Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 25-09 08:31
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)

Annuleren kan niet meer dus dan gun ik hem liever aan 1 van jullie. Zou het leuk vinden als iemand erop zou bieden.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
die kan ik niet vinden in de AH?thriller schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:08:
Heb een domme fout gemaakt en onderstaand item met een te goedkope start prijs weg gezet. Er is momenteel 75.000 gold voor geboden, maar alleen de gem is al 10x zoveel waard.
[afbeelding]
Annuleren kan niet meer dus dan gun ik hem liever aan 1 van jullie. Zou het leuk vinden als iemand erop zou bieden.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Gevonden, maar je buyout is hoog zat, dus wat maakt het uit? bang dat iemand hem goedkoop wegkaapt? Dit lijkt een beetje op reclame maken.thriller schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:08:
Heb een domme fout gemaakt en onderstaand item met een te goedkope start prijs weg gezet. Er is momenteel 75.000 gold voor geboden, maar alleen de gem is al 10x zoveel waard.
[afbeelding]
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Mag toch best, je item proberen te verkopen? Volgens mij gebeurt dat hier in 99% van de gevallen in t trading topic. Maar ja, alle stokheid op een gekje.. ik geloof hem wel.. Het is zo gemakkelijk om 1x een NUL te weinig te typen aangezien blizzard kennelijk t niet voor elkaar krijgt comma's of punten tussen de duizendtallen te zetten.Timeless schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:31:
[...]
Gevonden, maar je buyout is hoog zat, dus wat maakt het uit? bang dat iemand hem goedkoop wegkaapt? Dit lijkt een beetje op reclame maken.
En hoe moeilijk is het om je prijs even te controleren in de 5 minuten die je hebt om je auction te annuleren?Darth Malak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:51:
[...]
Mag toch best, je item proberen te verkopen? Volgens mij gebeurt dat hier in 99% van de gevallen in t trading topic. Maar ja, alle stokheid op een gekje.. ik geloof hem wel.. Het is zo gemakkelijk om 1x een NUL teveel te typen aangezien blizzard kennelijk t niet voor elkaar krijgt comma's of punten tussen de duizendtallen te zetten.
En natuurlijk mag ie Items verkopen. Ik zei ook niet voor niks het lijkt.
Zag net dat er 75K geboden was en dat vond ik wel erg jammer voor een gem die aardig wat waard is. Ik zette het voornamelijk hier omdat er misschien iemand een gem nodig heeft die hij dan voor een leuk bedrag kon winnen. De amulet zelf is niet zo heel veel waard.
Ja ik kijk zelf ook meestal meteen ff omdat een fout zo snel is gemaakt. Maar ach ja, 1x vergeten en je bent de sjaak. Kan me voorstellen dat dat wel eens gebeurt als je haast hebt, ff snel iets op AH pleuren voordat je na je werk gaat enzo.. volgens mij doen best veel mensen dat.Timeless schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:53:
[...]
En hoe moeilijk is het om je prijs even te controleren in de 5 minuten die je hebt om je auction te annuleren?
En natuurlijk mag ie Items verkopen. Ik zei ook niet voor niks het lijkt.
Das waar ook, je ziet je min bid niet. Excuus. Dan heb ik niks gezegd.thriller schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:57:
ik probeer mijn item niet te promoten, heb inderdaad een 0 te weinig getypt, maar je ziet in je overzicht alleen de buyout prijs dus ik had het niet door.
Zag net dat er 75K geboden was en dat vond ik wel erg jammer voor een gem die aardig wat waard is. Ik zette het voornamelijk hier omdat er misschien iemand een gem nodig heeft die hij dan voor een leuk bedrag kon winnen. De amulet zelf is niet zo heel veel waard.
*Kruipt terug in z'n hoekje
[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 29-08-2012 23:06 ]

Op de AH maar 4 items te vinden (als ik zoek op 150dex, 69Allres en 3Sock) met een minimale prijs van 15M... Intresse?
