Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Heeft iemand toevallig een Nata's ring of Nata's boots liggen (new legends) met redelijke stats?
If so please contact me :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-10 15:24
sleepwalkerbe schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:05:
Heeft iemand toevallig een Nata's ring of Nata's boots liggen (new legends) met redelijke stats?
If so please contact me :)
ik heb Blackthorne's spurs weer niet of je daar wat aan hebt?

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
wroekel schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:07:
[...]

ik heb Blackthorne's spurs weer niet of je daar wat aan hebt?
Nope heb Nata set nodig voor extra CHC dus ben niks met andere set items momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 14:27
Zoooo

Als ik op deze stats zoek, vindt ik er maar 2. Een is een Set item van 500miljoen, maar die heeft dan wel 150str/150vit ofzo en die ander was ook wat beter.

Klote item of kan ik hier toch wel wat miljoentjes voor cashen :?

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/Diablo/photos/chest2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 20:27
Daar vang je zeker wel wat miljoentjes voor. Hoeveel precies durf ik echter niet te voorspellen. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik hoop dat je bij deze opmerking de mf over het hoofd zag? :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb alleen gezocht op Str/Vit/All res/MF/2Sock.

Gold find en regen had ik al niet eens opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:21:
alleen is investeren in MF alleen op korte termijn goed...Hopenlijk zijn er mensen die dat het toch waard vinden om te doen! vaak zo zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 17:34
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:24:
[...]

alleen is investeren in MF alleen op korte termijn goed...Hopenlijk zijn er mensen die dat het toch waard vinden om te doen! vaak zo zonde van je geld.
Nou... korte termijn... jij verwacht op korte termijn lvl100 93 (7x3mf) paragon te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:26:
[...]

Nou... korte termijn... jij verwacht op korte termijn lvl100 93 (7x3mf) paragon te worden?
Je betaald zo veel meer voor MF items, als je dat geld stopt in betere items, farm je sneller waardoor je meer vind en sneller level up gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:27:
[...]

Je betaald zo veel meer voor MF items, als je dat geld stopt in betere items, farm je sneller waardoor je meer vind en sneller level up gaat....
maar het mooie van zulke items is dat je het allebei hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Precies, ik beschouw mf nog als erg waardevol totdat ik veel levels paragon bereik. Stel ik heb 150mf, dan zou ik alsnog lvl 50 paragon moeten zijn voordat ik erover denk mijn mf items te gaan dumpen...

...maar ik weet natuurlijk niet hoe snel jij farmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-10 00:18

Elp

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:27:
[...]

Het sneller farmen door middel van betere gear gaat nooit meer opleveren dan farmen met MF. Met 100% MF vind je namelijk gemiddeld twee keer zoveel waardevolle items. Oftewel, dan zou je met je betere gear twee keer zo snel moeten gaan om dat bij te houden, en dat is niet te doen. En dat is dan @ 100% MF, het loopt tot 300% dus dat tikt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Durft iemand wellicht een schatting te maken van de waarde van die Chest? Zoals ik al aangaf, vond ik er een van 500mil en de ander van 40mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elp schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:35:
[...]

Het sneller farmen door middel van betere gear gaat nooit meer opleveren dan farmen met MF. Met 100% MF vind je namelijk gemiddeld twee keer zoveel waardevolle items. Oftewel, dan zou je met je betere gear twee keer zo snel moeten gaan om dat bij te houden, en dat is niet te doen. En dat is dan @ 100% MF, het loopt tot 300% dus dat tikt aan.
dat slaat echt nergens op dat je 2x zoveel waardevolle items vind. waarop baseer je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:21:
Nee maar als ik kijk naar de stats waar ik op zoek zonder MF en de waarde daarvan kan ik me niet voorstellen dat je maar enkele items vind met die 5 stats (str/vit/ar/sockets/mf)
Ik heb items te koop gehad met max MF en behoorlijke stats, daar vond ik ook items van in de miljoenen, maar verkopen ho maar.

