Speaking of rings... Toevallig een Monk of zo die hier interesse in heeft?

edit: verkocht voor 1.615.000 in de AH

edit: verkocht voor 1.615.000 in de AH
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 19:34 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 19:34 ]
Verwijderd
Die zal dan ook niet verkocht worden denk ik. Maar juist die 11% cleave damage lijkt mij anders best significant.. En niet te vinden op de AH.Jay-v schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:33:
[...]
30 euro is bizar. Vergelijkbare belts zijn te vinden voor 1.5-2 mil @ AH
Beeromaniac
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ik had een polearm gevonden met 1100 DPS, 300+ vit en 200 intelligence met een 16 level reducement. Verkocht binnen no time op AH voor 500kVandread schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:45:
Nog iemand hier die als barb door hell heen wil walsen?
[afbeelding]
vp 400k ofzo...
[ Voor 17% gewijzigd door An1mA op 31-08-2012 22:31 ]
Hoe kom jij met 5k elite kills aan zulke zieke gearmartinzweep schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:28:
Iemand toevallig een "Immortal King's Tribal Binding" liggen voor mij? Enigste wat ik nog nodig ben
Zo, ja.. graag 1 die mijn huidige goed kan vervangen
http://eu.battle.net/d3/e...zKiller-2292/hero/8947806
Beeromaniac
Als het een truc is zou ik het graag willen weten... maar ik gok of RMAH of donaties.Thompson schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:49:
[...]
Hoe kom jij met 5k elite kills aan zulke zieke gear
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
1 ding is zeker, die gear is niet verdient met die account.... maar ja, er zijn natuurlijk mensen die vlot een paar duizend euro in een game kunnen gooien. De gem die op de follower zit is in ieder geval meer waard dan ik ooit aan gold heb gehadin 270 uur. Gz in ieder geval met een mooie char..Thompson schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:49:
[...]
Hoe kom jij met 5k elite kills aan zulke zieke gear
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 01-09-2012 00:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door mierenfokker op 01-09-2012 10:08 ]
[ Voor 4% gewijzigd door SMD007 op 01-09-2012 16:31 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
[ Voor 40% gewijzigd door mouzetc op 01-09-2012 18:19 ]
Signature
Cheeseburger Addict
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wow wat een extreem lekker ding..
Signature
Cheeseburger Addict
Doe een leuk bod! Kijk even op de AH en haal daar een mooie bedrag van af ;D
Signature
[ Voor 4% gewijzigd door Icepegel op 03-09-2012 07:42 . Reden: Verkocht! ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zou iemand me misschien op weg kunnen helpen met het schatten van de waarde? Als ik op de AH kijk zie ik ook verschillende goede set chests (Montezuma's), en maar een aantal Cindercoats. Het lijkt me opzich geen slecht item, maarja ... is het miljoenen waardDe_Bastaard schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:54:
Kan ik iemand hiervoor interesseren
[afbeelding]
Mja, heb je al eens gekeken wat items met die properties doen op de AH, gewoon invullen in de filters. Feit dat t een legendary is maakt niets uit aangezien er nu niet echt unieke legendary procs opzitten ofzo.De_Bastaard schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:22:
[...]
Zou iemand me misschien op weg kunnen helpen met het schatten van de waarde? Als ik op de AH kijk zie ik ook verschillende goede set chests (Montezuma's), en maar een aantal Cindercoats. Het lijkt me opzich geen slecht item, maarja ... is het miljoenen waard![]()
Heeft men liever een set item dan een legendary?
[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 02-09-2012 12:10 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 12:50 ]
Verwijderd
Beetje kansloos zulke opmerkingen. Jaloers mutch? Waarom gelijk denken dat dit door euro's te investeren is verkregen?? Ik heb ook het meeste van mijn gear d.m.v trading verkregen. Goedkoop dingen "snipen" en daarna voor meer verkopen.Darth Malak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 00:44:
[...]
1 ding is zeker, die gear is niet verdient met die account.... maar ja, er zijn natuurlijk mensen die vlot een paar duizend euro in een game kunnen gooien. De gem die op de follower zit is in ieder geval meer waard dan ik ooit aan gold heb gehadin 270 uur. Gz in ieder geval met een mooie char..
Mag ik vragen wat je zo ongeveer in gedachte hebt qua prijs?sleepwalkerbe schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:38:
[afbeelding]
deze net gevonden in een run![]()
staat op AH maar als n tweaker em wil kan ie hier verkocht worden.
Laat me je bod weten in pm of ingame sleepwalkerb#2326 als je interesse hebt.
Verwijderd
Op AH staat een slechtere versie hier van voor 50 mil , staat momenteel voor onder die prijs op AH natuurlijk maar tweakers krijgen wel leuke kortingDarth Malak schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:36:
[...]
Mag ik vragen wat je zo ongeveer in gedachte hebt qua prijs?
Signature
Verwijderd
Heb hem ook net toegevoegd sprak van 50mil op ah.. dus kleine tweakerskorting nog, maar leek mij net iets teveelDarth Malak schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:36:
[...]
Mag ik vragen wat je zo ongeveer in gedachte hebt qua prijs?
