shoulders: 6M

Als je de boots of de belt vind, dan heb ik wel interesseMarcvz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:54:
[afbeelding]
- Blaat
Hardware Fanaat
@ mierenfokker:

Net gevonden, interesse?

Net gevonden, interesse?
Heb niet zoveel kennis van WD-items, maar zonet deze gevonden:

Voor 7mil mag hij weg, staat voorlopig op AH voor 10
Of doe een bod...

Voor 7mil mag hij weg, staat voorlopig op AH voor 10
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Net deze gevonden, zijn zelfs een upgrade voor mijn DH, maar ik ga ze toch weg doen:

Wat zie ik toch een mooie items voor mijn barbarian. Jammer genoeg heb ik maar 2 mil, of heeft iemand nog leuke barb items te koop onder de 2 mil?
Mijn DH zit net op level 60, geen MF buiten mijn 4 NV stacks om en er dropt een Legendary van de Warden.
Had al weinig hoop dat het goed zou zijn.. en jawel hoor, een crappendary!
Had al weinig hoop dat het goed zou zijn.. en jawel hoor, een crappendary!

En de toegevoegde waarde in t trading topic is?schaapiej schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:19:
Mijn DH zit net op level 60, geen MF buiten mijn 4 NV stacks om en er dropt een Legendary van de Warden.
Had al weinig hoop dat het goed zou zijn.. en jawel hoor, een crappendary!![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Net deze interessante gloves gevonden, lastig een precieze prijs op te zetten. Vergelijkbare stats, maar lagere waarden daarvan, staan op de ah variërend van 30-80m, maar dit zegt uiteraard niet heel veel totdat iemand het ervoor wil geven. Mag weg voor een redelijk bod (Vecna#2613 ingame)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 01:14 ]
Verwijderd
verplaatst naar het normale D3 topic, leek me beter op zijn plaats.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 08:06 ]
wat had je zelf in je hoofd?Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:12:
Net deze interessante gloves gevonden, lastig een precieze prijs op te zetten. Vergelijkbare stats, maar lagere waarden daarvan, staan op de ah variërend van 30-80m, maar dit zegt uiteraard niet heel veel totdat iemand het ervoor wil geven. Mag weg voor een redelijk bod (Vecna#2613 ingame)
[afbeelding]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Nope, je ziet niks over het hoofd. Het wapen heeft eigenlijk alles wat een Barb nodig heeft, hoge strength, Vit, goeie ChD. Alleen de DPS is echt dramatisch voor een 2-hander. 1,5 mil is toch lekker meegenomen voor dit ding :)!Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:04:
Ik had een tijdje terug een axe gevonden, met vrij slechte DPS maar erg leuke stats. Nu was ik wat trash aan het opruimen en had deze items voor zeer lage bids (100k of zo) in de AH gezet.
Vanochtend zie ik dit:
[afbeelding]
Zie ik nu iets over het hoofd betreft dit wapen?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Tering wat een enorm dikke gloves. Elke Monk of DH droomt daar wel van! Enige wat nog zou missen is Vitality en dan zou het wel onder de categorie 'Godly' vallen, als het dat nu al niet doet :-)Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:12:
[afbeelding]
Link jouw build eens, dan kan ik kijken of ik spullen voor jou heb, i sell for cheap!Skynick schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:29:
Wat zie ik toch een mooie items voor mijn barbarian. Jammer genoeg heb ik maar 2 mil, of heeft iemand nog leuke barb items te koop onder de 2 mil?
Heb genoeg gear met strength en barb wapens over met LoH.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Wil je dan misschien ook voor mij kijken?Sm0k3r schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:08:
[...]
Link jouw build eens, dan kan ik kijken of ik spullen voor jou heb, i sell for cheap!
Heb genoeg gear met strength en barb wapens over met LoH.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/785309
Ik heb ook interesse, alleen slechts 17 mil op de bank op het moment.Marcvz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:54:
[afbeelding]
Verplaatst naar juiste topic, excuses...
[ Voor 89% gewijzigd door ChUcKiE op 14-09-2012 13:12 ]
Antwoord ook verplaatst naar juiste topic ^^
[ Voor 74% gewijzigd door Marcvz op 14-09-2012 13:14 ]
OkMarcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:13:
Antwoord ook verplaatst naar juiste topic ^^
[ Voor 17% gewijzigd door ChUcKiE op 14-09-2012 13:17 ]
Heeft iemand nog toevallig een upgrade voor mijn monk liggen?
Doordat je een extra resist wil stacken met een monk is t aanbod op de AH vrij schaars.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/marcvz-2548/hero/16661345
Doordat je een extra resist wil stacken met een monk is t aanbod op de AH vrij schaars.
weet niet of ik hier nog een monk blij mee kan maken?

