Ik zal er eens op gaan letten, hoeveel gear ik wel niet vendor omdat er geen all res op zit. Je hebt er in ieder geval nog 3 AR op zittenejtnaj schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:24:
Ok dan heb ik gelijk nog een:
[afbeelding]
Voor een poison monk, lijkt me dan. Hij staat op de AH, bij een goed bod haal ik hem eraf.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 16-10 16:09
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Voor hoeveel staat hij op de AH?ejtnaj schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:24:
Ok dan heb ik gelijk nog een:
[afbeelding]
Voor een poison monk, lijkt me dan. Hij staat op de AH, bij een goed bod haal ik hem eraf.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Goed idee, dat scheelt mss een aantal vragen in dit topic. CHD op gloves (40+) is wat aan de hoge kantThompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:53:
Daar zouden we eigenlijk een keer een overzicht van moeten maken, bij welk onderdeel van armor (of wapen/schild/source) je waarop moet letten.
Ik trap af:
Wapens: Critical Hit Damage (40%+), Life On Hit (500+), Socket zijn de 3 meeste waardevolle. Hoge rolls (200+) op Str/Dex/Int/Vit zijn ook interessant. Over het algemeen geldt hoe sneller het wapen (met gelijke DPS) hoe meer gewild, in verband met snellere LoH.
Gloves: Critical Hit Chance (8%+), Critical Hit Damage (40%+), Attack Speed (7%+), All Resistance (60+) zijn populaire stats op gloves, vooral een combinatie van 3 of meer van deze is veel waard. Hierbij geldt ook dat als 2 van deze gecombineerd kan worden met hoge Str/Dex/Int/Vit het waardevol is.
Als mensen denken dat het interessant is om hier een mooi overzicht van te maken wil ik hier wel mee verder gaan (met jullie hulp). Aantal dingen kunnen natuurlijk onder de noemer algemeen geschaald worden bijv; hoge str/dex/int/vit rolls, hoge AR en hoog (18%+ voor armor?) op magic of magic+gold find.
Op de AH voor 15. Hier mag ie voor een prikkie weg, 8 mil.
Bij mij nu ook een alleraardigste legendary drop:

Hoge int, vit en chd! Ook over dps mag ik zeker niet klagen! Staan veel tormentors op AH, maar met deze stats niet erg veel. Iemand een idee van de prijs?
Misschien toch niet verkopen. Is wel mooi voor mijn enchantress! Die doet met deze staff bijna 5000 dps.

Hoge int, vit en chd! Ook over dps mag ik zeker niet klagen! Staan veel tormentors op AH, maar met deze stats niet erg veel. Iemand een idee van de prijs?
Misschien toch niet verkopen. Is wel mooi voor mijn enchantress! Die doet met deze staff bijna 5000 dps.
Och wat irritant .. denk ik eindelijk leuke all res shield te hebben gevonden voor auction house zit er wizard stats op !
zijn die shields nog wel wat waard of is dit nog meer vendor spul die 1400+ heeft ook niks basics lijkt t
bedankt voor een reactie
zijn die shields nog wel wat waard of is dit nog meer vendor spul die 1400+ heeft ook niks basics lijkt t
bedankt voor een reactie

[ Voor 6% gewijzigd door Saint_One op 06-09-2012 19:28 ]
Ik weet niet of wizards shields veel gebruiken, maar de rechter lijkt me wel wat waard
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Ik zou ze vendoren, die 10% CHC is wel leuk maar de block chance is niet best. Verder geen al te beste stats, dus helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door frankpaul1 op 06-09-2012 19:35 ]
Verwijderd
Te koop aangeboden, Stormshield:
1193 Armor
196 str.
79 all res.
+9% block
5% reduce melee damage
6% reduce elite damage
1 Socket
Mag weg voor een goed bod
1193 Armor
196 str.
79 all res.
+9% block
5% reduce melee damage
6% reduce elite damage
1 Socket
Mag weg voor een goed bod
bedankt voor de reacties .. is in de vendor beland
Zoek voor m'n maat een mooie wizard offhand. Budget is rond de 3 mil.
Hij heeft nu 83-377 dmg, 80 int, 13 max arcane power.
Hij zoekt iets waarbij hij qua dmg/int niet (heel veel) inlevert. Max arcane power is niet interessant. En dan liefst met CHC en Arcane on crit. Iemand iets in de aanbieding of is dat niet heelbaar met dit budget?
Hij zoekt iets waarbij hij qua dmg/int niet (heel veel) inlevert. Max arcane power is niet interessant. En dan liefst met CHC en Arcane on crit. Iemand iets in de aanbieding of is dat niet heelbaar met dit budget?
Beeromaniac
Heb wel een source met mf en apoc + chc etc. Mag ie hebben voor 3 mil. Maar ben pas laat in de avond online. An1mA#1336
Mf hechten wij beide 0 waarde aan. Als er ook mooie dmg en int op zit is er wellicht wel interesseAn1mA schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:11:
Heb wel een source met mf en apoc + chc etc. Mag ie hebben voor 3 mil. Maar ben pas laat in de avond online. An1mA#1336
Beeromaniac
iemand die ik hier blij mee kan maken ?
pm of voeg me maar toe wroekelfubar#2337
pm of voeg me maar toe wroekelfubar#2337