Sorry maar dat gaat niet lukken, heb nog niet eens een derde van die hoeveelheid..sleepwalkerbe schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:52:
[...]
Op AH staat een slechtere versie hier van voor 50 mil , staat momenteel voor onder die prijs op AH natuurlijk maar tweakers krijgen wel leuke korting![]()
voeg maar toe als je is wil bespreken35 a 40 lijkt me ongeveer de juiste prijs
Nee, met mn domme kop om 4:15 vannacht gekocht voor 16milAn1mA schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:38:
Zeg niet dat je andariel visage hebt gevonden na een run met protax toen ik offline ging
Signature
Signature
Nog niets.. maar hoef er niet veel voor! Als je een luek bod hebt, add me even mouzetc#2952mierenfokker schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:24:
Hoeveel had je in gedachte voor dat stormschildje?
Signature
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 15:35 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 09:54 ]
Richtprijs voor shield?TepelStreeltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 00:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
beide te koop. doe me mooi bod per DM
Beeromaniac
Ik zou het wel willen proberen, en met deze lijkt dat wel aardig te lukken. Kostda?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:03:
Is er hier nog een monk die graag 2H speelt?
Deze is te koop!
[afbeelding]
bl44t
Chance to double your attack speed. Dat is wel een geniale affix! Maar hoe weet je nou hoe vaak dat gebeurd? Als dat in 0.5% van de gevallen zo is heb je er weinig aan, is het 50% dan is het zwaar overpowered...?Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:03:
Is er hier nog een monk die graag 2H speelt?
Deze is te koop!
[afbeelding]
Beeromaniac
Verwijderd
voor 25m is hij van jou!YaaD schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:15:
[...]
Ik zou het wel willen proberen, en met deze lijkt dat wel aardig te lukken. Kostda?
Ik gok dat hij niet veel gaat doen. Ookal moet ik op 1 persoon zijn ervaringen uitgaan.Thompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:54:
[...]
Chance to double your attack speed. Dat is wel een geniale affix! Maar hoe weet je nou hoe vaak dat gebeurd? Als dat in 0.5% van de gevallen zo is heb je er weinig aan, is het 50% dan is het zwaar overpowered...?
Beeromaniac
Misschien handig om de items zelf even te posten ipv dit. Zo kunnen we de rolls op de items natuurlijk niet beoordelen en valt er weinig te zeggen over het nut van deze items.Thompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:31:
http://eu.battle.net/d3/en/item/the-grin-reaper
http://eu.battle.net/d3/en/item/eternal-union
Dit zijn de 2 legendary drops die ik na 1.04 heb gevonden. Iemand interesse?
Schijnt hier anders wel te werken:Jack_Nick schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:24:
[...]
Ik gok dat hij niet veel gaat doen. Ookal moet ik op 1 persoon zijn ervaringen uitgaan.
Bron:http://eu.battle.net/d3/en/item/flying-dragon
[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 03-09-2012 13:34 ]
7.5M?Thompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:49:
[...]
Richtprijs voor shield?
Heb gisteren een gelijk iets gevonden maar dan zonder AR en met 100+ Str. Twijfel wat beter is dus als ie niet al te duur is wel interessant om een paar runs te doen met verschillende shield en kijken wat beter bevalt.
Battle.net Spud#2543
Oef nee dat is me toch wat teveel om even uit te proberen. Misschien is dat ding dat ik nu in me stash heb zitten dan ook nog wel een paar M waardTepelStreeltje schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:02:
[...]
7.5M?
Hij staat nu op de AH voor 15M (wat natuurlijk beetje teveel is, maar ik heb de tijd om de prijs te laten zakken
Beeromaniac
Verwijderd
Moet je eens op de AH kijken naar een Skorn met min 300 intMicScott schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:01:
Heeft iemand toevallig een 2-hander met ~1300 dps, life steal, een hoop int, en critical hit damage liggen? En misschien een socket?
Prijzige dingetjesDelph schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:12:
[...]
Moet je eens op de AH kijken naar een Skorn met min 300 int
Ik denk dat ik met m'n budget van ~20 mil geen Skorn met die stats ga kunnen bemachtigen :<mierenfokker schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:30:
[...]
Prijzige dingetjes, maar je kan er wel tot 250-300 CHD mee doen
Verwijderd
Zeker weten.
Voor en dual-wielder met LoH en weinig crit focus is leuk. Maar dat zijn maar weinig barbs, CHC/CHD is over het algemeen (en dan niet alleen barbs) toch het meest gewild.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:39:
[...]
Zeker weten.'t Is ook absoluut geen twirly whirly ring, meer voor 1h/shield die een leuke dps boost zoeken en gebruik maken van LoH. Hij geeft mij nette extra dps in vergelijking met m'n crit ringetjes, maar ik zocht res-all in die slots.