Overigens selecteer ik geen gear op MF, ik wil gewoon ar/str/vit etc hebben, als ik sterker ben farm ik sneller en heb ik sneller een hgoer paragon level.
Had af en toe wel aardig drops tussen de 500k en 2m met 1 uitschieter van 50m. Nu bijna pg 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:39:
[...]

dat slaat echt nergens op dat je 2x zoveel waardevolle items vind. waarop baseer je dat ?
Toch is het zo. Het gaat om kansberekening.

Stel dat je 1.000 items vindt, stel dat 10% Rare is, en stel dat 10% van die items iets waard is. Dan heb je 10 items gevonden die te verkopen zijn, oftewel iets waard zijn.

Met 100% MF verdubbel je de kans op Rares. Dan heb je dus 20% van 1.000 rares, waarvan 10% iets waard is. Dan zijn 20 items, oftewel een verdubbeling door middel van de 100% MF.

MF heeft geen invloed op de waarde van een item, maar aangezien je met 100% twee keer zoveel Rares en Legendaries vindt, verdubbel je de kans dat je items vindt die iets waard zijn. Gemiddeld genomen vind je dan ook twee keer zoveel waardevolle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ik zou niet veel voor die chest geven overigens. MF is blijkbaar uit de mode. Dan zou je alleen de 50 resis, 2 sockets en pickupradius over hebben. Daar zou ik op zoeken en vergelijken.

Als je op meer stats gaat zoeken, dan maak je je item unieker, maar uniek betekent niet altijd waardevol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

De_Bastaard schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:36:
Durft iemand wellicht een schatting te maken van de waarde van die Chest? Zoals ik al aangaf, vond ik er een van 500mil en de ander van 40mil.
20MF is max op chest dacht ik, dus zoek op de base stats, all res, mf en sockets, dan zou het moeten lukken. Eventueel de waarden verlagen, BEHALVE die van 20MF.

En een max roll op MF heeft wel degelijk invloed op de waarde van een item.

[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 05-09-2012 16:53 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens moet ik wel toegeven dat de Chests die ik tegenkom, aardig wat meer vit/str. hebben. Als ik de 'socket' attribute weglaat, vindt ik 5 results.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Haha je krijgt hier verschillend advies. Maar je moet de sockets niet weghalen. Laat dan desnoods een base stat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-10 21:14
Elp schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:47:
[...]

Stel dat je 1.000 items vindt, stel dat 10% Rare is, en stel dat 10% van die items iets waard is. Dan heb je 10 items gevonden die te verkopen zijn, oftewel iets waard zijn.

Met 100% MF verdubbel je de kans op Rares. Dan heb je dus 20% van 1.000 rares, waarvan 10% iets waard is. Dan zijn 20 items, oftewel een verdubbeling door middel van de 100% MF.

MF heeft geen invloed op de waarde van een item, maar aangezien je met 100% twee keer zoveel Rares en Legendaries vindt, verdubbel je de kans dat je items vindt die iets waard zijn. Gemiddeld genomen vind je dan ook twee keer zoveel waardevolle items.
Uh, MF beinvloed toch juist de kwaliteit (4 affixes, 6 affixes) en niet de hoeveelheid of soort loot? Je vind nog steeds X loot, maar met meer MF heb je meer kans op items met meer affixes.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

De_Bastaard schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:54:
Overigens moet ik wel toegeven dat de Chests die ik tegenkom, aardig wat meer vit/str. hebben. Als ik de 'socket' attribute weglaat, vindt ik 5 results.
Niet de makkelijkste om in te schatten idd, bid 5m/bo 10m om mee te beginnen zou ik zelf doen, je kunt altijd in stapjes verlagen tot ie verkoopt.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Elp schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:47:
[...]

Die berekening klopt echt van geen kant met RNG. stel je hebt normaal 0.5% kans op een rare drop, heb je nu een 1% kans op rare drop. Tevens hebben de rares kans op hogere random property rolls (4-6). Oftewel, met 100% mf heb je nog steeds kans dat je alleen maar crap vind of zelfs geen verbetering ziet in de drops.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

BjornE schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:55:
[...]

Uh, MF beinvloed toch juist de kwaliteit (4 affixes, 6 affixes) en niet de hoeveelheid of soort loot? Je vind nog steeds X loot, maar met meer MF heb je meer kans op items met meer affixes.
Beiden. Er wordt eerst gekeken wat het is, legendary -> rare 6 affix -> rare 5 affix -> 4 affix rare -> blue blah blah -> white -> grey. Hoe hoger de MF, hoe eerder de kans dat de roll-check naar beneden stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

BjornE schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:55:
[...]