Dit leuk voor een wizard? Is dus te koop
Beeromaniac
nvm.. mag weggehaald worden !
[ Voor 81% gewijzigd door syntesia op 07-09-2012 01:21 ]
Deze heb ik nog in de aanbieding die binnen het budget past. Hij is inmiddels antiek en ik zal hem een poetsbeurtje geven voor verkoopThompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:06:
Zoek voor m'n maat een mooie wizard offhand. Budget is rond de 3 mil.

Nope Wizards hoeven geen All res op ringen. Daar is int. voor.Thompson schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:34:
[afbeelding]
Dit leuk voor een wizard? Is dus te koop
Zal het even doorgevenxV0rtexx schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:08:
[...]
Deze heb ik nog in de aanbieding die binnen het budget past. Hij is inmiddels antiek en ik zal hem een poetsbeurtje geven voor verkoop
[afbeelding]
Hmm dat is waar ook ja, die hoge int builds hebben minder AR nodig. Ach ik zet hem wel op de AH, vergelijkbaar was te vinden voor 4mil buyout, zet ik hem erop met bieden vanaf 2 en buyout 3,5 dan moet ik m zeker wel kwijtraken.
Beeromaniac
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
M'n Cindercoat mag voor 4 mil weg naar een fire-monk (of iemand anders natuurlijk) 

+135 res all

+135 res all
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 14-10 20:27
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Wegens afhakende kopers opnieuw:
Iemand interesse in de complete gearset van deze Demon Hunter? Ik speel er niet meer mee.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Is volledig in "Fire" thema. Doet ~50k dps met hoge ias, ~500loh, 30k hp 300 all res en 3k armor. Voor mij is elke act er goed mee te doen, behalve de warp beesten in act 4.

Prijs? Tussen de 14-18m voor de hele zut.
Iemand interesse in de complete gearset van deze Demon Hunter? Ik speel er niet meer mee.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Is volledig in "Fire" thema. Doet ~50k dps met hoge ias, ~500loh, 30k hp 300 all res en 3k armor. Voor mij is elke act er goed mee te doen, behalve de warp beesten in act 4.

Prijs? Tussen de 14-18m voor de hele zut.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ok, ik ga een opruiming houden. Alle items in deze post zijn GRATIS.
De meeste items zijn ook vendortrash, maar als je ernaar kijkt kan je begrijpen waarom ik ze zou oprapen. Misschien is er wel een leuke item tussen (zoals mijn vertrouwde oude dagger met 100% chd), maar ik kan ze niet kwijt aan de AH. Als je zelf denkt, daar geef ik wel 50k voor, graag, maar dat laat ik aan jou over dus geen druk.

DM of DHH#2994
victory breath
agony legacy
cutthroat reaper
knights insult
jeweled carriers
grisly spitter
luring grasp
De meeste items zijn ook vendortrash, maar als je ernaar kijkt kan je begrijpen waarom ik ze zou oprapen. Misschien is er wel een leuke item tussen (zoals mijn vertrouwde oude dagger met 100% chd), maar ik kan ze niet kwijt aan de AH. Als je zelf denkt, daar geef ik wel 50k voor, graag, maar dat laat ik aan jou over dus geen druk.