Is te cancellen maar hij staat op de AH voor 12,5M.
It's Gone! 10M in tha pocket
[ Voor 15% gewijzigd door NegativeFreak op 29-08-2012 23:39 ]
Wow.. als de prijzen voor DH specifieke chests zich net zo verhouden tot normale chests met die stats, sockets dan is dat een ERUG lekker item....NegativeFreak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:
Iets leuks voor een DH? Ik speel er niet mee
[afbeelding]
Op de AH maar 4 items te vinden (als ik zoek op 150dex, 69Allres en 3Sock) met een minimale prijs van 15M... Intresse?
Mag ik vragen wat voor een price range je in gedachten hebt? Afhankelijk van de prijs heb ik mogelijk wel interesse.MicScott schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:32:
Ik wil mijn Ceremonial Knife graag verkopen:
[afbeelding]
De AH-prijzen voor soortgelijke daggers liggen redelijk hoog, maar voor een aardige tweaker wil ik daar best iets onder gaan zitten. (Niet heel veel though.)
BT is Moos#2298
[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 29-08-2012 23:41 ]
Sm0k3r in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
Ik zie hier items voorbij komen die minder zijn dan die ik heb laten zien en daar wordt wel naar gevraagd..hmmm
Zal andere items maar posten met wat meer variatie op de foto, misschien lok ik dan wel mensen uit hun tent
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ah ok... thx.. maar dat red ik niet met mijn goud voorraad. Heb zelf een iknife met meer dps, meer loh, maar zonder socket.. dat dat meteen 39 mil in de prijs scheelt had ik niet ingewchat voor een 850 dps wapen.MicScott schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:40:
35-40 m? Ik heb hem nu voor de grap voor 250 euro op het RL AH gezet, Je weet immers maar nooit, maar als er vandaag of morgen tweakers zijn die denken dat ze er wel rond dat bedrag voor over zouden hebben (die goldprijs dan, hé) dan haal ik hem er natuurlijk wel weer vanaf. Het zou ook best iets lager uit kunnen vallen maar ik zet eerst hoog in
Ikweenie. Als ik zoek op int + socket +55% crit damage +600 LoH zijn de prijzen allemaal belachelijk. Ik zou het er ook niet voor over hebben ... maar ik heb nu de luxe dat ik het item over heb en dat de prijzen vrij hoog zijn... dus, worth a tryDarth Malak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:47:
[...]
Ah ok... thx.. maar dat red ik niet met mijn goud voorraad. Heb zelf een iknife met meer dps, meer loh, maar zonder socket.. dat dat meteen 39 mil in de prijs scheelt had ik niet ingewchat voor een 850 dps wapen.
dat is een erg leuke ring, heb je er al een prijs voor in gedachten?Timeless schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:51:
Is er iemand die enig idee heeft van de waarde van dit amulet en deze ring? Ik kan niks vergelijkbaars vinden op de AH.
[afbeelding]
Tis allemaal net te weinig om wat soeps te zijn behalve deze post. Sm0k3r in "[PC] Diablo 3 Trading topic"Sm0k3r schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:43:
Helemaal niks interessants voor niemand??
Ik zie hier items voorbij komen die minder zijn dan die ik heb laten zien en daar wordt wel naar gevraagd..hmmm
Zal andere items maar posten met wat meer variatie op de foto, misschien lok ik dan wel mensen uit hun tent.
Gewoon op de AH zetten.
Dacht ook dat een helm met str, vit en res niet zou verkopen in deze socketmode tijd, verkocht toch voor bijna 400k, dus tja.

De bracers mogen weg voor 1,5m en de helm voor rond de 3m. Stuur maar een DM/PM/whatever met een bod als je één van de twee wilt hebben, als ze dan nog niet verkocht zijn dan cancel ik ze.