Het beïnvloed de hoeveelheid Rares en Legendaries. Je vindt nog steeds 1.000 items, alleen de verhouding white /waardeloze items en Rares/Legendaries verandert. Oftewel, je vindt meer Rare/Legendary loot.

(en ook affixes inderdaad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
....maar in je belevenis vind je niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Kan een blue post niet linken, maar weet bijna 100% zeker. Dat mf alleen de kwaliteit van de roll kan bepalen en niet hoeveel rares. Als er bv een legendary zou droppen heb je meer kans op een goede met mf aan dan zonder. En mf helpt niet om een legendary sneller te laten droppen, tis rng ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-10 16:53
An1mA schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:02:
Kan een blue post niet linken, maar weet bijna 100% zeker. Dat mf alleen de kwaliteit van de roll kan bepalen en niet hoeveel rares. Als er bv een legendary zou droppen heb je meer kans op een goede met mf aan dan zonder. En mf helpt niet om een legendary sneller te laten droppen, tis rng ;)
Kijk nog even een paar post terug naar die barb die lvl 97 is.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar uit een a3 run haal ik 1 volle stash met ilevel 63 en max mf
Zonder mf haal ik er nog geen eens een halve eruit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Het doet beide, dit is een quote uit de official game guide:

"Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies (but not treasure chests, vases, weapon racks, or other environmental objects). It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise."

De hoeveelheid rares gaat dus omhoog maar ook de quality van die gevonden rares.

[ Voor 4% gewijzigd door Elp op 05-09-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de volledigheid: meer MF zegt niets over de roll van de legendary/6 affix rare. Die kan nog steeds 10x crappier zijn dan dat je datzelfde item met 0% mf hebt gevonden ;)

Overigens is het simpel uit te leggen dat meer MF kan zorgen voor een rare met meer affixes: je moet rares niet als 1 classe items zien, maar als 5 classes.

Bijna iedereen ziet de kleurtjes als:

- Legendary
- Rare
- Magic Item

Maar Rare is dus eigenlijk nog onderverdeeld, en moet je zien als aparte items:

- Legendary
- 6-affix rare
- 5-affix rare
- 4-affix rare
- 2-affix rare
- 1-affix rare
- Magic item

Op Legendaries/Magic items heeft MF dus totaal geen invloed.

[ Voor 83% gewijzigd door Angeloonie op 05-09-2012 17:12 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Juist wel, het enige wat MF niet beinvloed is het totaal aantal gedropte items (alle kleuren opgeteld). Hoe hoger de MF, hoe meer items van hogere kleur en minder grijs/wit etc. De kleur verhouding verschuift van grijs naar bruin.

En voor zover ik weet, heeft MF juist geen invloed op de stat rolls, alleen op de kleur van het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Hmm kan zijn dat ik naast zit, ach ja laten we maar ontopic blijven, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ^^^

Ik weet wel ding dure MF gear is alleen het geld waard als je niet wilt swappen en je legendaries uit trash wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:57:
[...]

Die berekening klopt echt van geen kant met RNG. stel je hebt normaal 0.5% kans op een rare drop, heb je nu een 1% kans op rare drop. Tevens hebben de rares kans op hogere random property rolls (4-6). Oftewel, met 100% mf heb je nog steeds kans dat je alleen maar crap vind of zelfs geen verbetering ziet in de drops.
Je hebt altijd dezelfde hoeveelheid kans op crap items. Het is geen echte kans, maar in de praktijk komt het er op neer dat een bepaald percentage van je gevonden loot iets waard is. Juist omdat alles random is, zou dat percentage voor iedereen ongeveer gelijk moeten zijn.

Met MF vind je echter twee keer zoveel Rares, dan vind je dus gemiddeld ook twee keer zoveel waardevolle items. Je vindt ook twee keer zoveel crap items, maarja.. dat boeit niet. De factor waardevolle items verandert niet, maar je vindt simpelweg twee keer zoveel Rares die mogelijk iets waard zijn.