DM of DHH#2994
victory breath
agony legacy
cutthroat reaper
knights insult
jeweled carriers
grisly spitter
luring grasp
[ Voor 8% gewijzigd door ejtnaj op 07-09-2012 13:52 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik zou graag Victory Breath (amu) en Agony Legacy (source) willen voor m'n Barb/Wiz
(ook DM gestuurd
)
Ben vanavond laat pas online, anders morgen, Angeloonie#2758, zal je ook even toevoegen.
Je hebt m'n B.net account
Ben vanavond laat pas online, anders morgen, Angeloonie#2758, zal je ook even toevoegen.
Hier!Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:14:
Gebruik deze niet meer.
[afbeelding]
Weekje terug gekocht voor 3 mil, mag weg voor 1.9.
[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 07-09-2012 12:21 ]
YEEESSSSSS!!!! tjek mijn nieuwste aanwinst, Aurora Dissent!

tis vast een paar 100M waarde.. mja geeft niet eens meer dmg dan mijn huidge ring, die ik voor 200k van AH geplukt heb

tis vast een paar 100M waarde.. mja geeft niet eens meer dmg dan mijn huidge ring, die ik voor 200k van AH geplukt heb
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Geen interesse in een top rolled Thing of the deep?Angeloonie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:18:
Ik zou graag Victory Breath (amu) en Agony Legacy (source) willen voor m'n Barb/Wiz(ook DM gestuurd
)
[...]
Hier!Je hebt m'n B.net account
Ik heb vorige week nog een shield met nog minder block chance (11%) en CHC van 10% (de rest van de stats was niet noemenswaardig), verkocht voor 215K...frankpaul1 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:35:
Ik zou ze vendoren, die 10% CHC is wel leuk maar de block chance is niet best. Verder geen al te beste stats, dus helaas.
Hoeveel bling wil je ervoor en welke stats?sleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:23:
[...]
Geen interesse in een top rolled Thing of the deep?
MicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:25:
[...]
Hoeveel bling wil je ervoor en welke stats?

bling: bied maar wat en we komen er uit als je hem wilt
XD Je bent me te snel af, had in exact dezelfde 2 interesse.Angeloonie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:18:
Ik zou graag Victory Breath (amu) en Agony Legacy (source) willen voor m'n Barb/Wiz(ook DM gestuurd
)
[...]
Hier!Je hebt m'n B.net account
Beeromaniac
Hij zal vast wel iets meer waard zijn, maar ik heb 15 mil liggen en dat heb ik er voor over.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:27:
[...]
[afbeelding]
bling: bied maar wat en we komen er uit als je hem wilt
Jammer genoeg is dat toch redelijk wat onder de prijs. Zou mezelf in de voet schieten als ik hem zo goedkoop weg laat gaanMicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:29:
[...]
Hij zal vast wel iets meer waard zijn, maar ik heb 15 mil liggen en dat heb ik er voor over.
Hmm ... Misschien. Kan me wel voorstellen dat je er meer voor wilt krijgen though. Succes met de verkoop!sleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:31:
[...]
Jammer genoeg is dat toch redelijk wat onder de prijs. Zou mezelf in de voet schieten als ik hem zo goedkoop weg laat gaan
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Interesse heb ik wel, maar ik haak qua budget afsleepwalkerbe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:31:
[...]
Jammer genoeg is dat toch redelijk wat onder de prijs. Zou mezelf in de voet schieten als ik hem zo goedkoop weg laat gaan
behalve de MF en pick-up radius heb je toch al een vergelijkbaar slangetje ? of sta je met een kikker in de hand stoerder in de gameMicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:32:
[...]
Hmm ... Misschien. Kan me wel voorstellen dat je er meer voor wilt krijgen though. Succes met de verkoop!
Legendary 1.0.4 #14 en #15, mogen bveiden weg voor 2 mil.
Bracers -> 3.5mil
Helm -> 2mil
Bracers -> 3.5mil
Helm -> 2mil

[ Voor 15% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 13:00 ]
Signature
Pickup radius is belangrijk voor een build in de WD wereld , heel belangrijk zelfMofkees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:52:
[...]
behalve de MF en pick-up radius heb je toch al een vergelijkbaar slangetje ? of sta je met een kikker in de hand stoerder in de game
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Allebei hiermouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:53:
Legendary 1.0.4 #14 en #15, mogen bveiden weg voor 2 mil.
[afbeelding]
Had een foutje gemaakt met zoeken van de bracers, (125str ipv 225str gezocht.).
Zie de edit hierboven, ik ben nu nog 5minuutjes online, anders over een uurtje weer als je interesse hebt!
Helm is zelfs een upgrade voor mij, jammer dat ze niet met sockets komen :<
[ Voor 11% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 13:02 ]
Signature
Vroeg me ook al af waarom zo goedkoop, maarja als de pepernoten toch al in de winkel liggen...mouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:01:
[...]
Zie de edit hierboven, ik ben nu nog 5minuutjes online, anders over een uurtje weer als je interesse hebt!
Hoezo niet? http://imgur.com/yD7mgmouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:01:
[...]
Dat is de Legacy, dus de oude
Overigens deze 3 ook nog in de aanbieding:
Sword 1 - 19mil
Sword 2 - 40mil
Amulet - 20mil