Helaas nog niet, ik heb echt geen flauw idee wat dat ding waard is. Vandaar ook mijn vraag voor een pricecheck.sinron schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:37:
[...]
dat is een erg leuke ring, heb je er al een prijs voor in gedachten?
Iemand die enig idee van de waarde heeft?

[ Voor 22% gewijzigd door Klitse op 30-08-2012 08:38 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 20:17
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Is volledig in "Fire" thema. Doet ~50k dps met hoge ias, ~500loh, 30k hp 300 all res en 3k armor. Voor mij is elke act er goed mee te doen, behalve de warp beesten in act 4.

Prijs? Geen idee, biedt maar wat.
[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 30-08-2012 09:05 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Leuke set, als ik het geld ervoor had had ik waarschijnlijk wel een paar of misschien de hele set willen kopen maar mijn bank account zegt nu al te weinig saldo ^^Wolf schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:55:
Trouwens iemand interesse in de complete gearset van deze Demon Hunter? Ik ga een ander project starten.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855
Is volledig in "Fire" thema. Doet ~50k dps met hoge ias, ~500loh, 30k hp 300 all res en 3k armor. Voor mij is elke act er goed mee te doen, behalve de warp beesten in act 4.
[afbeelding]
Prijs? Geen idee, biedt maar wat.
Misschien als je hem nog hebt einde van de week zegt mijn account misschien je kan het kopen
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Heb inmiddels een bod van 8.5 mil.sinron schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:37:
[...]
dat is een erg leuke ring, heb je er al een prijs voor in gedachten?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 20:17
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Laat het me maar weten via dm, dan hoor je vanzelf wel of er een andere gegadigde mee vandoor gaat.Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:13:
[...]
Leuke set, als ik het geld ervoor had had ik waarschijnlijk wel een paar of misschien de hele set willen kopen maar mijn bank account zegt nu al te weinig saldo ^^
Misschien als je hem nog hebt einde van de week zegt mijn account misschien je kan het kopen
Dit is natuurlijk ook afhankelijk van het geboden bedrag.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Leuke items. Voor welke prijs gaan ze weg ? Zou misschien wel geïnteresseerd zijn.Timeless schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:24:
[...]
Helaas nog niet, ik heb echt geen flauw idee wat dat ding waard is. Vandaar ook mijn vraag voor een pricecheck.
Iemand die enig idee van de waarde heeft?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb helaas nog geen idee van de prijs van het amulet.Middnight schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:40:
[...]
Leuke items. Voor welke prijs gaan ze weg ? Zou misschien wel geïnteresseerd zijn.
De ring heb ik inmiddels een bod van 8.5M voor ontvangen.
Verwijderd
Die is wel erg awesome hoorNegativeFreak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:18:
Iets leuks voor een DH? Ik speel er niet mee
[afbeelding]
It's Gone! 10M in tha pocket
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Hij staat nu weer op de AH voor 30 mil, mocht er iemand zijn die het er voor over heeft heb ik 5,5 miljoen winst in 1 nacht
Mooiste er aan is: als hij níet verkoopt, heb ik altijd nog een lekkere boog
Verwijderd
Is er wat met de LoH gebeurd dan? Ik had gisteravond al het gevoel alsof ik geen 773 life per hit kreeg, maar eerder 20% ervan ofzo... Dacht dat dat alleen bij lifesteal was?Angeloonie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:43:
[...]
De knockback is handig, en de life steal is echt 10x beter dan Life on Hit. Ik lever met Sharpshooter wel 6K dps in, maar dat compenseren de andere stats prima
[...]
Verwijderd

Zijn redelijke bracers, aleen geen VIT en geen max CHC, schat tussen de 1-3 milVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:48:
Ik vroeg me af hoe goed deze bracers zijn voor een barb, aangezien ik zelf geen barb speel. Voor mijn gevoel zijn ze heel goed!