Als jij zou kunnen kiezen tussen het ontvangen van 1.000 rares met 1% kans op waardevolle items, of 2.000 Rares met 1% kans op waardevolle items, waar kies je dan voor? Precies, 2.000.

En dan tel ik de kans op betere rolls niet eens mee, als je dat meetelt dan levert 100% MF meer dan twee keer zoveel waardevolle items op.

edit: Magic find levert ook altijd de leukste discussies op he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Elp schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:12:
[...]

Je hebt altijd dezelfde hoeveelheid kans op crap items. Het is geen echte kans, maar in de praktijk komt het er op neer dat een bepaald percentage van je gevonden loot iets waard is. Juist omdat alles random is, zou dat percentage voor iedereen ongeveer gelijk moeten zijn.

Met MF vind je echter twee keer zoveel Rares, dan vind je dus gemiddeld ook twee keer zoveel waardevolle items. Je vindt ook twee keer zoveel crap items, maarja.. dat boeit niet. De factor waardevolle items verandert niet, maar je vindt simpelweg twee keer zoveel Rares die mogelijk iets waard zijn.

Als jij zou kunnen kiezen tussen het ontvangen van 1.000 rares met 1% kans op waardevolle items, of 2.000 Rares met 1% kans op waardevolle items, waar kies je dan voor? Precies, 2.000.

En dan tel ik de kans op betere rolls niet eens mee, als je dat meetelt dan levert 100% MF meer dan twee keer zoveel waardevolle items op.
Random Number Generation, let vooral op het eerste woord.

Je kunt alle berekeningen maken die je wilt, maar het kan zijn dat je met geen mf meer items vind dan met 300% mf. RNG blijft RNG. De een vind geen legendary's met 300mf, en de ander rolt ze achter elkaar uit de mobs met nephalem mf.

Zelfs Einstein kan geen formule neerzetten waarbij je met RNG altijd op een vast punt uitkomt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Dakreal schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:16:
[...]

Random Number Generation, let vooral op het eerste woord.

Je kunt alle berekeningen maken die je wilt, maar het kan zijn dat je met geen mf meer items vind dan met 300% mf. RNG blijft RNG. De een vind geen legendary's met 300mf, en de ander rolt ze achter elkaar uit de mobs met nephalem mf.

Zelfs Einstein kan geen formule neerzetten waarbij je met RNG altijd op een vast punt uitkomt.
Nee, maar hoe meer monsters je kilt, en dus hoe vaker je de dobbelsteen rolt, hoe dichter de waardes bij het gemiddelde gaan liggen. Wikipedia: Wetten van de grote aantallen

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Elp schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:12:
[...]

edit: Magic find levert ook altijd de leukste discussies op he :D
Uitermate geschikt onderwerpt voor het traden van meningen idd. oOo

Ik hoop ook altijd op hoge MF rolls, en/of hoge GF+radius rolls op items, meestal zijn de andere stat rolls bagger aan mijn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:36:
Volgende staat te koop:
3 sockets
18mf
89str
82vit
67ar
7%life
lvl reduce by 2
bieden: 10m

Of denk je dat mensen voor die 2% meer mf echt de hoofdprijs betalen?

Als je de vit wat verlaagt vind je ook meer items met 3 sockets die op bieden staan met een stuk meer res, zelfs 1 voor 11m BO met 20MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 22:02
Net mijzelf genaaid :')

Zat niet op te letten zet ik legendary armor voor 700k te koop ipv 7m, net toen ik het doorhad kreeg ik de message dat hij was verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja dat deed ik dus maar iets te laat :P Ach helaas pindakaas iig weer wat gold en iemand blij gemaakt. Goede les voor de volgende keer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ok, wie begrijpt dit?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/171059/pants.png

Uitleg: Net een paar pants op de AH gekocht, maar toen ik in de lijst keek, waren ze nadat ik ze kocht nog niet weg. Dus nog een keer op buy gedrukt. Nu heb ik de pants dus 2x gekocht, 2x voor exact dezelfde prijs en met dezelfde stats. Wat is hier aan de hand?
1. Toeval
2. Gehackt account waardoor er een dupe is ontstaan (is dan wel toevallig dat beide dupes voor dezelfde prijs aangeboden worden)
3. Er wordt geduped, en deze worden massaal op de AH gezet (dan zou ik het overigens niet met zo'n slecht item doen)
4. Quirk van het AH-systeem, ik heb zelf geduped middels de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:39

CBA

een vat, een vat, een vat !