[ Voor 28% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 13:08 ]
Signature
Ok, maar deze niet: http://i.imgur.com/cJ0pn.jpg
Andariels visage heeft 1 random prop, dus dat kan een socket zijn.
Ur totally right :} dunno hoe ik daar dan op gekomen benTimeless schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:08:
[...]
Ok, maar deze niet: http://i.imgur.com/cJ0pn.jpg
Andariels visage heeft 1 random prop, dus dat kan een socket zijn.

edit: ahh, I haz found the problem. Dan mis je vit, allres of life%, daar heb ik zeg maar ook altijd op gezocht.
[ Voor 15% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 13:13 ]
Signature
Ik wil die pickup radiusMofkees schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:52:
[...]
behalve de MF en pick-up radius heb je toch al een vergelijkbaar slangetje ? of sta je met een kikker in de hand stoerder in de game
hmmz 13% IAS? is nog in-game of een oud plaatje? Zelfs legacy Andy heeft niet zulke stats
Ach ja, dat blijf je houden. Ik zou het er niet voor geven iig.chrisO schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:25:
[...]
Ik heb vorige week nog een shield met nog minder block chance (11%) en CHC van 10% (de rest van de stats was niet noemenswaardig), verkocht voor 215K...
In de aanbieding, misschien leuk voor Barb MF gear?

aan welke prijs zat je te denken?phawieze schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:25:
In de aanbieding, misschien leuk voor Barb MF gear?
[afbeelding]
Doom Break verkocht ^^
Amu en sword nog te koop, special price for you my friend
Signature
Die necklace ruilen tegen mijn necklace?mouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:40:
Doom Break verkocht ^^

iemand interesse in dit amulet?
voel je vrij een bod te doen via dm
[ Voor 20% gewijzigd door lennardk op 07-09-2012 13:46 ]
Iemand hier die goedkoop z'n legacy Natalya's set met boots wil uitbreiden? Ze staan op het moment op de AH voor 4,5m b/o, wat naar mijn idee al redelijk goedkoop is, maar mogen hier wel weg voor rond de 3m.

Edit: sold

Edit: sold
Iemand interesse in deze items, ze liggen stof te happen bij mij:

Haha, als het een upgrade is, sureMicScott schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:42:
[...]
Die necklace ruilen tegen mijn necklace?
Signature
190int
138vit
63% ChD
8% ChC
helaasch
maar vooralsnog is 20mil een koopje volgens mij
edit, reactie op hieronder, ah, ik bedoelde een upgrade voor mezelf haha
[ Voor 25% gewijzigd door mouzetc op 07-09-2012 15:00 ]
Signature
Ik bedoel tegen die je wilt verkopen!
[ Voor 4% gewijzigd door MicScott op 07-09-2012 14:59 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Bracers weet ik dan nog even niet, ligt er aan of het een goede upgrade zou zijn voor mijn Barbmouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:01:
[...]
Helm wil ik dus nog steeds
Ik ben vanavond laat online, denk vanaf een uur of 11 oid, anders morgen 's ochtends of 's middags of de hele dag
Ik ben wel geintereseerd voor 3Mil. Moet vanavond even kijken of ik iets verkocht heb op de AH (had nog maar 2 mil over) maar ik neem aan dat er wel 3 mil op de bankroll staat.KneoK schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:41:
Iemand hier die goedkoop z'n legacy Natalya's set met boots wil uitbreiden? Ze staan op het moment op de AH voor 4,5m b/o, wat naar mijn idee al redelijk goedkoop is, maar mogen hier wel weg voor rond de 3m.
[afbeelding]
Klitse#2345
mocht je ze niet verkopen aan Timeless, wil ik ze graag van je kopen!KneoK schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:41:
[afbeelding]
Battle.net Spud#2543
Allrite, zie ik je vanaaf wel, ik ben sowieso online! (morgen niet)Angeloonie schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:06:
[...]
Bracers weet ik dan nog even niet, ligt er aan of het een goede upgrade zou zijn voor mijn Barb
Helm wil ik dus nog steeds
Ik ben vanavond laat online, denk vanaf een uur of 11 oid, anders morgen 's ochtends of 's middags of de hele dag
Signature
Timeless schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:07:
[...]
Ik ben wel geintereseerd voor 3Mil. Moet vanavond even kijken of ik iets verkocht heb op de AH (had nog maar 2 mil over) maar ik neem aan dat er wel 3 mil op de bankroll staat.
Klitse#2345
Zul je net zien:TepelStreeltje schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:15:
[...]
mocht je ze niet verkopen aan Timeless, wil ik ze graag van je kopen!