[afbeelding]
Movies: letterboxd
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ja dat vroeg ik mij dus ook af.. Had een boog met ook iets van 750 Life on Hit, maar ik merk dat deze echt duidelijk veel beter werkt. En dit terwijl het inderdaad maar 20% is..Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Is er wat met de LoH gebeurd dan? Ik had gisteravond al het gevoel alsof ik geen 773 life per hit kreeg, maar eerder 20% ervan ofzo... Dacht dat dat alleen bij lifesteal was?
Bij een hit van 120.000 damage, zou dit dus met 2,8% lifesteal 3.360 life zijn, 20% is dan 672 lifesteal per hit. Je hebt dus minder LoH, maar op de een of andere manier is het in de praktijk toch veel effectiever dan 750 LoH?
Verwijderd
Ja die vit miste ik idd ook....is die health globes +8k vast niet genoeg om dat de compenserenxV0rtexx schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:56:
Nou dat zou zomaar nog wat meer kunnen zijn. Er is een klein aanbod van bracers met STR, AR en CHC. 5-8 M moet kunnen + ph res. telt ook een beetje, al zou ik zelf idd ook liever wat vit. op mijn bracers hebben.
Verwijderd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 12:26 ]
Dit zijn best leuke bracers voor een monk die phys res stacked....ik kan ze niet betalen maar zou ze best willen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:48:
Ik vroeg me af hoe goed deze bracers zijn voor een barb, aangezien ik zelf geen barb speel. Voor mijn gevoel zijn ze heel goed!
[afbeelding]
Ja ik had pre-1.04 een boog gevonden met >1300dps. Verkocht voor 25 miljoen, en toen zag ik het gelijk weer op de AH staan voor 40 miljoen. Was jij dat?Angeloonie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:43:
Gisteren een Windforce van de AH geplukt met 1205 DPS en 5x% Critical Hit Damage. Zonder socket, anders was hij onbetaalbaar. Maar hij was nu slechts 20 miljoen, wat gezien de resultaten op mijn search een hele lage prijs was (meeste met gelijkwaardige stats beginnen bij 30 miljoen). Heb hem getest en het is een erg fijne boog. De knockback is handig, en de life steal is echt 10x beter dan Life on Hit. Ik lever met Sharpshooter wel 6K dps in, maar dat compenseren de andere stats prima
Hij staat nu weer op de AH voor 30 mil, mocht er iemand zijn die het er voor over heeft heb ik 5,5 miljoen winst in 1 nachtEergisteren hetzelfde met een andere boog gedaan, gekocht voor 30 mil, verkocht voor 32 mil netto.
Mooiste er aan is: als hij níet verkoopt, heb ik altijd nog een lekkere boog
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Haha nee dat was ik nietejtnaj schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:09:
[...]
Ja ik had pre-1.04 een boog gevonden met >1300dps. Verkocht voor 25 miljoen, en toen zag ik het gelijk weer op de AH staan voor 40 miljoen. Was jij dat?
Verwijderd
Ik heb even uit m'n hoofd uitgerekend, zit nu op m'n werk namelijk dus kan het niet testen.Angeloonie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:
[...]
Ja dat vroeg ik mij dus ook af.. Had een boog met ook iets van 750 Life on Hit, maar ik merk dat deze echt duidelijk veel beter werkt. En dit terwijl het inderdaad maar 20% is..
Bij een hit van 120.000 damage, zou dit dus met 2,8% lifesteal 3.360 life zijn, 20% is dan 672 lifesteal per hit. Je hebt dus minder LoH, maar op de een of andere manier is het in de praktijk toch veel effectiever dan 750 LoH?
Zag elke keer 193 +life voorbij komen, en dat zou precies 25% zijn van 773, wat het aantal LoH is op mijn wapen.. Zou dat nu ook generft zijn met de patch?
Wat is nou de toegevoegde waarde van max LoH verhogen op wapens, om vervolgens het effect te nerfen..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 13:36 ]
Verwijderd
Stom dat ik ze nog helemaal niet had bekeken als monk bracers...terwijl ik zelf een monk ben.....Darth Malak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:51:
[...]