M_V schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:42:
Ok, wie begrijpt dit?

[afbeelding]

Uitleg: Net een paar pants op de AH gekocht, maar toen ik in de lijst keek, waren ze nadat ik ze kocht nog niet weg. Dus nog een keer op buy gedrukt. Nu heb ik de pants dus 2x gekocht, 2x voor exact dezelfde prijs en met dezelfde stats. Wat is hier aan de hand?
1. Toeval
2. Gehackt account waardoor er een dupe is ontstaan (is dan wel toevallig dat beide dupes voor dezelfde prijs aangeboden worden)
3. Er wordt geduped, en deze worden massaal op de AH gezet (dan zou ik het overigens niet met zo'n slecht item doen)
Doe dat eens met wat set items en ik kom straks het dubbele wel traden :P

Neen waarschijnlijk bugje met de AH, je ziet genoeg fixes en optimalisaties met de AH, ik zou gewoon een ticket maken

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_V schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:42:
Ok, wie begrijpt dit?

[afbeelding]

1. Toeval
Er zijn verschillende reports waarbij mensen in 1 kill, 2 exact dezelfde items krijgen.
Dus dit zou een van die gevallen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Angeloonie schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:32:
Kan ik hier een Fire res monk blij mee maken?
[afbeelding]

+135 res all :)
Zo een heb ik er per ongeluk verkocht voor 700k maar dan met strength en 470 armor :') En 3 types resist erop ehehe.

[ Voor 5% gewijzigd door spookz0r op 05-09-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:30

Thompson

Beeromaniac

[afbeelding]

Heb geen fire monk maar wel geniaal voor een fire monk. Kun je makkelijk de resist op een ander deel laten vallen en daar voor veel hogere dex/vit of chc/chd gaan :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-10 13:16
[afbeelding]

Lekker!! Jammer dat ik poison heb. Laatst ook een Cinder Coat verkocht voor een DH. 10M Ka-CHING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:16
Mijn eerste (volgens mij) goede legendary sinds de patch :P hiervoor alleen één gevonden van level 59 met de slechtste stats ooit. Daarnaast in dezelfde Act 3 run volgens mij nog wel 2 mooie items gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/vmuo9i.png

Gaan vanacht op AH, sta open voor biedingen tot die tijd.

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog enige amuletten te koop:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/18zrkp.png

prijsindicaties:
1 - 3mil VERKOCHT
2 - 2.5mil VERKOCHT
3 - 2mil

of een goed bod uiteraard :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 10:40 ]

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand interesse?

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/Scorn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/Speer.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/1haxe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i940.photobucket.com/albums/ad243/raymondhouben/Gloves.jpg

• SMD007
@mistymo Wat vraag je voor die Axe?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik ( MatHack#2293 ) kan vanaf nu het volgende craften:
- Alle gems (perftect star, flawless star & radiant star)
- Alle rare (geel) blacksmith items (4-, 5- en 6-properties)

Voor tweakers puur materiaal + crafting kosten, als je het tenminste bij normale aanvragen houdt (dus geen 100 items craften in één keer).

There's no place like 127.0.0.1

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
MatHack schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:21:
Ik ( MatHack#2293 ) kan vanaf nu het volgende craften:
- Alle gems (perftect star, flawless star & radiant star)
- Alle rare (geel) blacksmith items (4-, 5- en 6-properties)

Voor tweakers puur materiaal + crafting kosten, als je het tenminste bij normale aanvragen houdt (dus geen 100 items craften in één keer).
Dus nu is die 20M wel op neem ik aan? Ik ga hier overigens binnenkort nog wel ff gebruik van maken :)

• Blaat
Even een animocheck voor mijn complete monk gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Alle stats weergegeven zijn unbuffed. Buffed komt alles neer op 38k dps, 9200 armor, 850 all res, 33k hp, 1600loh en 270% mf.