Sorry voor de dooie mus heren
Jammer maar helaas. Feli met de sale iig.KneoK schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:21:
[...]
[...]
Zul je net zien:
[afbeelding]
Sorry voor de dooie mus heren
Verwijderd
Ik heb nog een paar Nats liggen met 60 all res, maar 69 int ipv vita. DM maar mocht iemand interesse hebben.
Ik heb helaas niks aan Int.Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:23:
Ik heb nog een paar Nats liggen met 60 all res, maar 69 int ipv vita. DM maar mocht iemand interesse hebben.
Ik heb nog steeds 2 schilden in de aanbieding:
Vehemental Wall = 1.3 Mil voor de tweaker
Knight Negotiation =kleine vergoeding
Diablo3 | ||
![]() | ![]() |
Vehemental Wall = 1.3 Mil voor de tweaker
Knight Negotiation =kleine vergoeding
[ Voor 14% gewijzigd door T7D_Sneezy op 07-09-2012 15:33 ]
Heb niet zoveel ervaring met dit soort items
[ Voor 23% gewijzigd door phawieze op 07-09-2012 16:17 ]
Is er nog iets speciaals aan een oculus ring. Zag er net 1 verschijnen voor 2mio. Direct op buyout geklikt zonder te kijken naar de stats. Volgens mij de slechtste rol ever... Net gekeken, de goedkoopste die erop staat is 8mio. Hoe kan dit, zoveel speciaals lijkt er niet aan te zitten?
Edit: denk dat het een legacy variant is. Alsnog is de goedkoopste iets van 3mio. Hoop dat ik hem weer kan verkopen.
Edit: denk dat het een legacy variant is. Alsnog is de goedkoopste iets van 3mio. Hoop dat ik hem weer kan verkopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Malt007 op 07-09-2012 17:15 ]
Verwijderd
Dan moet je je muis erop houden, kun je zien of er iets speciaals op zit!Malt007 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:14:
Is er nog iets speciaals aan een oculus ring. Zag er net 1 verschijnen voor 2mio. Direct op buyout geklikt zonder te kijken naar de stats. Volgens mij de slechtste rol ever... Net gekeken, de goedkoopste die erop staat is 8mio. Hoe kan dit, zoveel speciaals lijkt er niet aan te zitten?
I know I know. Alleen ik wist dat die dingen ontiegelijk duur zijn. En toen ik hem zag verschijnen voor 2mio me 1d12h dacht ik een megagelukje te hebben. Direct gekocht dus. Me hard gespaarde goudstukkies weg. Nou maar hopen dat ik er minimaal 2mio voor terug kan krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:16:
[...]
Dan moet je je muis erop houden, kun je zien of er iets speciaals op zit!
Ik bedoelde trouwens of er nog een verborgen legendary abbility op zit ofzo. Snap anders niet waarom ze zo duur moeten zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Malt007 op 07-09-2012 17:19 ]
Verwijderd
Argh ja dat is altijd een risicoMalt007 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:18:
[...]
I know I know. Alleen ik wist dat die dingen ontiegelijk duur zijn. En toen ik hem zag verschijnen voor 2mio me 1d12h dacht ik een megagelukje te hebben. Direct gekocht dus. Me hard gespaarde goudstukkies weg. Nou maar hopen dat ik er minimaal 2mio voor terug kan krijgen.
Ik bedoelde trouwens of er nog een verborgen legendary abbility op zit ofzo. Snap anders niet waarom ze zo duur moeten zijn.
succes ermee!
wat wil je voor die ring hebben ?
edit:
spookzor voor jouw ring ook?
[ Voor 8% gewijzigd door durotan op 07-09-2012 17:41 ]
Kijk op ah.. En doe een leuk bod goed onder de prijs die op ah staan (tweakersprijsjedurotan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:38:
[...]
edit:
Net gevonden, 1e is duurder, andere 2 mogen for cheap weg..

