Motorola VIP 1853 --> infrarood extender werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maijobel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-06-2022
Beste tweakert,

Via tweakfiber hebben we een Motorola VIP 1853 kastje voor digitale TV, omdat ik te krenterig ben(hehe) om nog een kastje te huren voor 5 euro per maand heb ik een Medion life P75001 av extender met daarbij een functie om ook het infrarood signaal over te zenden.
Deze had ik voorheen met satelliet tv ook gebruikt om het signaal door te sturen en daar geen enkel probleem mee gehad.Nu werkt dit niet met de motorola vip 1853.
Kent iemand dit probleem? en is er een oplossing voor?

Of kan ik gewoon een zelfde motorola vip 1853 op marktplaats kopen en dan aansluiten?
Wat ik me dan afvraag is of ik op die 2 kastjes dan dezelfde inlog codes kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-05 01:56
Waarschijnlijk ziet je provider niet alleen het IP maar ook S/N en nog wat andere gegevens van je settopbox.

Als je bij zou moeten betalen voor een extra stream denk ik dus niet dat een extra ontvanger gewoon gaat werken.

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik ken het apparaat verder niet, maar het zou kunnen dat de Motorola een ander IR protocol gebruikt (andere golflengte). Dan gaat het simpelweg niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maijobel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-06-2022
ok bedankt voor de snelle antwoorden, ik was er al bang voor.
Dan maar analoog naar boven leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368985

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan....meerdere extenders geprobeerd.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 368985 op 11-10-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 23:28
Deze zojuist ontvangen en werkt op de 1853, waarschijnlijk dus ook wel op de andere varianten
http://www.consolepro.nl/...-60khz-3voudig-p-752.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338355

op de site van Marmitek staat dat het gegarandeerd werkt met de powermidxl http://www.marmitek.com/n...cht-staan/powermid-xl.php
Pagina: 1