Ik wil een dps build gaan proberen met tempest rush en daarvoor is een complete Inna's set vereist. Even kijken dus of ik dit aan iemand kan slijten. Let wel, er zit 180m+ in deze gear. Dus een dergelijk (wel wat lager natuurlijk) bedrag zal wel gevraagd worden.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 17:39
[afbeelding]

Ik heb een fire monk en je kan me hier wel blij mee maken. Denk alleen dat ik jou met mij huidige budget van 1,7 miljoen niet blij kan maken! :p

<GoT>NightStalker

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Wolf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:07:
Even een animocheck voor mijn complete monk gear.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Alle stats weergegeven zijn unbuffed. Buffed komt alles neer op 38k dps, 9200 armor, 850 all res, 33k hp, 1600loh en 270% mf.

Ik wil een dps build gaan proberen met tempest rush en daarvoor is een complete Inna's set vereist. Even kijken dus of ik dit aan iemand kan slijten. Let wel, er zit 180m+ in deze gear. Dus een dergelijk (wel wat lager natuurlijk) bedrag zal wel gevraagd worden.
Je kan met deze gear ook prima meer DPS gaan creëren hoor... Even wat CRIT inslaan en gaan ;-)

• Blaat
dx5314 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:25:
[...]

Je kan met deze gear ook prima meer DPS gaan creëren hoor... Even wat CRIT inslaan en gaan ;-)
Voor een TR build heb je ook spirit regen en ms nodig. Bovendien heb ik al iets van 30% chc.

• Protax
Die TR set kost zeker wel wat? Succes met je verkoop, moet vast lukken met jou gear :-)

[ Voor 21% gewijzigd door Protax op 06-09-2012 11:28 ]

• An1mA
Wolf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:27:
[...]

Voor een TR build heb je ook spirit regen en ms nodig. Bovendien heb ik al iets van 30% chc.
Hij bedoeld denk chc/chd combo ;) Maar ben benieuwd naar je nieuw build/gear.

• Blaat
Ik heb al ongeveer voor ogen hoe ik het wil, het probleem is alleen de centen ervoor verzamelen door een koper te vinden. :P

• Protax
Wolf schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:34:
Ik heb al ongeveer voor ogen hoe ik het wil, het probleem is alleen de centen ervoor verzamelen door een koper te vinden. :P
Post je gear anders op het Battle.net forum, en biedt het als set aan in het trading topic.
Hier ga je dat denk ik niet kunnen verkopen ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 06-09-2012 11:37 ]

Ik ga even in herhaling :P

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/20gzno5.jpg

schaapiej schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:12:
[...]

Ik heb een fire monk en je kan me hier wel blij mee maken. Denk alleen dat ik jou met mij huidige budget van 1,7 miljoen niet blij kan maken! :p
Waarde is lastig in te schatten, ik moet ook echt een fire monk vinden hiervoor, dus misschien is 1,7 mil wel voldoende ;)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-10 09:32
Ik heb 2 schilden in de aanbieding:

Diablo3
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fP1xwnMF6DdAy9jtqmAJlHWS/thumb.jpgSchild1

Vehemental Wall = 1.3 Mil voor de tweaker
Knight Negotiation =kleine vergoeding

[ Voor 4% gewijzigd door T7D_Sneezy op 06-09-2012 12:29 ]

Verwijderd

Probeer nu 129 int / 9% AS Lacunis in de AH te verkopen voor 6.7m.
Als iemand interesse heeft, DM me maar. Mogen goedkoper weg.

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:00:
Als je dr zo vindt met Dex op , please let me know :p

of waren het er zonder chc?

[ Voor 4% gewijzigd door sleepwalkerbe op 06-09-2012 13:03 ]

Verwijderd

Uiteraard zonder. 100+ int / chc Lacunis beginnen nu op 150 mil B/O. ;)

• sleepwalkerbe
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:05:
Uiteraard zonder. 100+ int / chc Lacunis beginnen nu op 150 mil B/O. ;)
Nvm dan :p k heb chc nodig op mijn bracertjes ;)

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:00:
Met 12 ms neem ik aan? Kan wel wat chc missen. An1mA#1336 is me battletag, ben pas laat in de avond online.

• Mistymo
SMD007 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:15:
@mistymo Wat vraag je voor die Axe?
Die 2H of 1H?

Verwijderd

An1mA schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:17:
[...]

Met 12 ms neem ik aan? Kan wel wat chc missen. An1mA#1336 is me battletag, ben pas laat in de avond online.
Yep. Zal ze cancellen.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Zo, aantal items geupgrade (eindelijk) :)
Nieuwe helm, bracers, gloves en boots. Heb nu nog een paar mil en daarvan wil ik proberen mijn amulet of 1 van mijn ringen te upgraden. Dan staat daarna nog op de planning 1(of 2 dus) ring, amulet (of niet), belt en chest. Daarna flink sparen voor wapen(s) en evt. shield.

Zal als ik thuis ben even wat screens posten met de info hoe duur het was ter vergelijking voor mensen, en tevens even mijn oude gear laten zien, wellicht dat iemand daar voor een prikkie nog wat mee kan.

Beeromaniac

• SMD007

• Mistymo
Heb hem op de AH staan voor 8,5mio buy out, voor tweakers mag ie weg voor 5,5mio.

• SMD007
Mistymo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:04:
[...]

Heb hem op de AH staan voor 8,5mio buy out, voor tweakers mag ie weg voor 5,5mio.
hmm laat maar heb maar 2m net aan. Had niet verwacht dat zon Axe zo veel waard was.

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:44
Wat zou deze waard zijn? Staan niet echt vergelijkbare in de action house, wel met minder dex en meer vit.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/28jfqkm.jpg

• sleepwalkerbe
thriller schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:21:
Wat zou deze waard zijn? Staan niet echt vergelijkbare in de action house, wel met minder dex en meer vit.

[afbeelding]
:o

laat me weten in elk geval wat je der voor vraagt

Verwijderd

Denk dat je ze goed geprijsd hebt in de AH. Kijken of er op die bid van 50 mil iets komt, en wie weet heb je een B/O'er. :) Perfecte stats, er is op de AH haast niets dat ook maar in de buurt komt. Kan lang duren voordat de juiste koper langs komt, dus blijven relisten zou ik zeggen.

• Klitse
  • Niet online

[afbeelding]
Die zijn wel erg nice. Als ik het gold er voor had dan kocht ik ze van je. Maar heb op dit moment helaas maar 8M.

• thriller
Bedankt voor de reacties, ik laat hem wel even staan, is hij straks niet weg gaat de bid prijs gewoon een stuk omlaag.

Verbaasd me soms toch wat sommige items waard zijn die ik echt niet op mijn Deamon Hunter wil. Misschien is wat vaker met de andere klassen spelen.
thriller schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:52:
Verbaasd me soms toch wat sommige items waard zijn die ik echt niet op mijn Deamon Hunter wil. Misschien is wat vaker met de andere klassen spelen.
Waarom zou je deze niet op je DH willen? :P

• sleepwalkerbe
thriller schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:52:
Bedankt voor de reacties, ik laat hem wel even staan, is hij straks niet weg gaat de bid prijs gewoon een stuk omlaag.

Vergeet niet dat zo'n super rolls moeilijker verkopen en ik zou je aanraden niet te snel in prijs te gaan zakken tenzij je het geld echt snel nodig hebt.

• thriller
Angeloonie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:52:
[...]

Ik heb een critical hit build en deze heeft geen CHC, hij heeft natuurlijk wel veel dex maar dat is niet alles. En de overige stats zijn voor mij niet interessant. Ik heb 0,0 All res.
sleepwalkerbe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:53:
[...]

Vergeet niet dat zo'n super rolls moeilijker verkopen en ik zou je aanraden niet te snel in prijs te gaan zakken tenzij je het geld echt snel nodig hebt.
Geld heb ik voorlopig niet nodig, ik ben alleen wel wat ongeduldig :) , maar ik zal proberen er zoveel mogelijk voor te krijgen. Moet toch nog 5 paragon levels voordat ik een MF item kan omruilen voor iets anders.

• sleepwalkerbe
thriller schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:07:
[...]

Ik heb een critical hit build en deze heeft geen CHC, hij heeft natuurlijk wel veel dex maar dat is niet alles. En de overige stats zijn voor mij niet interessant. Ik heb 0,0 All res.

