Mede-tweakers, na uren googlen en nog steeds geen oplossing te hebben gevonden besluit ik dit toch maar hier te posten, in de hoop dat er windows-gurus in de buurt zijn die wel weten wat ze hiermee aanmoeten. Dit dus. Blijkbaar weigert deze service te starten. (en om een of andere reden de service van mijn GPU ook niet, ik heb de drivers al getracht te updaten, maar dat hielp spijtig genoeg niet). Het grote probleem is dat de boot opeens 2 minuten lang duurt, en de PC uitschakelen kun je ook een dagje of 2 op wachten.
Ik gebruik windows 7 ultimate, met de allernieuwste updates, en een gtx 580 met de nieuwste drivers. Als virusscanner gebruik ik microsoft security essentials.
Link naar de hardware van de PC in kwestie
Ik heb het winsock reset commando al geprobeerd, start up repair, etc. Maar niks helpt. Als iemand toevallig iets heeft zou ik het graag horen.
Ik gebruik windows 7 ultimate, met de allernieuwste updates, en een gtx 580 met de nieuwste drivers. Als virusscanner gebruik ik microsoft security essentials.
Link naar de hardware van de PC in kwestie
Ik heb het winsock reset commando al geprobeerd, start up repair, etc. Maar niks helpt. Als iemand toevallig iets heeft zou ik het graag horen.