Dit zijn best leuke bracers voor een monk die phys res stacked....ik kan ze niet betalen maar zou ze best willen hebben.
Ik zie juist de hele tijd +612 voorbijkomen. Dat is 75% van mijn 816 LoH.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Ik heb even uit m'n hoofd uitgerekend, zit nu op m'n werk namelijk dus kan het niet testen.
Zag elke keer 193 +life voorbij komen, en dat zou precies 25% zijn van 773, wat het aantal LoH is op mijn wapen.. Zou dat nu ook generft zijn met de patch?Nu zijn reflect mobs al helemaal niet te doen voor DH's met wat hogere dps...
Wat is nou de toegevoegde waarde van max LoH verhogen op wapens, om vervolgens het effect te nerfen..
Ik weet niet welke skill je gebruikt, maar sommige skills geven inderdaad maar een % van je LoH per ... hit. Bijvoorbeeld skills die 3x raken geven maar 33% van je LoH per hit.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:35:
[...]
Ik heb even uit m'n hoofd uitgerekend, zit nu op m'n werk namelijk dus kan het niet testen.
Zag elke keer 193 +life voorbij komen, en dat zou precies 25% zijn van 773, wat het aantal LoH is op mijn wapen.. Zou dat nu ook generft zijn met de patch?Nu zijn reflect mobs al helemaal niet te doen voor DH's met wat hogere dps...
Zie hier voor demon hunters: (weet niet of het up-to-date is)
http://blackrabbit2999.bl...n-hunter-life-on-hit.html
Misschien kan dit beter verder in het d3 discussietopic: MicScott in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"
[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 30-08-2012 13:57 ]
Verwijderd
Ah ik had het in ieder geval met evasive shotMicScott schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:52:
[...]
Ik weet niet welke skill je gebruikt, maar sommige skills geven inderdaad maar een % van je LoH per ... hit. Bijvoorbeeld skills die 3x raken geven maar 33% van je LoH per hit.
Zie hier voor demon hunters: (weet niet of het up-to-date is)
http://blackrabbit2999.bl...n-hunter-life-on-hit.html
@ Mavix: Heb je zekerweten niks op je ammy qua LoH ofzo?
Is life after kill dan niet een interessantere stat geworden? Er zijn nu best leuke weps te vinden met >1K life after kill... kill je dan een groepje dan kan het best hard gaan!
[ Voor 28% gewijzigd door Darker op 30-08-2012 13:58 ]
Verwijderd
Tsja, opzich is dat lekker, alleen minder effectief tegen elites enzoDarker schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:
Zodra ik een pack met reflect damage tegen kom (die je nu gruwelijk vaak tegenkomt in Act 3) dan gebruik ik heel veel Trail of Cinders icm Shadow Power - Gloom .. dat gaat opzich nog wel redelijk mits je iets van +/- 50K HP hebt
Is life after kill dan niet een interessantere stat geworden? Er zijn nu best leuke weps te vinden met >1K life after kill... kill je dan een groepje dan kan het best hard gaan!
Ik zit nu rond de 28k health uit m'n hoofd, met 129k dps (met ss dan), dus reflect mobs zijn erg gevaarlijk voor me. Gloom redt me vaak genoeg, en vaak ga ik gewoon kiten net zolang tot ik weer Gloom kan, en/of health potions kan nemen
Met mijn Wizard is reflect ook nog steeds vervelend. Ik had een wapen gevonden met 2000+ life on kill, die ik nu gebruik. Ik moet zeggen dat het zeker een welkome aanvulling is op de life regen. Even met archon een groepje wegmaaien en je bent weer vol.Darker schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:
Zodra ik een pack met reflect damage tegen kom (die je nu gruwelijk vaak tegenkomt in Act 3) dan gebruik ik heel veel Trail of Cinders icm Shadow Power - Gloom .. dat gaat opzich nog wel redelijk mits je iets van +/- 50K HP hebt
Ja, maar ik ben een barbarian en gebruik frenzy. Misschien dat het daarvan komt dat ik maar 75% krijg.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
Ah ik had het in ieder geval met evasive shot(Covering fire) En zie in die lijst inderdaad staan dat die maar 25% LoH geeft! Surge rune zou ook wel handig zijn, die geeft 100% LoH, alleen dat is dan weer single target..