Beeromaniac
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
geen snel wapen maar wel zat lvl reduced wapensbakbakbak schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:22:
Ik ben van HC even overgestapt naar SC. Teveel RIPs in korte tijd. Nu speel ik monk, heeft iemand nog een leuk snel wapen met reduced lvl req met een dmg vanaf 500+ te koop, te huur of te leen? Dan kom ik snel hell even door. Het liefst wel vanaf een lvl of 47 (of eerder natuurlijk)
Laat ook even weten wat je ervoor wilt hebben.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
haha omdat het ook rijp is voor de vendorSaint_One schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:59:
yay , heb eindelijk een Legendary gevonden paragon 3 in act 2
[afbeelding]
waarom heb ik het idee dat deze gemiddeld vendor stats heeft ... graag hoor ik wat dit waard zou zijn , alvast bedankt
bl44t
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 17:05 ]
Dat zal inderdaad nog het meeste opleveren denk ik.YaaD schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:00:
[...]
haha omdat het ook rijp is voor de vendorhelaas geen base stats, (STR) en daardoor dus niet veel waard. Wellicht vendoren en de brimstone verkopen?
Beeromaniac
bedankt.. sprong op vanachter het bureau toen ik de kleur zag .. vreugde was ook al snel weg ..YaaD schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:00:
[...]
haha omdat het ook rijp is voor de vendorhelaas geen base stats, (STR) en daardoor dus niet veel waard. Wellicht vendoren en de brimstone verkopen?
Als er nou Str op zat had ik er wat aan, zo is die voor barbarians niet nuttig, en alleen barbs kunnen deze gebruikenVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:03:
Iemand interesse in dit wapen? pm: DennisNL#2565
[afbeelding]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vanaf lvl 59 krijgen je een brimstone.Thompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:05:
[...]
Dat zal inderdaad nog het meeste opleveren denk ik.
Heeft salvagen van legendaries van lvl 60 en lager eigenlijk nut?
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Cheeseburger Addict
Afhankelijk van je prijs wel/niet..Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:03:
Iemand interesse in dit wapen? pm: DennisNL#2565
[afbeelding]
[ Voor 170% gewijzigd door Malt007 op 04-09-2012 09:32 ]
Hoge DPS, hoge LoH, socket, prima wapen hoor. En je krijgt er gratis nog wat dodge chance en vit bij.Dakreal schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:24:
[...]
Als er nou Str op zat had ik er wat aan, zo is die voor barbarians niet nuttig, en alleen barbs kunnen deze gebruiken
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 11% gewijzigd door Thompson op 03-09-2012 19:17 ]
Beeromaniac
verkeerde code en er stond een / in je url teveelThompson schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:16:
Wat zou deze me kunnen opleveren? Tevens dus ook te koop.
De enige die ik vind in de AH met vergelijkbare int/vit/AR zijn dan gelijk weer een stuk hoger en zitten op 60M+. Als ik lager ga zitten moet ik verlagen naar de 160/110 voor ik er vind en dan zit die van mij toch weer redelijk wat hoger.
/edit: Tweakers accepteert geen imageshack? Of doe ik iets verkeerd?
[ Voor 198% gewijzigd door bakbakbak op 03-09-2012 19:44 ]
NP vind wel nieuw setje ooitVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:16:
Ik bewaar ze en ik stuur je wel een DM met m'n battle-tag. Komen er vast wel uit hoor.
Gah, wilde ze gaan cancellen, zijn ze verkocht in de AH voor b/o.
Geregeld met Goldman!Goldman schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:36:
[...]
geen snel wapen maar wel zat lvl reduced wapens, zijn 2hnders allemaal.
Goldman#2525, en mag je voor een tweaker prijsje hebben hoor
Thanks, als je helemaal mijn held van de dag wil worden geef je me een mooie prijs indicatie of koop je 'm. Voor Tweakers mag ie uiteraard voor een zachter prijsje weg dan voor de AHbakbakbak schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:40:
[...]
verkeerde code en er stond een / in je url teveel
Beeromaniac
En je klaagt over zon drop?? Ik zou toch wel over straat gaan dansen als ik ooit zoiets zou vinden. Meer waard dan de enige 4 items totaal die ik OOIT heb verkocht van boven 500K.Vandread schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:39:
Moet ik hier nou weer mee....
[afbeelding]
Kan er niet gewoon een leuke barb armor droppen, nu moet ik weer gaan overwegen of ik em bewaar voor m'n wiz of toch gewoon verkoop en het geld in m'n barb steek....
Is de MF stat nog wat waard? met MF begint de prijs zo'n beetje op de 50mil op de AH, krijg ik dat er ook voor?
[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 04-09-2012 00:03 ]
Ik sluit me maar aan bij jou:Vandread schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:39:
Moet ik hier nou weer mee....
[afbeelding]
Kan er niet gewoon een leuke barb armor droppen, nu moet ik weer gaan overwegen of ik em bewaar voor m'n wiz of toch gewoon verkoop en het geld in m'n barb steek....
Is de MF stat nog wat waard? met MF begint de prijs zo'n beetje op de 50mil op de AH, krijg ik dat er ook voor?
Aardig gek, wel betere rollmartinzweep schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:23:
[...]
Ik sluit me maar aan bij jou:
[afbeelding]
Leuke drop deze avond!
Check ah. Staan nog 4 dezelfde chests op. Lijkt wel of er af en toe 10 van dat soort items gedropt worden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq