Wijziging User Review diedjuh2 - RoyAmsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 713 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 21:48
De heer diedjuh2 heeft op 13 Juni 10:44 gereageerd op mijn advertentie dat hij de harde schijf die ik te koop had staan wilde over nemen. Ik heb toen om 11:53 mede gedeeld dat dat kon aangezien hij de eerste was. ook gelijk vermeld welke verzend opties er waren als hij de schijf opgestuurd wou krijgen. Op 14 Juni om 20:54 kreeg ik het bericht van een zin quote "Ik wil uw harde schijf overkopen voor 42 euro incl (kan met dhl)"

Ik heb toen op 14 Juni 22:23 hem laten weten dat versturen met DHL niet ging, en dat hij snel moest reageren of hij de schijf nog wou overnemen met de eerder voorgestelde verzend opties aangezien er nog meer tweakers serieus geïnteresseerd waren. Binnen 5 minuten heeft de heer diedjuh2 toen besloten dat hij toch wel de schijf met postNL wou ontvangen en vroeg waar hij het geld naar kon overmaken. Ik sliep toen al en heb hem dit de volgende morgen op 15 Juni om 8:39 mijn rekening nummer naar hem toegestuurd. Met de mededeling dat als hij het geld die dag nog overmaakte ik het pakket ook nog die dag zou versturen. Negen en een half uur later had ik nog steeds geen geld binnen en heb toen besloten om het aan een ander te verkopen, want er waren nog meer geïnteresseerde zoals ik al in een eerdere DM had laten weten. Ik heb hem dit laten weten via een DM dat de communicatie voor mij niet vlot genoeg ging en dat ik schijf inmiddels had verkocht aan een ander.

Ik heb hierna geen contact meer gehad met diedjuh2 maar wel een negatieve user review ontvangen omdat ik hem de tijd niet gunde om het geld over te maken. Als dit zijn gevoelens zijn had hij dit even kunnen laten weten via een DM en had ik hem hier graag verder over toegelicht waarom ik van de deal afzag.

Ik vind persoonlijk dat binnen negen en een half uur er toch wel een moment is dat je geld kunt overmaken en anders dit even laat weten dat dit niet gaat. En het is mijn goed recht om de koop niet door te laten gaan om welke reden dan ook.

Ik vind dan ook dat de user review onterecht is en hoop dat diedjuh2 deze dan ook snel gaat veranderen. Ik heb tot op heden nog geen user review geven over zijn houding in deze kwestie maar zal dit zeker doen mocht diedjuh2 niet open staan voor verdere communicatie.

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 13:57
Wat begrijp je niet aan "Reageer niet in topics waarin je zelf geen partij bent." ?

[ Voor 111% gewijzigd door Microkid op 19-06-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat begrijp je niet aan "Reageer niet in topics waarin je zelf geen partij bent." ?

[ Voor 171% gewijzigd door Microkid op 19-06-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020

[ Voor 110% gewijzigd door Microkid op 19-06-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:12

[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 19-06-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

wil iedereen die niets te maken heeft met deze transactie gelieve niet posten. Als je de spelregels doorlees van dit subforum dan had je dat ook kunnen weten

Een frontpage admin zal dit verder wel oppakken zodra er een tijd heeft mochten de users er onderling niet uitkomen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Opgeruimd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtenBrink
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:32
Ik had deze review geschreven, en ik ben van mening dat ik in mijn gelijk ben. Ik had een afspraak over een harde schijf, waarbij de verkoper om 8:39 stuurde waarnaar ik het kon overmaken. De meeste mensen (waaronder ik) zijn dan op of onderweg naar werk of school, dan kun je niet verwachten dat iemand het geld overmaakt voor 6 uur omdat de meeste mensen dan gewoon nog niet thuis zijn. Als de heer RoyAmsterdam dit berichtje had verstuurd om een uur of 2 en toen 10 uur had gewacht was had ik hem waarschijnlijk in zijn gelijk gegeven, omdat ik dan de hele avond had gehad (wanneer de meeste mensen thuis zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyAmsterdam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 21:48
Diedjuh2 en ik zijn er via DM uitgekomen. Ik bied diedjuh2 mijn welgemeende excuses aan voor de wijze waarop ik heb gereageerd en de deal heb afgehandeld. Diedjuh2 zal dit spoedig bevestigen en ik zie dan ook graag dat de user review word verwijdert.

Intel Core i5 3570K : ASRock Z77 Extreme 4 : 8 GB Corsaire Vengeance : Sapphire 7950 950 Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DtenBrink
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:32
Wij zijn er inderdaad uitgekomen, en de user review mag verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bedankt dat jullie er uitgekomen zijn. De betreffende review is verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.