@ Mavix: Heb je zekerweten niks op je ammy qua LoH ofzo?
Klopt! https://docs.google.com/s...RXJzNWdISVZWeENoU0E#gid=0Mavix schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:17:
[...]
Ja, maar ik ben een barbarian en gebruik frenzy. Misschien dat het daarvan komt dat ik maar 75% krijg.
Add me ingame chuckie#1330 !
Wat zou zo'n set ringen samen op kunnen leveren in 1 koop? Iemand geinteresseerd?
afbeelding
afbeelding

[ Voor 22% gewijzigd door ChUcKiE op 30-08-2012 14:25 ]
Als het al verkoopt, want er zit gen crit op, geen LoH en geen vit.ChUcKiE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:24:
Ik wil graag toch nog even een wat oudere post herhalen, iemand interesse als setje? Zo ja wat ius je bod?
Add me ingame chuckie#1330 !
[...]
[afbeelding][afbeelding]
Ik denk dat deze 2 als setje verkopen voor 300k - 500k vanwege de slechte en missende stats erop.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Softcore met de volgende stats
64 Intel
133 vit
56 allrest
en 3 sockets
staat nu op de auction maar voor een medetweaker cancel ik die graag:)
vnaaf na 12 uur weer online doe maar een bod via DM of voeg me ingame toe
G3n3tics#2972
[ Voor 7% gewijzigd door G3n3t!cs op 30-08-2012 18:53 . Reden: Battle tag toegevoegt ]
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Voeg me dan ook gelijk ff toe NegativeGeek#1925
Ben geholpen
[ Voor 39% gewijzigd door NegativeFreak op 30-08-2012 19:00 ]
Ik kan Flawless Star Amethysts maken, voor tweakers geen fee, zolang je alle materialen & kosten maar hebt.NegativeFreak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:24:
Wie kan er Flawless Star Amethyst maken? En wat is je fee?
[ Voor 3% gewijzigd door MatHack op 30-08-2012 18:49 ]
There's no place like 127.0.0.1
Heb ik ^^ Ik ben nu onlineMatHack schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:48:
[...]
Ik kan Flawless Star Amethysts maken, voor tweakers geen fee, zolang je alle materialen & kosten maar hebt.Ik heb je toegevoegd.
hmm ik heb op het moment 10M en dat heb ik er wel voor over, maar ik denk dat je er wel een stuk meer voor kunt krijgen..Timeless schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:42:
[...]
Ik heb helaas nog geen idee van de prijs van het amulet.
De ring heb ik inmiddels een bod van 8.5M voor ontvangen.
Mocht 10M genoeg hoor ik het graag!

Ring is inmiddels weg.10 mil was ie waard ja.sinron schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:33:
[...]
hmm ik heb op het moment 10M en dat heb ik er wel voor over, maar ik denk dat je er wel een stuk meer voor kunt krijgen..
Mocht 10M genoeg hoor ik het graag!
Amulet staat nu op de AH voor 15. Als die niet verkoopt mag je die wel hebben voor 10.
[ Voor 10% gewijzigd door Klitse op 30-08-2012 21:41 ]
thx maar het amulet is een stuk minder waard (voor mij iig)Timeless schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:40:
[...]
Ring is inmiddels weg.10 mil was ie waard ja.
Amulet staat nu op de AH voor 15. Als die niet verkoopt mag je die wel hebben voor 10.