[...]
CHC op shoulders? welke heb jij dan?

thriller schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:07:
[...]

Op shoulders is dex en all res wel alles. Je hebt geen CHC shoulders :P

En 0,0 all res.. Wordt je dan niet geoneshot bij sommige mobs?

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Angeloonie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:52:
[...]

Direct mijn idee ook ja.
Deze zijn perfect voor een dh. Chc vind je volgens mij ook op geen enkele shoulders.

(Ps heb maar 10mln op het moment, maar die zou ik er zo voor over hebben)

• thriller
Angeloonie schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:11:
[...]

Op shoulders is dex en all res wel alles. Je hebt geen CHC shoulders :P

En 0,0 all res.. Wordt je dan niet geoneshot bij sommige mobs?
Jullie hebben gelijk, dacht echt dat het wel kon. Dan zijn ze inderdaad ook perfect voor mijn Deamon Hunter.

Ik mis die all res niet echt, overleef bijna alles. Alleen reflect damage is niet te doen. Ik probeer gewoon niet geraakt te worden en nergens in te gaan staan. Lukt aardig.

Verwijderd

[afbeelding]
denk dat 150 -200 mil wel moet lukken hoor, maar mss is dat nog aan de lage kant...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 15:27 ]

• ejtnaj
Heeft iemand een idee waarom ik deze toch voor 4 mil heb kunnen verkopen? Normaal gesproken geef ik dit soort belts weg. Hoge dex en vit en wat life regen, maar toch niet zo hoog?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZXXEM.jpg
ejtnaj schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:34:
Heeft iemand een idee waarom ik deze toch voor 4 mil heb kunnen verkopen? Normaal gesproken geef ik dit soort belts weg. Hoge dex en vit en wat life regen, maar toch niet zo hoog?

[afbeelding]
Misschien een lightning res monk.. Maar dan nog vind het idd erg veel gold :P
(want all res + lightning res is nog meer res)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 06-09-2012 15:37 ]

• sleepwalkerbe

[afbeelding]
Ik gok op een lightning monk die de dex en vit het waard vond ...

Verwijderd

[afbeelding]
omdat het super zeldzaam is om zulke hoge rolls te hebben .. er is maar iets meer dan 1 pagina met 180 dex en 125 vit +

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:37:
[...]

omdat het super zeldzaam is om zulke hoge rolls te hebben .. er is maar iets meer dan 1 pagina met 180 dex en 125 vit +
MMM ik vendor eigenlijk alle belts die geen all-res hebben. Toch eens beter kijken.

• ejtnaj
Timeless schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:40:
[...]MMM ik vendor eigenlijk alle belts die geen all-res hebben. Toch eens beter kijken.
Dit dus. Ik ga ook wat meer opletten op de single resist.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Daar zouden we eigenlijk een keer een overzicht van moeten maken, bij welk onderdeel van armor (of wapen/schild/source) je waarop moet letten.

Ik trap af:
Wapens: Critical Hit Damage (40%+), Life On Hit (500+), Socket zijn de 3 meeste waardevolle. Hoge rolls (200+) op Str/Dex/Int/Vit zijn ook interessant. Over het algemeen geldt hoe sneller het wapen (met gelijke DPS) hoe meer gewild, in verband met snellere LoH.

Gloves: Critical Hit Chance (8%+), Critical Hit Damage (40%+), Attack Speed (7%+), All Resistance (60+) zijn populaire stats op gloves, vooral een combinatie van 3 of meer van deze is veel waard. Hierbij geldt ook dat als 2 van deze gecombineerd kan worden met hoge Str/Dex/Int/Vit het waardevol is.

Als mensen denken dat het interessant is om hier een mooi overzicht van te maken wil ik hier wel mee verder gaan (met jullie hulp). Aantal dingen kunnen natuurlijk onder de noemer algemeen geschaald worden bijv; hoge str/dex/int/vit rolls, hoge AR en hoog (18%+ voor armor?) op magic of magic+gold find.

Beeromaniac

• ejtnaj
Ok dan heb ik gelijk nog een:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tZZfc.jpg

Voor een poison monk, lijkt me dan :). Hij staat op de AH, bij een goed bod haal ik hem eraf.
Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste

Let op:
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.