Signature
Doe een bod zou ik zeggen degene met stats die erop lijken staan voor starting bid met 150m in de AH wat zwaar overpirced isdurotan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:38:
[...]
edit:
iemand een idee wat het onderstaande waard is ?

Brimstone waarde.. Helaas volledig nutteloos voor enige monk die zich een beetje serieus neemt. Spijtig van de rolls..wroekel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:57:
iemand een idee wat het onderstaande waard is ?
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Darth Malak op 07-09-2012 23:21 ]
Helm mag weg voor 3.5 mil en belt 47.5 mil, staan nu nog op ah voor meer ofc 
*EDIT* voor woekerprijzen kunnen verkopen op ah
*EDIT* voor woekerprijzen kunnen verkopen op ah

[ Voor 18% gewijzigd door An1mA op 08-09-2012 00:01 ]
Ik dacht kom toch nog even een Paragon run voor het slapen gaan en toen dropte dit:

Iemand interesse? Heb nog geen indicatie, want zie ze niet met 50+ AR en bijna 50 andere resistance op AH met deze roll. Staan enkel Sage Seekers op, maar deze heeft geen extra resistance en staat er op voor 160M.

Iemand interesse? Heb nog geen indicatie, want zie ze niet met 50+ AR en bijna 50 andere resistance op AH met deze roll. Staan enkel Sage Seekers op, maar deze heeft geen extra resistance en staat er op voor 160M.
Dat is echt een hele goede drop frankpaul!!!
Ja ongelooflijk niet? Er is nog nooit zoiets moois bij me gedropped.mierenfokker schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:47:
Dat is echt een hele goede drop frankpaul!!!
- Blaat
Hardware Fanaat
Hoe duur is duurder voor die booming vane?mouzetc schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:27:
Net gevonden, 1e is duurder, andere 2 mogen for cheap weg..
[afbeelding]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
ehh, wilde echt net kijken (stond op de ah) en ten verkocht ieWolf schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 01:02:
[...]
Hoe duur is duurder voor die booming vane?
Signature
Vanavond samen met een random dude gespeeld die wilde helpen, vond ik geen probleem. Vind hij even een Uber Amu! Dit krijg je ervan als je aardig doet online haha.

Ik ben niet zo thuis in deze dingen maar het lijkt me een flinke dikke.

Ik ben niet zo thuis in deze dingen maar het lijkt me een flinke dikke.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 08-09-2012 05:05 ]
Dit soort top rolls zijn verdomd lastig om te price checken. Ik kom niks tegen op de AH tot ik ver gezakt ben in zoek waarden.frankpaul1 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:33:
Ik dacht kom toch nog even een Paragon run voor het slapen gaan en toen dropte dit:
[afbeelding]
Ik zou zeggen, begin heel hoog en zal dan af als ze niet verkopen. Je kunt als er geen bid geplaatst is toch een auction cancellen. Zorg er wel voor dat je bid waarde ook hoog ligt.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Blaat
Hardware Fanaat

Iemand?
Ik zou die boots op de RMAH gooien ... met die stats verkopen ze zeker wel.
Done, hoog ingezet. Er staat nog één gelijkwaardige op voor 250,- dus ik heb ingezet op 225,-.De_Bastaard schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:38:
Ik zou die boots op de RMAH gooien ... met die stats verkopen ze zeker wel.
Dat is misschien wat hoog, maar als t lukt gratz :-)
Ach ja, ik kan altijd nog omlaag. Heb gekkere dingen gezien op de RMAH.De_Bastaard schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:23:
Dat is misschien wat hoog, maar als t lukt gratz :-)
Eindelijk een leuke drop gevonden na 14 paragon levels 

zou toch redelijk wat moeten opleveren gok ik.

[ Voor 18% gewijzigd door _Johannn_ op 08-09-2012 11:50 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat wordt 100m+. Ze rollen namelijk bijna nooit met zoveel dex EN een resist._Johannn_ schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:50:
Eindelijk een leuke drop gevonden na 14 paragon levels
[afbeelding]
Lucky bastard.
Ik ga toch maar weer klagen waarom ik nooit zulke drops heb, vorige keer hielp het een beetje
Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.