Jammer van de ring! volgende keer beter
prima. dan laat ik hem voorlopig maar even op de AH staan.sinron schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:08:
[...]
thx maar het amulet is een stuk minder waard (voor mij iig)
Jammer van de ring! volgende keer beter
[ Voor 9% gewijzigd door Klitse op 30-08-2012 22:14 ]

Maak een leuk bod and misschien hebben we een deal. in de AH staat hij erin voor 23 mil dus hij zou niet voor veel minder weg gaan
[ Voor 112% gewijzigd door Darth Malak op 30-08-2012 22:36 ]
JazekerVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:00:
Kan ik een barb gelukkig maken?
[afbeelding]
Mijn belt mist nog AR en ik heb er nu Frenzy bonus opzitten maar dat gebruik ik sinds de patch niet meer, wissel nu af tussen bash met dual wield en cleave met 2-hand
[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 30-08-2012 23:23 ]
Beeromaniac
Ik dacht al.. je quotte me van 20 juniDarth Malak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:33:
Nvm... mijn ipad doet heel vreemd. Svp verwijderen
Signature
Verwijderd
Hij is niet echt te vinden in de AH vanwege die cleave dmg. Maar is wel een attack die veel gebruikt wordt normaal?Thompson schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:22:
[...]
Jazeker
Mijn belt mist nog AR en ik heb er nu Frenzy bonus opzitten maar dat gebruik ik sinds de patch niet meer, wissel nu af tussen bash met dual wield en cleave met 2-hand
Doe een goed bod en hij is van jou
Ja lol.. dat zag ik gelukkig ook redelijk snel maar helaas te laat voodat iemand het gezien had.
Verlaagd naar 21 mil.Kadardar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:30:
Ik heb ook een leuke ring te koop net gevonden
[afbeelding]
Maak een leuk bod and misschien hebben we een deal. in de AH staat hij erin voor 23 mil dus hij zou niet voor veel minder weg gaan
om het een beetje redelijk te houden.
Niet redelijk genoeg?
DM of /w me ingame je bod wat je ervoor wilt geven
Kadardar#2807
Klopt is lastig zoeken, meeste mensen vinden dat niks waard maar het lijkt mij dat 11% op je main attack toch wel verschil maakt? Zal eens even denken voor een bod, op het moment is mijn saldo 50k aangezien ik alles op een ring heb gezetVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:46:
[...]
Hij is niet echt te vinden in de AH vanwege die cleave dmg. Maar is wel een attack die veel gebruikt wordt normaal?
Doe een goed bod en hij is van jou
Beeromaniac
Ik zou zeggen, kijk wat de vendor er voor geeft. Voor een 2-hander weinig DPS en ook weinig interessante stats verder.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:38:
Iemand nog geinteresseerd eventueel in:
[afbeelding]
ik hoef er niet veel voor
Beeromaniac
Kijk voordat je vraagt ook eens in de OP.NegativeFreak schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:24:
Wie kan er Flawless Star Amethyst maken? En wat is je fee?
Ben geholpen
Ze hebben een hele lijst met evt crafters etc
Verwijderd

Wegens weinig interesse of mensen die slechts 50k op de bank hebben
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
[ Voor 55% gewijzigd door Angeloonie op 31-08-2012 10:39 ]
http://flic.kr/p/d31K3A
[ Voor 122% gewijzigd door martijntjuhh op 31-08-2012 10:44 ]
Het is bedoening, niet bedoeling
Verwijderd
Rond 35 mil voor beide? Ben zelf een WD dus ze vangen stofAngeloonie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:38:
Wat wil je voor de legendaries? (m.a.w., waarvoor staan ze op de AH, en voor wat doe je ze hier van de hand?)
Jep 2439 gold bij de vendor.martijntjuhh schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:41:
Is dit nog wat waard? (magic + gold find)
http://flic.kr/p/d31K3A
Wat is je richtprijs voor de belt?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wegens weinig interesse of mensen die slechts 50k op de bank hebben.. Ze staan op de AH voor zeer hoge prijzen, kan ze er nog afhalen bij een goed bod van jullie!
