• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-01 14:31
Hallo,
Ik heb hier nog een los beeldscherm staan, momenteel heb ik een normale monitor en tv aan me pc aangesloten. Is het mogelijk om op me pc 2x een monitor aan te sluiten en dan via hdmi 1 van de 2 monitoren te verbinden met m'n tv? ( de monitoren zelf zijn aangesloten via vga/dvi.

Bedankt alvast!
~Zuaro

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ligt eraan welke videokaart je hebt.

People as things, that’s where it starts.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

dat ligt er aan welke videokaart je hebt.

er zijn videokaarten die drie schermen kunnen aansturen zoals de sapphire flex serie.

Hoi!

• Zuaro
EWK schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:33:
dat ligt er aan welke videokaart je hebt.

er zijn videokaarten die drie schermen kunnen aansturen zoals de sapphire flex serie.
Ik heb een nVidia GeForce 8600GTS

Gok dat deze dus te oud is/niet genoeg kracht heeft voor een 3e beeldscherm?

[ Voor 12% gewijzigd door Zuaro op 18-06-2012 20:37 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

dan ben ik bang dat dat niet gaat lukken. Nvidia is pas laat gekomen met een eigen "eyefinity", zoals ATI/AMD al heeft sinds de 5000 serie videokaarten.

People as things, that’s where it starts.

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11-2025

TopTon

Power 2 PC's

waarschijnlijk gaat dat niet lukken en moet je dan een externe beeldverdubbelaar of splitter kopen.
Maar wat wil je met je 2e beeldscherm doen, wil je van alle schermen er 1 verdubbelen of wil je meerdere beeldschermen aansluiten?

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

• Zuaro
TopTon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:40:
waarschijnlijk gaat dat niet lukken en moet je dan een externe beeldverdubbelaar of splitter kopen.
Maar wat wil je met je 2e beeldscherm doen, wil je van alle schermen er 1 verdubbelen of wil je meerdere beeldschermen aansluiten?
Ik wil 2 beeldenschermen om op te werken en me tv om 1 van de monitoren tot "kopiieren" , voor films en foto's

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06-2025
als de afstand niet al te lang is zou een simpele DVI splitter de truuk moeten kunnen doen. Afbeeldingslocatie: http://www.kabeltje.com/images/CABLE-564.JPG
2 Keer hetzelfde beeld, 1 keer over HDMI en 1 keer over DVI.

Als je langere afstanden wil overbruggen (volgens kabeltje.com max 3m) dan heb je een actieve splitter nodig maar die zijn duurder dan een nieuwe videokaart dus in dat geval kan je beter een tweede videokaart in de computer steken.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

Pagina: 1