Mocht je hem niet kwijtraken heb ik wel interesse en kunnen we misschien wat regelen!
Die gloves kun je vermoedelijk naar de vendor brengen. De boots zijn aantrekkelijker voor een wiz/WD dan een monk/DH. Zijn nog wel 500k waard voor een wiz/WD.wroekel schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:31:
weet niet of ik hier nog een monk blij mee kan maken?
[afbeelding]
je kunt toch voor weinig een hallowed AXE/mighty weapon halen van AH? Je hebt al dat schild dus waarom niet voor de set boni.Loev schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:21:
[...]
Wil je dan misschien ook voor mij kijken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/785309
en trouwens je hebt helemaal geen fury spender. dan zou je de passive bezerker rage nemen. je armor is echt meer dan zat, dump gewoon de nerves van de stalen
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
sorry, maar er zit geen All res op hoor... ik denk niet dat je daarvan meer dan 1902 gold gaat verdienenxV0rtexx schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:48:
[...]
Die gloves kun je vermoedelijk naar de vendor brengen. De boots zijn aantrekkelijker voor een wiz/WD dan een monk/DH. Zijn nog wel 500k waard voor een wiz/WD.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Net een mooie tri-stat amu met ook nog eens mooie base stat + vit gevonden!
Bij interesse: mouzetc#2952

Signature
O da's kassa zo te zien.mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
En even off-topic, Mouzetc, je stond bij mij in de recent players list vanwege een item give-away. Je staat er echter niet meer in. Hoe heb je dat gedaan of is dit een fluke? Ben nog steeds een manier aan het zoeken om die lijst leeg te krijgen...
Ik heb net mn dubbel resist chest vervangen, maar je bent een fire monk, en ik een lightning monk...Marcvz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:23:
Heeft iemand nog toevallig een upgrade voor mijn monk liggen?
Waarsch heb ik jouw verwijderd ivm 50+ requests op zo'n avond.. maar wat er dan in jouw lijst gebeurt durf ik niet te zeggen.. volgens mij sta ik dan gewoon offline.Neelon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:04:
[...]
O da's kassa zo te zien.
En even off-topic, Mouzetc, je stond bij mij in de recent players list vanwege een item give-away. Je staat er echter niet meer in. Hoe heb je dat gedaan of is dit een fluke? Ben nog steeds een manier aan het zoeken om die lijst leeg te krijgen...
Signature
Verwijderd
Nope, je bent dan verwijderd, had ik ook bij jou:)mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:06:
[...]
Waarsch heb ik jouw verwijderd ivm 50+ requests op zo'n avond.. maar wat er dan in jouw lijst gebeurt durf ik niet te zeggen.. volgens mij sta ik dan gewoon offline.
Waarom gebruik je deze niet zelf?mouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
Kijk zijn profiel die hij nu heeft is beter.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Geeft me -DPS en -Life, + heb een mooi amu op t oog met 9/55/8.5/135/106 oid (zelfde volgorde)
Signature
gevonden ammy - huidig mouzetc
222 int 192 int
5 ias 0 ias
6.5 chc 8.5 chc
43 chd 64 chd
vit verschil snap ik, maar ik dacht dat de linker meer dps zou opleveren... anyways nice find succes met verkoop!
222 int 192 int
5 ias 0 ias
6.5 chc 8.5 chc
43 chd 64 chd
vit verschil snap ik, maar ik dacht dat de linker meer dps zou opleveren... anyways nice find succes met verkoop!
Mijn Amu kan wel zo'n upgrade gebruiken. Wat vraag je ervoor?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
5% ias en 30 int weegt niet op tegen het verlies van 2% crit en 21% crit dmg.ejtnaj schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:15:
gevonden ammy - huidig mouzetc
222 int 192 int
5 ias 0 ias
6.5 chc 8.5 chc
43 chd 64 chd
Ter vergelijking, op mijn DH geeft elke stat unbuffed:
1% ias = 724.16 dps
1% crit chance = 1438.2 dps
1% crit dmg = 193.71 dps
1 dex = 44.32 dps
Vergelijken we dat dus met deze situatie, dan zou het dus:
+5% ias = +3620.8 dps
+30 dex = +1329.6 dps
-2% crit% = -2876.4 dps
-21% CHD = -4067.91 dps
Totaal dus -1993,91 dps
Dat is dus unbuffed, buffed is dat alweer veel meer.
Situatie is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar geeft wel ongeveer aan wat de verschillende stats doen met je dps.
Dat hoeft niet zo te zijn. Het ligt er puur aan wat je al aan int, attackspeed, CHC en CHD hebt. In mijn geval zou die amulet met 5 ias en 30 meer int (strength, speel barb) meer opleveren dan die amulet met meer chc en chd.Angeloonie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:59:
[...]
5% ias en 30 int weegt niet op tegen het verlies van 2% crit en 21% crit dmg.
Als ik het uitreken voor mouze, heb zn stats ff ingetyped in een excel sheetje, dan scheelt het bijna niks in DPS (-283 ish). (dan kan je dus alsnog beter gaan voor die oude amulet, maar het verschil in dps is dus niet al te groot)
[ Voor 8% gewijzigd door Elp op 14-09-2012 15:55 ]
Paragon level 19 en eindelijk een legendary die meer dan een brimstone oplevert
nu nog wachten op mijn eerste set item (nog nooit 1 van gevonden naar bijna 300 uur spelen
)

Staat nog niet op AH, voor een goed bod mag die weg

Staat nog niet op AH, voor een goed bod mag die weg
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Hoe heb je dit uitgerekend? Zou ideaal zijn om dit voor mijn characters ook te kunnen doenAngeloonie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:59:
[...]
5% ias en 30 int weegt niet op tegen het verlies van 2% crit en 21% crit dmg.
Ter vergelijking, op mijn DH geeft elke stat unbuffed:
1% ias = 724.16 dps
1% crit chance = 1438.2 dps
1% crit dmg = 193.71 dps
1 dex = 44.32 dps
Vergelijken we dat dus met deze situatie, dan zou het dus:
+5% ias = +3620.8 dps
+30 dex = +1329.6 dps
-2% crit% = -2876.4 dps
-21% CHD = -4067.91 dps
Totaal dus -1993,91 dps
Dat is dus unbuffed, buffed is dat alweer veel meer.
Situatie is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar geeft wel ongeveer aan wat de verschillende stats doen met je dps.
Beeromaniac
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Via deze calculator: http://bios-gaming.de/d3dps/Thompson schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:05:
[...]
Hoe heb je dit uitgerekend? Zou ideaal zijn om dit voor mijn characters ook te kunnen doen
Al je belangrijke stats invullen, en vervolgens links voor "Extended Information" kiezen waar nu "Offensive Calculator" staat.
Nice thanks. Want ik heb niet het budget om dikke tri-stats upgrades te doen voor mijn ringen/amu en dan kan ik in ieder geval kijken wat me het meeste resultaat oplevertAngeloonie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:09:
[...]
Via deze calculator: http://bios-gaming.de/d3dps/
Al je belangrijke stats invullen, en vervolgens links voor "Extended Information" kiezen waar nu "Offensive Calculator" staat.
Beeromaniac
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dan heb je hierbij ook de perfecte vergelijkingstool, want rechtsboven kun je een nieuw item vergelijken met je huidige gear (let wel op: dit verschil is unbuffed, buffed kan het dus nog veel meer worden).Thompson schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:13:
[...]
Nice thanks. Want ik heb niet het budget om dikke tri-stats upgrades te doen voor mijn ringen/amu en dan kan ik in ieder geval kijken wat me het meeste resultaat oplevert
Deze is zéér accuraat (afwijking tussen de 0-100 dps op een totaal van 200.000 bij mij), dus kun je altijd uitrekenen of het een upgrade is. Enige waar je dus nog wel op moet letten is alles behalve dps (armor/resist/life etc.).
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 14-09-2012 16:16 ]

Staat al op AH voor 3.2m buyout. Ik had hem ff geprobeerd maar hij past niet in de build waar ik van hou, vandaar
edit: damn dat was snel, hij is al weg

[ Voor 12% gewijzigd door kevz op 14-09-2012 18:11 ]
Hmm maat van me heeft zijn WD bijna op 60, zal eens vragen of hij Mass Confusion en Plague of Toads gebruikt, dan is het namelijk wel een mooi ding
Beeromaniac
Voor mn Monk ben ik op zoek naar een fist weapon, met redelijke damage (850+ ofzo) , loh en life per spirit spent (om uit te proberen) en het liefst uiteraard wat extra stats.
Mocht iemand iets hebben liggen voor een redelijke prijs, stuur me een DM of voeg me toe op Tappie#1541!
Mocht iemand iets hebben liggen voor een redelijke prijs, stuur me een DM of voeg me toe op Tappie#1541!
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
ik zou graag deze legs willen verkopen 

alleen serieus bieden s.v.p.

alleen serieus bieden s.v.p.
Ik ga me volledig op m'n Barbarian concentreren dus al m'n DH gear gaat eruit. Natalya's gear (legacy) gaat alleen als set eruit, die items verkoop ik niet los. De overige items verkoop ik eventueel los.
X-Bow: 30m
Gloves: 12m
Amulet: 18m
Ring: 12m
Quiver: 20m
Inna's Favor: 12m
Lacuni Prowlers: 40m
Natalya's Set: 100m

Als ik de AH er op nasla dan zijn dit hele redelijke prijzen, wordt dus niet over onderhandeld
Alle items zijn inclusief gems. Voor de stinkend rijke onder ons: da's 244m in totaal, maar als je alles in één keer koopt dan mag je het komen halen voor 220m.
Ik wil het natuurlijk het liefst allemaal in één keer verkopen dus ik wacht even een dag of twee á drie voordat ik het losse spul ga verkopen. Stuur sowieso maar een DM of ingame berichtje als je iets wilt hebben, dan laat ik het wel weten .
DeChaoOrdo#2418
X-Bow: 30m
Gloves: 12m
Amulet: 18m
Ring: 12m
Quiver: 20m
Inna's Favor: 12m
Lacuni Prowlers: 40m
Natalya's Set: 100m

Als ik de AH er op nasla dan zijn dit hele redelijke prijzen, wordt dus niet over onderhandeld
Ik wil het natuurlijk het liefst allemaal in één keer verkopen dus ik wacht even een dag of twee á drie voordat ik het losse spul ga verkopen. Stuur sowieso maar een DM of ingame berichtje als je iets wilt hebben, dan laat ik het wel weten .
DeChaoOrdo#2418
't is weer weekend zeker anima haha
Signature
Haha ja loot vrrijdag he, morgen weer kut drops xDmouzetc schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:20:
't is weer weekend zeker anima haha
Ring inmiddels verkocht voor 20m, maar nu dropt er zojuist deze set wand. Mag weg voor 10m.

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.