Kan nu even niet bij de AH

Oh en prijzen, check de AH voor vergelijkbare item, haal daar 30% van af en bied me dat aan.
Mijn AH verkoop lijst is vol en mijn stash begint ook vol te raken, waarom maken ze de sell list niet iets groter, 15 ofzo, veel groter begrijp ik want dan wordt de AH vervuild met troep maar 10 is net te weinig.
[ Voor 69% gewijzigd door Sm0k3r op 31-08-2012 12:36 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
1h Mace, 866 dps, 129 str, 52% crit.
DM maar voor tag als je hem wilt.
aan onderstaande.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 12:09 ]
Ik ben geïnteresseerd CBA#2390Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:03:
Gratis voordat ik hem shard;
1h Mace, 866 dps, 129 str, 52% crit.
DM maar voor tag als je hem wilt.
Bedankt!
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ehm no thanksVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:52:
[...]
Rond 35 mil voor beide? Ben zelf een WD dus ze vangen stof.
De chest heeft niet een sockets
Verwijderd
Leuk om te zien hoezeer mensen zich mee laten slepen in een last minute bidding war, terwijl er beter beschikbaar is voor minder gold.
Yup. Het staat dan 1,5 dag in het lijstje bij veel mensen. Dat werkt schijnbaarVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:31:
Zomaar een anecdote, maar ik zit net te snipen op een Three Hundred Spear met lifesteal. Om een beetje lol mee te hebben. Een 740+ dps met bijna maxed throw/spear damage staat met een paar minuten te gaan op 70k. Een betere versie met 1% hoger op beide stats en 760+ dps staat op 300k BO. Ik bid op de low duration en houd even in de gaten waar hij voor gaat. Uiteindelijk voor 350k+.![]()
Leuk om te zien hoezeer mensen zich mee laten slepen in een last minute bidding war, terwijl er beter beschikbaar is voor minder gold.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik maak dan gewoon een screenshot van het item met de stats waarop ik zocht, dan kan ik binnen no-time dat ding weer terugvinden.
Verwijderd
ronniebastard schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Wat is je richtprijs voor de belt?
Kan nu even niet bij de AH

Vind lastig om prijs te bepalen dus. Hij is 30 euro op Real AH, althans enige die er überhaupt op staat.
Ik check vanavond wel even op de AHVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
[afbeelding]
Vind lastig om prijs te bepalen dus. Hij is 30 euro op Real AH, althans enige die er überhaupt op staat.
Verwijderd
En wat dropt er net voor me?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:31:
Zomaar een anecdote, maar ik zit net te snipen op een Three Hundred Spear met lifesteal. Om een beetje lol mee te hebben. Een 740+ dps met bijna maxed throw/spear damage staat met een paar minuten te gaan op 70k. Een betere versie met 1% hoger op beide stats en 760+ dps staat op 300k BO. Ik bid op de low duration en houd even in de gaten waar hij voor gaat. Uiteindelijk voor 350k+.![]()

Haha
30 euro is bizar. Vergelijkbare belts zijn te vinden voor 1.5-2 mil @ AHVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:53:
[...]
[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 31-08-2012 16:12 ]
Die ring is toch geen 8M waard?KneoK schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:37:
Heb gisteren tijdens een run wat LoH spul gevonden. Mag weg voor rond de 8m:
[afbeelding]
Amulet is wel wat waard maar die ring komt naar mijn idee niet veel verder dan de Vendor!
Verwijderd
Meer dps en 100+ vit / wat int ipv lifesteal.
Toevallig wel weer throw/spear in de hoge nummers.
Ach ja...
Klopt, maar het amulet zeker wel. Daarom krijg je de ring er bij als extra'tje zeg maar.
In de TS staat een lijst met crafters, hoe je er zelf in kunt komen en wat de eisen zijn.
Bieden aub via DM om zodoende het topic niet te vervuilen.